تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820716140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تعيين تكليف 20 پروژه عمراني و خدماتي در بردسكن خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: تعيين تكليف 20 پروژه عمراني و خدماتي در بردسكن خبرگزاري موج -


۱۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۲۲ق.ظ)

تعيين تكليف 20 پروژه عمراني و خدماتي در بردسكن
خبرگزاري موج - فرماندار بردسكن از تعيين تكليف 20 پروژه عمراني و خدماتي پيشنهادي اين شهرستان در سفر هيئت دولت به بردسكن خبر داد.

به گزارش خبرگزاري موج، محمد عباسپور صبح امروز در جمع مردم و مسئولان بردسكن، اظهار داشت: 54 پروژه در ايام دهه مبارك فجر با اعتباري بالغ بر 78 ميليارد ريال افتتاح و بهره‌برداري مي‌شود.
فرماندار بردسكن گفت: از اين تعداد 46 پروژه مربوط به جهادكشاورزي، شبكه بهداشت، شهرداري، شركت گاز، شركت آب و فاضلاب و ساير دستگاه‌ها است.
وي ادامه داد: ساير پروژه‌هاي كلنگ‌زني است علاوه بر اين گاز رساني به شهر شهرآباد و 8 روستا و افتتاح يك پروژه واحد آموزشي از برجسته‌ترين پروژه‌هاي قابل افتتاح در شهرستان است.
عباسپور خاطرنشان كرد: با اختصاص 17 ميليارد اعتبار از اعتبارات شركت آب و فاضلاب عمليات توسعه و آبرساني در 8 روستاي شهرستان بردسكن در ايام دهه فجر آغاز مي‌شود.
فرماندار بردسكن در ادامه به مصوبات دور اول و دور دوم سفر هيئت دولت به اين شهرستان اشاره كرد و اظهار داشت: در دور اول سفر رياست جمهوري به بردسكن، 11 پروژه مصوب داشتيم كه 10 پروژه آن به طور 100 درصد اجرايي شده است و تنها پروژه احداث 30 واحد مسكوني براي اقشار كم درآمد از پيشرفت 80 درصدي داشته است.
وي تعداد پروژه‌هاي مصوب دور دوم سفر هيئت دولت را 21 پروژه عنوان كرد و افزود: از اين تعداد، 19 پروژه به طور 100 درصد اجرايي شده‌ است و پروژه مطالعات فاز يك و دو شركت‌هاي سهامي زراعي به دليل نبود آب كه بايد از استان سمنان تامين شود، متوقف شده است.
فرماندار شهرستان بردسكن مصوبات دور سوم سفر هيئت دولت را براي اين شهرستان به صورت متمركز در سطح استان برشمرد و تصريح كرد: با توجه به اينكه قرار است در آينده شاهد دور چهارم سفر هيئت دولت به استان خراسان رضوي و شهرستان‌ها باشيم در اين راستا بيش از 20 پروژه پيشنهادي شهرستان را به استانداري اعلام كرده‌ايم.
وي با اشاره به اينكه دهه مبارك فجر امسال متمايز از سال‌هاي قبل است، افزود: اين دهه فرصت مغتنمي است تا با تمام آزادگان و ياران راستين و صديق نظام مقدس جمهوري اسلامي كه به انديشه‌ها و آرمان‌هاي حضرت امام راحل و شهداي گرانقدر كه عزت و سربلندي نظام مديون اين عزيزان است پايبند باشيم.
فرماندار بردسكن افزود: بر اين اساس بايد در حول محور منويات حكيمانه مقام عظماي ولايت پيمان و بيعت مجدد ببنديم.
وي گفت: دهه مبارك فجر امسال براي ملت مسلمان ايران با توجه به شرايط خاص منطقه و بيداري‌هاي اسلامي از اهميت بالايي برخوردار است.
عباسپور از مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي خواست در بيان دستاوردها و خدمات نظام در اقصي نقاط شهرستان همت كنند و خدمات ارائه شده را به اطلاع عموم مردم برسانند.
فرماندار شهرستان بردسكن گفت: برنامه‌هاي دهه مبارك فجر برجسته‌ و پر محتوا در نظر گرفته شده است به گونه‌اي كه نقش مردم نيز پررنگ و ملموس باشد كه امروز شاهد آن هستيم.
حجت‌الاسلام اميني امام جمعه بردسكن نيز گفت: در آستانه برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي هستيم و بايد از هم‌اكنون مردم در انتخاب فرد اصلح و ولايت‌پذير دقت كنند.
امام جمعه بردسكن خطاب به بيگانگان افزود: نظاره كنيد حضور مردم ما را در راهپيمائي يوم‌الله 22بهمن كه دوباره مشت محكمي را بر دهان ياوه گويان مي‌زنند.

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن