تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819751501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عنوان مربي برتر اخلاق از تمام قهرماني‌هايم بهتر است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: عنوان مربي برتر اخلاق از تمام قهرماني‌هايم بهتر است
خبرگزاري موج - هادي رضايي گفت:عنوان مربي برتر اخلاق فراتر از تمام قهرماني‌هايي است كه كسب كرده‌ام .


به گزارش موج، هادي رضايي گفت: قهرماني‌هاي مختلفي به دست آورده‌ام و به طور كلي قهرماني خوب است زيرا كه باعث كسب مقام و مدال مي‌شود، اما عنوان مربي برتر اخلاق خيلي فراتر از تمام قهرماني‌هايي است كه كسب كرده‌ام و قابل قياس با قهرماني نيست.
وي با بيان اين كه با كسب اين عنوان وظيفه‌ام سنگين‌تر مي‌شود، اظهار كرد: بيشتر مورد توجه قرار مي‌گيرم و خيلي چيزها را بايد رعايت كنم و اميدوارم بتوانم اين مسائل را رعايت كنم.
رضايي در خصوص نهادينه شدن اخلاق در ورزش كشور گفت: به طور كلي اگر هر كسي بتواند در كنار قهرماني منش‌هاي پهلواني را هم حفظ كند آنجاست كه به هدف خود خواهد رسيد و قهرماني به تنهايي مهم نيست، چرا كه زود فراموش مي شود اما اگر قهرماني با منش پهلواني همراه باشد جاودانه خواهد شد و مي‌تواند الگوي خوبي براي سايرين باشد.
وي در پاسخ به اين سوال كه وظيفه رسانه‌ها در گسترش اخلاق در ورزش چيست، عنوان كرد: متاسفانه برخي از رسانه‌هاي ما به بيراهه مي‌روند چرا كه مثلا اگر به موضوع اين چند روز رسانه‌ها دقت كنيم مي‌بينيم كه برخورد يك داور فوتبال با تماشاچي و يك فوتباليست درجه هشتم مهم‌تر از خبر انتخاب مربي اخلاق در كشور بوده است.
سرمربي تيم ملي واليبال نشسته ايران تاكيد كرد: اين اتفاق به اين دليل رخ مي‌دهد كه در حال حاضر روزنامه‌ها فقط به فكر فروش بيشتر خود هستند، البته رسانه‌هايي كه از اين قاعده مستثني باشند هم وجود دارند، اما اميدوارم رسانه‌ها به رسالتشان كه اهميت دادن به مسائل قهرماني همراه با بعد اخلاقي است، بيشتر اهميت بدهند.
رضايي گفت: اميدوارم رسانه‌ها و خبرنگاران ما اصالت و رسالت خبري خودشان را كه مهم بودن بعد فرهنگي ورزش است، به خوبي رعايت كنند.

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن