تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820658956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خنجري هشدار داد:وقوع سيلاب در مازندران/ كاهش محسوس دما


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خنجري هشدار داد:وقوع سيلاب در مازندران/ كاهش محسوس دما
وقوع سيلاب در مازندران/ كاهش محسوس دما
ساري - خبرگزاري مهر: مدير كل مديريت بحران استانداري مازندران نسبت به وقوع سيلاب در چند روز آينده در اين استان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، هادي خنجري افزود: با توجه به پيش بيني اداره كل هواشناسي استان، از فردا تا روز جمعه با نفوذ سامانه ناپايدار و بارش زا و به دنبال آن ريزش هواي سرد و مرطوب بر روي سواحل جنوبي درياي خزر شاهد ابرناكي آسمان همراه با بارش باران و برف، وزش باد برخي مناطق شديد، مواج شدن دريا، كاهش محسوس دما بين 6 تا 12 درجه سلسيوس در استان خواهيم بود.

وي اظهار داشت: اين شرايط جوي تا اوايل هفته آينده در استان ماندگار خواهد بود و در اين مدت احتمال آبگرفتگي معابر عمومي و اختلال در تردد وسائط نقليه دور از انتظار نيست.

مديركل مديريت بحران استانداري مازندران از تمام مسافران و شهروندان خواست تا در هنگام تردد در محورهاي مواصلاتي اصلي و فرعي استان به ويژه در شب و در هنگام بارندگي هاي شديد با رعايت نكات ايمني و توقف در مكان مناسب و امن با كسب اطلاعات از مسير طي طريق كنند.

خنجري به مردم توصيه كرد از اقامت و تردد در بستر و حريم رودخانه ها، مسيل ها و نقاط سيل گير در هنگام بارندگي هاي شديد و رگباري در استان خودداري كنند.

وي افزود: طي اين مدت ساكنان بومي حاشيه رودخانه ها، مسيل ها و نقاط سيل گير در هنگام بارندگي هاي شديد و رگباري ضمن رعايت نكات ايمني در مكان مناسب و ايمن پناه گيري كنند.

وي از آماده باش تمام نيروهاي امدادي و خدماتي در صورت بروز هرگونه حادثه خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته نيروهاي امدادي از آمادگي كامل براي انجام هرگونه عمليات امداد و نجات و خدمات رساني همچون گذشته به ويژه در محورهاي ارتباطي اصلي و فرعي استان برخوردار هستند.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن