تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820662401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرلشكر صفوي:ايران اسلامي الگوي مقاومت و پايداري ملت‌ها در برابر سلطه‌گران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: سرلشكر صفوي:ايران اسلامي الگوي مقاومت و پايداري ملت‌ها در برابر سلطه‌گران است


تهران- خبرگزاري كار ايران
دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا گفت: ملت ايران براي هميشه خود را مديون فداكاري و شجاعت فرزندان مجاهد و معنوي خود مي‌داند كه با حضور مستمر در صحنه‌هاي نياز انقلاب، ناكامي دشمنان و كاميابي دوستان انقلاب را رقم زدند.

به گزارش ايلنا، سردار سرلشكر پاسدار سيد يحيي صفوي، در مراسم گراميداشت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و يادواره شهداي انقلاب و دفاع مقدس شهر آباده فارس گفت: با گذشت سي سال از پيروزي انقلاب اسلامي،امروز ايران اسلامي به عنوان الگوي مقاومت نهضت‌هاي آزادي‌بخش جهان و الگوي مقاومت و پايداري ملت‌ها در برابر ستمگران و سلطه گران شناخته شده است و خيزش‌هاي اسلامي در اقصي نقاط جهان وامدار امام بزرگوارانقلاب و ملت ما هستند.
سردار صفوي افزود: پيروزي مردم غزه و رزمندگان حماس در جنگ 22 روزه و مقاومت پيروزمندانه حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه كه شكست مفتضحانه رژيم جنايتكار صهيونيستي را رقم زد، نماد موفقيت انقلاب اسلامي در نفوذ معنوي و اثر‌گذاري پيام‌هاي رهايي بخش و مقاومت آفرين آن بر هسته‌هاي مقاومت و نهضت‌هاي آزاديخواه عالم، بويژه در جهان اسلام بشمار مي‌رود.
دستيار و مشاور عالي فرماندهي كل قوا افزود: حزب الله لبنان و رزمندگان حماس با تكيه بر رمز پيروزي انقلاب اسلامي ايران يعني ايمان، توكل به خدا و معنويت، افسانه شكست ناپذيري ارتش مجهز و تا بن دندان مسلح رژيم صهيونيستي را پايان بخشيدند.ارتشي كه در چند دهه اخير، كشورهاي عربي را مرعوب قدرت پوشالي خود ساخته است.
سردار صفوي در ادامه با برشماري دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي در مقياس داخلي و خارجي و معرفي ولايت فقيه بعنوان بزرگ‌ترين ارمغان فكري،حكومتي و سياسي انقلاب براي دنياي امروز گفت: ملت ايران براي هميشه خود را مديون فداكاري و شجاعت فرزندان مجاهد و معنوي خود، كه با حضور مستمر در صحنه‌هاي نياز انقلاب، ناكامي دشمنان و كاميابي دوستان انقلاب را رقم زدند، دانسته و ياد و خاطره حماسه آفريني آنان در طول تاريخ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را منشاء حركت، تلاش و پويايي خود در آينده انقلاب و كشور مي‌داند.
وي با تكريم مقام شامخ شهيدان و چهره‌هاي مصمم و پر صلابت بسيجيان و رزمندگان شجاع آباده در لشكر 19 فجر، تيپ 33 المهدي،و يگان‌هاي پيروزمند رزمي ارتش و جهاد سازندگي استان فارس در دوران جنگ تحميلي افزود: بسيجيان و رزمندگان آباده و ديگر شهداي ايران،پيروزي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را صحنه در هم آميختن عشق، عرفان و حماسه قرار دادندو باعث سربلندي و افتخار ابدي ايرانيان در طول تاريخ شدند.
دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا، با اشاره به ضرورت برپائي فراگير و مستمر برنامه‌هاي يادواره شهدا در سراسر ميهن اسلامي گفت: برگزاري يادواره‌هاي شهيدان براي نسل‌هاي امروز و فرداي انقلاب كه حماسه پيروزي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را درك نكرده‌اند، بسيار مهم و اثر بخش بوده و جانفشاني‌ها و رشادت‌ها و فداكاري‌هاي بزرگ جوانان اين مرز و بوم را از دوران غربت اسلام و مظلوميت ملت ايران، منشاءحركت و حضور آنان در صحنه‌هاي نياز انقلاب و دفاع از كيان نظام و ميهن اسلامي قرار مي‌دهد.
سرلشكر صفوي در پايان با تبيين ويژگي‌ها و خصلت‌هاي شهيدان ملت ايران و تطبيق خصلت‌هاي آنان با خصال ياوران حضرت مهدي (عج) و نيز تبيين رسالت و وظايف نسل امروز در قبال شهداء تاكيد كرد: شناخت و شناساندن شهيدان و وفاداري به اهداف و آرمان‌هاي آنان و قدر شناسي و تعظيم هميشگي خانواده‌ها و فرزندان شهداء و پايبندي به وصاياي آنها در اطاعت از ولايت و رهبري و آمادگي همه جانبه براي فداكاري در ميدان‌هاي خطر و دفاع از انقلاب از جمله مهم‌ترين وظايف امروز ما درقبال شهيدان ميهن و انقلاب اسلامي است.
پايان پيام

كد خبر: 472950

جمعه|ا|18|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن