تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بعد از 4 سال زندگي مشترك؛


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بعد از 4 سال زندگي مشترك؛
خبرگزاري فارس: مردي در دادگاه خانواده گفت: همسرم حاضر نيست اعتيادش را بپذيرد، چه برسد به اينكه من بخواهم به او فرصتي براي ترك بدهم بنابراين بايد قيد 4 سال زندگي مشترك را زده و از او جدا شوم.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، مردي با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواست جدايي خود را به قاضي شعبه 240 اين مجتمع قضايي خانواده ارائه كرد.

* همسرم معتاد به ترياك است

اين مرد در حضور قاضي اين پرونده با بيان اينكه همسرم معتاد به ترياك است، اظهار داشت: همسرم حاضر نيست بپذيرد كه معتاد است و بايد اعتيادش را ترك كند و اين موضوع مرا عذاب مي‌دهد.

وي ادامه داد: طي 4 سال زندگي مشترك هيچ‌گاه موضوعي را از همسرم مخفي نكردم ولي او اعتيادش را از من مخفي كرد و در حال حاضر نيز كه از موضوع اعتيادش با خبر شدم، حاضر نيست اين امر را بپذيرد.

* بايد از همسرم جدا شوم

مرد بيان كرد: بايد از همسرم جدا شوم چون زندگي در كنار او فايده‌اي ندارد و من نمي‌توانم به او فرصت بدهم چون حتي حاضر نيست اعتيادش را قبول كند، چه برسد به اينكه بخواهد آن را ترك كند.

وي افزود: مي‌خواهم با جدايي از همسرم زندگي بي‌استرسي داشته باشم و ديگر در مقابل اقوام خجالت‌زده نباشم بنابراين طلاق بهترين راه است.

* جدايي امروز بهتر است

مرد با بيان اينكه فرزندي نداريم، عنوان كرد: مدت زيادي از ازدواجمان نمي‌گذرد بنابراين بهتر است كه امروز جدا شويم تا اينكه مدتي بعد با وجود فرزند، يكديگر را ترك كنيم.

وي افزود: نمي‌توانم اعتياد همسرم را تحمل كنم و حاضر نيستم زندگي‌ام را به خاطر كسي كه حاضر نيست اعتيادش را قبول كند، نابود كنم.

قاضي اين شعبه به دليل عدم حضور زن در دادگاه و عدم وجود مدارك لازم در خصوص اعتياد او، رسيدگي به پرونده را با حضور زن به روزي ديگر موكول كرد.
انتهاي پيام/

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن