تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در آستانه جام جهاني شمشيربازي دبير فدراسيون: شانس سهميه در فلوره زياد است براي المپيك شدن حريفان سرسختي داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: در آستانه جام جهاني شمشيربازي دبير فدراسيون: شانس سهميه در فلوره زياد است براي المپيك شدن حريفان سرسختي داريم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

پيمان فخري شانس ايران را براي كسب سهميه المپيك در اسلحه فلوره بالا مي‌بيند اما معتقد است ملي‌پوشان حريفان سرسختي در اين راه دارند.

دبير فدراسيون شمشيربازي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين مطلب كه تيم‌هاي ملي فلوره و اپه پنجشنبه عازم فرانسه و ايتاليا خواهند شد اظهار كرد: تيم‌هاي ملي شمشيربازي ايران در دو اسلحه فلوره و اپه جهت حضور در جام جهاني عازم فرانسه و ايتاليا خواهند شد. در تيم ملي فلوره شروين طلوعي و حامد صياد اصلي‌ترين شانس‌هاي كسب سهميه المپيك هستند و براي كسب امتياز و ارتقاي رنكينگ خود عازم جام جهاني فرانسه مي‌شوند. در اسلحه اپه نيز علي يعقوبيان از اميدهاي ما محسوب مي‌شود و مي‌تواند با كسب امتياز در رنكينگ جهاني شرايط خوبي به دست بياورد.

وي با اشاره به تمرين‌هاي خوب ملي‌پوشان ادامه داد: با توجه به حساسيتي كه اين رقابت‌ها براي ملي‌پوشان دارد تمامي ورزشكاران با تمام تلاش تمرين‌هايشان را پشت سر گذاشتند. وضعيت شمشيربازان تيم ملي نيز خوب است و اردوهاي مناسبي را پشت سر گذاشته و آماده هستند. به نظر من 12 روز آخر تمرين تيم‌هاي ملي شرايط فوق‌العاده‌اي داشت و توانست تمامي ورزشكاران را به شرايط ايده‌آل برساند. ملي‌پوشان به خوبي مي‌دانند 2 ماه حساس ورزشي پيش رو دارند و بايد سربلند آن را به پايان برسانند.

فخري درباره شانس المپيكي شدن شروين طلوعي به ايسنا گفت: شروين طلوعي يكي از آماده‌ترين ملي‌پوشان است كه در كنار حامد صياد عازم جام جهاني مي‌شود. او در رنكينگ جهاني شرايط خوبي دارد و مي‌تواند المپيكي شود اما حريفانش با او فاصله نزديكي دارند. ورزشكار لبناني و قزاق سايه به سايه او حركت مي‌كنند و با توجه به اينكه طلوعي به دليل قرعه بد جام جهاني گذشته را از دست داده شرايط دشواري دارد. در طرف ديگر صياد ديگر ملي‌پوش ايراني نيز در صورت كسب امتياز در اين رقابت‌ها خودش را به طلوعي مي‌رساند و مي‌تواند تهديد جديدي محسوب شود. البته رقابت‌هاي كسب سهميه در منطقه آسيا فرصت ديگري براي ملي‌پوشان است تا در صورت عدم موفقيت در رنكينگ جهاني بتوانند در رقابت‌هاي قاره‌اي المپيكي شوند.

دبير فدراسيون شمشيربازي سطح فني جام‌هاي جهاني را فوق‌العاده بالا ارزيابي كرد و گفت: تنها ورزشكاراني كه در بين 64 نفر نخست اين رقابت‌ها حاضر شوند امتياز كسب مي‌كنند و با توجه به حساسيت بالا و سطح فني فوق‌العاده اين رقابت‌ها چنين نتيجه‌اي دشوار است. در هر اسلحه نزديك به 200 ورزشكار حضور دارند و از بهترين‌هاي هر كشور هستند. اميدوارم ورزشكاران ايراني كه شرايط خوبي دارند در اين رقابت‌ها به قرعه رژيم اشغالگر قدس برخورد نكنند تا بتوانند با مبارزه با حريفان‌شان نتيجه‌اي شايسته كسب كنند. چند جام جهاني باقي مانده رنكينگ جهاني فدراسيون جهاني را بر هم خواهد زد كه اميدوارم ملي‌پوشان ايراني با كسب امتياز بتوانند شرايط‌شان را بهتر كنند.

فخري برنامه تيم ملي شمشيربازي در اسلحه سابر را حضور در جام جهاني ايتاليا عنوان و بيان كرد: تيم ملي سابر 27 بهمن براي حضور در جام جهاني عازم ايتاليا مي‌شوند. مجتبي عابديني اصلي‌ترين شانس ايران در اين اسلحه است كه براي المپيكي شدن كار بسيار دشواري دارد كه البته بايد بگويم حضور ورزشكاران اسلحه سابر و اپه در جام‌هاي جهاني جنبه تداركاتي دارد تا آن‌ها براي قهرماني آسيا كه اواخر فروردين سال آينده برگزار مي‌شود آماده شوند. تمامي ملي‌پوشان مي‌توانند در رقابت‌هاي قاره‌اي آسيا كه در ژاپن برگزار مي‌شود براي المپيكي شدن تلاش كنند اما به اين دليل كه از هر قاره تنها يك ورزشكار سهميه مي‌گيرد كارشان بسيار دشوار خواهد بود.

دبير فدراسيون شمشيربازي ايران با بيان اين مطلب كه براي گرفتن رواديد ملي‌پوشان شرايط دشواري داشتيم بيان كرد: از مسئولان كميته ملي المپيك متشكرم. شرايط بسيار دشواري براي رواديد تيم ملي داشتيم كه خوشبختانه با پيگيري شبانه‌روزي بدون هيچ مشكلي رواديد تمام كادر اعزام صادر شد.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|4|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن