تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819818782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تحصيل همزمان در 2 رشته دانشگاهي ممنوع است


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور: برزويي در گفت‌وگو با فارس:
تحصيل همزمان در 2 رشته دانشگاهي ممنوع است

خبرگزاري فارس: معاون آموزشي دانشگاه جامع علمي كاربردي گفت:‌ هيچ دانشجويي مجاز نيست هم زمان در دو رشته يا دو مقطع در مؤسسه‌هاي دولتي يا غيردولتي تحصيل كنند.

رجبعلي برزويي، معاون آموزشي دانشگاه جامع علمي كاربردي در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، با اعلام اين خبر افزود: كارمندان دولت در صورتي مي‌توانند در دانشگاه جامع علمي كاربردي به تحصيل بپردازند كه موافقت نامه رسمي وزارتخانه يا سازمان متبوع خود، مبني بر شركت در كلاس‌ها، آزمايشگاه‌ها و فعاليت‌هاي ديگر دوران تحصيل را به همراه ساير مدارك ثبت‌نام به مركز آموزش علمي كاربردي محل قبولي، ارايه دهند.

وي گفت: هيچ دانشجويي مجاز نيست هم زمان در دو رشته يا دو مقطع در مؤسسه‌هاي دولتي يا غيردولتي تحصيل كنند. در صورت تخلف طبق آيين‌نامه انضباطي با وي رفتار خواهد شد.

معاون آموزشي دانشگاه جامع علمي با بيان اينكه در ترم اول دانشگاه جامع علمي كاربردي تغيير رشته، انتقال، مرخصي تحصيلي و ميهمان شدن مجاز نيست، اظهار داشت: كاركنان مراكز آموزش علمي كاربردي اعم از رسمي، پيماني، قراردادي، شركتي، قرارداد پاره وقت، مشاوره يا ساير موارد مشابه مجاز نيستند كدرشته‌هاي مربوط به مركز آموزشي را كه در آن خدمت مي‌كنند انتخاب كنند و اگر اين موضوع رعايت نشود و در آن مركز آموزشي قبول شوند قبولي آنها « كان لم يكن » تلقي مي‌شود.

1389/08/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن