تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820548756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از مردم انزلي عذرخواهي مي‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از مردم انزلي عذرخواهي مي‌كنم
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم شاهين بوشهر گفت: اولتيماتوم‌پذير نيستم و به كسي هم اجازه نمي‌دهم در حريم كاري‌ام به من اولتيماتوم بدهد.


به گزارش خبرگزاري فارس،‌ فيروز كريمي پس از تساوي بدون گل برابر ملوان گفت: بازي خوبي نبود و اين مسابقه زيبايي هميشگي را نداشت. علتش هم آن است كه نوع نگرش من نسبت به مسابقات از اين به بعد متفاوت است و سعي مي‌كنم به دنبال كسب امتياز باشم. قصد بازي ناجوانمردانه را نداشتيم اما فوتبال قشنگي هم بازي نكرديم. حواسمان به ضد حملات حريف بود.

وي ادامه داد:‌ برمبناي دفاع فوتبال بازي كرديم و از طرفداران ملوان و مردم خوب انزلي كه از جواني عاشق‌شان هستم عذرخواهي مي‌كنم. در تمامي ادوار ليگ برتر هميشه دوست داشتم برخي تيم‌ها كه يكي از آنها ملوان است در ليگ برتر حضور داشته باشد.

سرمربي شاهين با اشاره به شعار عليه مديرعامل باشگاه ملوان عنوان كرد: از اين اتفاق تاسف خوردم. مردم انزلي قدرشناس‌ترين تماشاگران فوتبال هستند و تك تك بازيكنان قديمي ملوان هم اين موضوع را مي‌دانند و آنها از بهمن صالح‌نيا راضي بودند.

كريمي در مورد اولتيماتوم شاهين به او كه احمد گزي آن را بيان كرده گفت: گزي از بهترين دوستان من است اما سمتي در باشگاه ندارد. شايد او من را به خانه‌اش دعوت كند و به من 5 سكه طلا هديه بدهد و بتواند اين كار را انجام دهد اما در باشگاه سمتي ندارد. فقط افراشته توانايي چنين كاري دارد و هر وقت بخواهد مي‌تواند در يك خط بنويسد و با من قطع همكاري كند.

سرمربي شاهين تاكيد كرد: همانطور كه همه مديران قبلي باشگاه‌ها من را مي‌شناسند من براساس تعداد روز و ماهي كه در باشگاه كار كردم پولم را مي‌گيرم و تسويه حساب مي‌كنم اما اولتيماتوم‌پذير نيستم و به كسي هم اجازه نمي‌دهم در حريم كاري‌ام به من اولتيماتوم بدهد. به هيچ كس اجازه نمي‌دهم روي نيمكت، در داخل رختكن، در زمين مسابقه و مسائل فني در كارم دخالت كند.

كريمي در باره برنامه جديد تيم ملي كه كي‌روش آن را اعلام كرده گفت: من يك بار در مورد تيم ملي حرف زدم و جريمه و محروم شدم. به خاطر آن جريمه با همه چيز موافقم و هر كاري كه انجام مي‌دهند درست است اما زماني كه من از تيم ملي انتقاد كردم عملكرد خط دفاعي تيم ملي بهتر بود و اكنون مي‌بينيد كه خط دفاعي تيم ملي ضعيف‌تر شده است. ما بد تيم ملي را نمي‌خواهيم و هدفمان داشتن نشاط و شادابي در تيم ملي است كه اين نشاط و شادابي با صعود تيم ملي به جام جهاني كامل مي‌شود.

كريمي درباره فشردگي ليگ برتر گفت: اين فشردگي صددرصد ضربه مي‌زند. فاصله شهرها زياد است و پروازها نامنظم هستند. در فرودگاه هم هر وقت مي‌خواهيم استراحت كنيم پيرمردي آنجا ايستاده و مانع اين كار مي‌شود و به ما مي‌گويد سيخ بايستيد. ظاهرا هم با تيم ما مشكل دارد. ما پتانسيل انجام بازي‌ها به صورت ۴ روز يكبار را نداريم. از بوشهر تا انزلي سفر كرديم و فقط خستگي راه برايمان باقي ماند. دوباره هم بايد به بوشهر برويم و از آنجا به قم سفر كنيم يعني فقط فرصت داريم دوش بگيريم و ساك خود را بگذاريم و برگرديم.
انتهاي پيام/

جمعه|ا|30|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن