تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820435026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سنجش به مهر خبر داد:جزئيات تكميل ظرفيت كنكور براي پذيرش 4 هزارنفر/ پذيرش در روزانه و شبانه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون سنجش به مهر خبر داد:جزئيات تكميل ظرفيت كنكور براي پذيرش 4 هزارنفر/ پذيرش در روزانه و شبانه
جزئيات تكميل ظرفيت كنكور براي پذيرش 4 هزارنفر/ پذيرش در روزانه و شبانه
معاون اجرايي سازمان سنجش از اجراي تكميل ظرفيت رشته هاي تحصيلي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي در كنكور 90 براي دوره هاي روزانه و شبانه خبر داد و گفت: ظرفيت پذيرش در اين مرحله حدود چهار هزار و 100 نفر است كه در 40 مركز آموزش عالي پذيرفته مي شوند.

دكتر سيد جلال طباطبايي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جزئيات تكميل ظرفيت اين رشته ها دوشنبه 16 آبان تحصيلي كنكور 90 منتشر مي شود.

وي افزود: اين مرحله تكميل ظرفيت كنكور 90 براي دوره هاي روزانه و شبانه در 40 موسسه و مركز آموزش عالي است كه از اين تعداد 17 مركز آموزش عالي جديدالتاسيس هستند.

معاون سازمان سنجش اضافه كرد: افراد و داوطلباني كه در رديف پذيرفته شده و يا پذيرفته نشده قرار گرفته اند مي توانند در تكميل ظرفيت انتخاب رشته كنند. ظرفيت اين مرحله حدود چهار هزار و 100 نفر است.

وي تاكيد كرد: دوره هاي پذيرش در اين مرحله، دوره هاي روزانه و شبانه است و اين دوره ها غير از دوره هاي پيام نور، مجازي و غيرانتفاعي است.

طباطبايي اضافه كرد: جزئيات مراحل اجرايي تكميل ظرفيت از روز دوشنبه 16 آبان اعلام مي شود و داوطلبان در روزهاي آتي مي توانند انتخاب رشته كنند.

وي يادآور شد: در اطلاعيه سنجش، رشته‌هاي تحصيلي جديد علاوه بر رشته‌هاي تحصيلي مندرج در دفترچه راهنماي شماره 2 و همچنين تكميل ظرفيت برخي از رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي در دوره‌هاي روزانه و شبانه آزمون سراسري 90 اعلام مي شود.

معاون سازمان سنجش گفت: داوطلبان مي‌توانند در محدوده زماني كه در اطلاعيه سازمان سنجش مشخص خواهد شد از طريق سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني: WWW.Sanjesh.org با توجه به مفاد اطلاعيه نسبت به انتخاب رشته اينترنتي خود اقدام كنند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|9|ا|آبان|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن