تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821215427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شکست فوتبال ساحلی ایران برابر پرتغال


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: شکست فوتبال ساحلی ایران برابر پرتغال
شکست فوتبال ساحلی ایران برابر پرتغال
تیم ملی کشورمان نخستین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتبال ساحلی جام جهانی 2007 برزیل را با تحمل شکست مقابل تیم ملی پرتغال پشت سرگذاشت. در این دیدار که عصر روزجمعه در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار شد، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که در وقت معمول بازی مقابل حریف پرقدرت خود به نتیجه تساوی 3 بر3 دست یافته بود در ضربات پنالتی با یک گل مغلوب شد و در مجموع با نتیجه 4 بر3 بازی را به پرتغال واگذار کرد.
شکست فوتبال ساحلی ایران برابر پرتغال
تیم کشورمان با ترکیب حامد قربان پور، حسن عبدالهی، فاروق درا، علی نادری و محمد احمدزاده برابر پرتغال صف آرایی کرد. برای ایران در این بازی فاروق درا، محمد احمدزاده و مسلم مسیگر گلزنی کردند. تیم کشورمان دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتبال ساحلی جام جهانی 2007 برزیل را روز یکشنبه هفته پیش رو مقابل آمریکا برگزار می کند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 627]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن