تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821215424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وداع تلخ تيم فوتبال ساحلي ايران از جام جهاني فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وداع تلخ تيم فوتبال ساحلي ايران از جام جهاني فرانسه
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): تيم ملي فوتبال ساحلي ايران با كسب سه شكست متوالي به ديدارهاي خود در رقابت هاي جام جهاني فرانسه پايان داد و وداعي تلخ با اين جام داشت.


تيم ملي فوتبال ساحلي كشورمان دوشنبه شب در آخرين ديدار خود در مرحله مقدماتي كه در شهر مارسي فرانسه برگزار شد با نتيجه چهار بر يك مغلوب تيم ملي سنگال شد تا با كسب سه شكست متوالي در قعر جدول رده بندي گروه نخست قرار گيرند.
تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در دو ديدار گذشته خود نيز مغلوب تيم هاي ملي اروگوئه و فرانسه شده بود.
تيم ملي فوتبال ساحلي ايران كه بدون برگزاري اردوها و ديدارهاي تداركاتي مناسب راهي اين دوره از مسابقه ها شده بود ، نتوانست نمايش قابل قبولي را برابر تيم هاي صاحب نام فرانسه، سنگال و اروگوئه ارائه دهد.
متاسفانه مشكلات مالي فدراسيون فوتبال باعث شد تا برنامه هاي آماده سازي اين تيم تغيير يابد تا ملي پوشان كم تجربه كشورمان بدون هيچ بازي تداركاتي مناسب عازم معتبرترين رقابت هاي فوتبال ساحلي جهان شوند تا همانند دوره هاي قبل، وداع زودهنگامي از اين دوره از رقابت ها داشته باشد.
تيم ملي فوتبال ساحلي ايران پيش از اين در جام جهاني 2006 صاحب تنها يك تساوي مقابل كانادا و در جام جهاني 2007 صاحب يك پيروزي مقابل اسپانيا شده بود اما در اين دوره از مسابقه ها هيچ امتيازي را در گروه خود كسب نكرد تا فاصله سطح فوتبال ساحلي ايران نسبت به تيم هاي برتر جهان نمايان تر شود.
در هر صورت ، اميدواريم با حمايت مسئولان فدراسيون فوتبال و برگزاري ليگ منظم فوتبال ساحلي ، در آينده شاهد تشكيل تيم قدرتمند اين رشته ورزشي باشيم تا تيم ملي كشورمان در رقابت هاي بين المللي از پيش بازنده نباشد.
مرحله مقدماتي رقابت هاي جام جهاني فوتبال ساحلي دوشنبه شب با سه ديدار ديگر پيگيري شد كه در ديگر ديدار گروه نخست ، تيم ملي فرانسه با هدايت " اريك كانتونا" با نتيجه 4 بر 3 از سد اروگوئه گذشت و به عنوان تيم اول اين گروه راهي مرحله يك چهارم پاياني شد.
تيم ملي اروگوئه نيز با كسب 5 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به تيم سنگال ، جواز حضور در مرحله بعدي را كسب كرد.
در ديدارهاي گروه دوم ، تيم پرتغال با نتيجه 5 بر 4 مقابل ايتاليا به پيروزي رسيد و جزاير سليمان با نتيجه 6 بر 3 السالوادور را پشت سر گذاشت .
در اين گروه تيم هاي ملي پرتغال و ايتاليا به ترتيب با كسب 8 و 6 امتياز به مرحله بعدي صعود كردند.
مرحله مقدماتي اين مسابقه ها امشب با برگزاري چهار ديدار به اتمام مي رسد كه طي آن تيم هاي ملي فوتبال ساحلي امارات با روسيه و كامرون با آرژانتين از گروه سوم و تيم هاي ملي اسپانيا با ژاپن و برزيل با مكزيك از گروه چهارم به مصاف هم مي روند.
جدول رده بندي گروه سوم
1- آرژانتين 6 امتياز
2- امارات 3 امتياز
3- روسيه 3 امتياز
4- كامرون -
جدول رده بندي گروه چهارم
1- برزيل 6 امتياز
2- اسپانيا 3 امتياز
3- مكزيك 3 امتياز
4- ژاپن -
در پايان مرحله مقدماتي اين رقابت ها، تيم هاي اول و دوم گروه هاي مختلف جواز حضور در مرحله يك چهارم پاياني را دريافت مي كنند.
ورزشي .9122 **
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن