تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819757332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان آموزش و پرورش خوزستان:پراكندگي تربيتي در سطح جامعه زمينه‌ساز مشكلات متعددي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان آموزش و پرورش خوزستان:پراكندگي تربيتي در سطح جامعه زمينه‌ساز مشكلات متعددي است
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان آموزش و پرورش خوزستان گفت: در سطح جامعه، شاهد پراكندگي تربيتي هستيم كه عمده دليل آن شروع نامطلوب مديران در جلب مشاركت خانواده‌ها با مدارس است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، غلامحسين درآسيابي ظهر امروز در گردهمايي كارشناس‌مسئولان انجمن اوليا و مربيان منطقه 4 كشور اظهار داشت: نياز خانواده و مدرسه به يكديگر بايد تقويت شود زيرا اين دو نهاد بدون همكاري با يكديگر نمي‌توانند نقش تربيتي كامل را ايفا كنند و لازم است تعاملي يكپارچه و مستقيم بين اين دو ركن مهم تربيتي برقرار شود.
وي ادامه داد: جذب و همكاري خانواده‌ها در سه زمينه آموزشي، پرورشي و مالي و عمراني تنها با برنامه‌ريزي كارشناسانه توسط مديراني شايسته و كارآمد قابل انجام است.
درآسيابي هدف از اين گردهمايي را بررسي كارشناسانه طرح انتخابات انجمن اوليا و مربيان به مدت يك روز در مدارس، نمايشگاه كتاب خانواده و عملكرد شوراهاي انجمن اوليا و مربيان ستاد، استان و مناطق عنوان كرد و افزود: اين گردهمايي با حضور كارشناساني از استان‌هاي فارس، بوشهر، هرمزگان، كرمان، يزد، كهگيلويه و بويراحمد، چهارمحال و بختياري و خوزستان در حال برگزاري است.
وي تصريح كرد: در سطح استان تنها شش مركز راهنمايي و مشاوره ويژه خانواده‌ها وجود دارد كه اين تعداد با وجود 39 منطقه در استان، بسيار كم هستند.
به گفته وي برگزاري 2 هزار و 700 دوره تخصصي مسائل تربيتي و افزايش سه درصدي اشتراك ماهنامه پيوند ويژه اوليا و مربيان از جمله فعاليت‌هاي سازمان آموزش و پرورش در اين زمينه است.
رئيس سازمان آموزش و پرورش خوزستان با تاكيد بر ساماندهي و شناسايي توانايي‌ها و ظرفيت‌‌هاي موجود گفت: همانگونه كه سازمان نوسازي مدارس توانست با جذب خيران مدرسه‌ساز خوزستاني با جذب 78 ميليارد تومان اعتبار رتبه اول كشوري را جذب كند، ما نيز مي‌توانيم با يادگرفتن زبان خانواده‌ها به جذب خيران و خانواده‌ها در سه زمينه آموزشي، پرورشي و عمراني بپردازيم.
وي گفت: اميدواريم با متحد شدن خانواده‌ها و مدارس، مدرسه‌ها را به محيط مناسب آموزشي و تربيتي تبديل كنيم.
انتهاي پيام/ر20

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن