تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820195077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسئول بورس اعلام كرد:احتمال عدم انجام معامله سهام بانك ملت در روز جاري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك مسئول بورس اعلام كرد:احتمال عدم انجام معامله سهام بانك ملت در روز جاري
معاون توسعه و برنامه ريزي شركت بورس با بيان اينكه در حال حاضر تقاضاي زيادي براي عرضه سهام بانك ملت وجود ندارد ، گفت: ممكن است معامله اين بانك انجام نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، علي سنگي نيان امروز در حاشيه مراسم عرضه سهام بانك ملت در بورس با بيان اينكه ممكن است معامله سهام بانك ملت انجام نشود، گفت: سهام بانك ملت نيز مانند هر عرضه ديگري بستگي به شرايط بازار دارد.

معاون توسعه و برنامه ريزي شركت بورس با اشاره به بررسي هاي بورس طي دو سه هفته اخير در مورد عرضه سهام بانك ملت، گفت: ما به اين نتيجه رسيده ايم كه شرايط براي عرضه سهام بانك مساعد است و انجام معامله َآن به بهبود شرايط بازار كمك مي كند.

وي با تاكيد بر اينكه با توجه به ابعاد حجم و شرايط خاص بانك هاي دولتي وضعيت فعلي بازار و ابهامات سهام بانك هاي دولتي و غيره ،بررسي هاي دقيقي بر روي سهام بانك ملت به منظور افشاي كامل اطلاعات آن انجام شد ، گفت: حتي در تجديد پذيرش سهام شرايط هايي به منظور شفاف سازي و ارائه اطلاعات لازم انجام شد.

معاون توسعه و برنامه ريزي شركت بورس ادامه داد: از نظر تئوريك وظيفه بورس عرضه سهام است، البته ملاحظاتي در مورد شرايط بازار براي كمك به اتخاذ تصميم توسط خريداران و فروشنده دارد. بنابراين، با مشورتهاي زياد به اين نتيجه رسيده ايم كه سهام بانك ملت امروز عرضه شود.

سنگي نيان با بيان اينكه عرضه هاي اول بازدهي بيشتري در دوره كوتاه مدت دارد ،گفت: طي چندين عرضه از سال 85 تاكنون به اين نتيجه رسيده ايم كه سهامداران عمدتا در كوتاه مدت سود خوبي كسب مي كنند، البته بانك ملت از شركت هاي مشابه خود ارجعيت دارد.

وي با اشاره به اينكه معاملات بورس از ساعت 9 آغاز وتا ساعت 12.30 ادامه دارد، تصريح كرد: نماد معاملاتي بانك ملت از ساعت 9 و 30 دقيقه صبح باز بوده و خريداران براي خريد سهام رقابت مي كنند تا به يك قيمت منطقي از نظر فروشنده برسند. البته بايد حجم تقاضاها از 60 درصد عرضه سهام بيشتر باشد تا عرضه انجام شود اما اين حجم تقاضا در حال حاضر در بازار وجود ندارد و حجم معاملات تاكنون به ميزاني نيست كه فروشنده سهام را عرضه كند.

معاون توسعه و برنامه ريزي شركت بورس با بيان اينكه اگر فروشنده تشخيص دهد كه قيمت براي عرضه مناسب است نسبت به عرضه اقدام مي كند .

وي ادامه داد: ما ناظر انجام معامله هستيم، هم اكنون نيز قيمت سهام بانك ملت به 100 تومان رسيده، يعني حراج آن معكوس است .

به گفته سنگي نيان اكثر عرضه هاي اول به وضعيت سهام بانك ملت دچار شده اند و عرضه هاي اول بازده بالاتري از بازار دارند و بين دو تا سه ماه به طور مي انجامد تا قيمت سهام آنها به ميانگين بازار باز گردد.

معاون توسعه و برنامه ريزي شركت بورس همچنين در مورد شرايط بورس نيز گفت: بورس نيز همچون اقتصاد داراي رونق و ركود است اما طي ماههاي ابتداي سال 88 ارزش معاملات سهام در بازار ركورد زد. اما اتفاقاتي همچون بحران جهاني نيز هم اكنون در بازار بورس تاثير داشته با اين وجود بورس عملكرد صنعت كشور را نشان مي دهد.

وي خاطرنشان كرد: ما از دولت انتظار داريم كه براي عرضه سهام شركتهاي دولتي حتما شرايط بازار سرمايه را در نظر بگيرد.

سنگي نيان اظهار داشت: البته بانك ملت براي عرضه هاي بلوكي سهام مذاكراتي را با خريداران انجام داده است.

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن