تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820519675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

القاصي خبر داد:اجراي احكام 9 نفر از قاچاقچيان، اشرار و متجاوزان در فارس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: القاصي خبر داد:اجراي احكام 9 نفر از قاچاقچيان، اشرار و متجاوزان در فارس
اجراي احكام 9 نفر از قاچاقچيان، اشرار و متجاوزان در فارس
شيراز - خبرگزاري مهر: دادستان عمومي و انقلاب شيراز گفت: به زودي احكام 9 نفر از اشرار، متجاوزان به نواميس و قاچاقچيان مواد مخدر در استان فارس اجرا مي شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، علي القاصي در حاشيه نشست ستاد جرائم خاص استان دادستان عمومي و انقلاب شيراز از اجراي مجازات اعدام متجاوزان به نواميس و اشرار در ملاء عام و چهار نفر از محكومان قاچاق مواد مخدر در زندان عادل آباد شيراز در آينده اي نزديك خبر داد.

وي اظهار داشت: يك نفر از اين محكومان به اتهام تجاوز به عنف به مجازات اعدام در ملاء عام و 15 سال حبس، يك نفر ديگر نيز به اتهام تجاوز و آدم ربايي به مجازات اعدام در ملاء عام و 15 سال حبس، دو نفر ديگر از محكومان از باب مشاركت در سرقت مسلحانه بانكهاي شيراز به مجازات اعدام محكوم شده اند.

دادستان شيراز تصريح كرد: محكوم ديگري كه به جرم سه فقره قتل و سه فقره آدم ربايي به سه بار قصاص و 15 سال حبس محكوم شده نيز در ملاءعام به دار مجازات آويخته خواهد شد.

وي در اين رابطه بيان داشت: اقدامات ويژه اي در راستاي تسريع در اجراي احكام اين مجرمان توسط دادسراي مركز استان و رياست كل دادگستري استان انجام شد و با پيگيريهاي لازم و طي شدن مراحل تشريفات قانوني، موافقت رياست قوه قضائيه براي مجازات اين افراد اخذ شد.

القاصي تاكيد كرد: اجراي سريع و قاطع اين احكام از سوي دستگاه قضايي مي تواند تسكين دهنده آلام خانواده بزه ديدگان و امنيت و آرامش مردم و شهروندان باشد و همچنين درس عبرتي براي ساير تبهكاران و متعرضين به جان، مال و آبروي مردم قرار گيرد.

دادستان شيراز همچنين تاكيد كرد: اين سرنوشت همه تبهكاران، اشرار و متعرضان به نواميس مردم است و دستگاه قضايي با جديت و بدون اغماض با اين افراد برخورد خواهد كرد.

القاصي افزود: تعداد چهار نفر ديگر از قاچاقچيان مواد مخدر نيز كه در دادگاه هاي انقلاب اسلامي استان به مجازات اعدام محكوم شده اند به زودي و همزمان با اين افراد در زندان عادل آباد شيراز به دار مجازات آويخته خواهند شد.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن