تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خداوندا رغبت و شوق مرا در گدائيم مانند رغبت عاشقانت در گدائيشان قرار ده


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خداوندا رغبت و شوق مرا در گدائيم مانند رغبت عاشقانت در گدائيشان قرار ده
تهران - امام سجاد (ع) در دعاي ديگري مي فرمايد: خداوندا رغبت و شوق مرا در گدائيم مانند رغبت عاشقانت در گدائيشان و ترسم را مانند ترس اوليائت قرار ده و مرا در رضاي خود چنان بكار دار كه با وجود آن چيزي از دين تو را به خاطر وحشت از آفريده‏اي ترك نكنم.


* دعاي امام زين العابدين (ع) در زدودن اندوه ها

اي زداينده اندوه و برطرف كننده غم، اي رحمان دنيا و آخرت و رحمت آورنده در دو دنيا، بر محمد و آلش درود فرست و اندوه مرا برطرف ساز و غم دلم را بزداي اي يگانه، اي يكتا، اي بي‏نياز، اي كسي‏ كه نزاده‏اي و زائيده نشده‏اي و كسي همتاي حضرت تو نيست، مرا حفظ كن و به پاكي آر و گرفتاريم را برطرف كن.

و آيةالكرسي و معوذتين (سوره‏هاي فلق و ناس) و قل هوالله را بخوان و بگو: خداوندا، از تو مي‏خواهم همچون خواهش كسي كه نيازش سخت و نيرويش سست است و گناهانش افزايش يافته، همچون خواهش كسي كه براي نياز خود فريادرسي و براي ضعفش نيرو دهنده‏اي و براي معصيتش آمرزنده‏اي جز تو نمي‏يابد.

اي صاحب جلال و اكرام، از تو درخواست عملي دارم كه هر كه آن را بجاي آورد دوستش داري و يقيني كه هر كس در مسير قضاي تو به آن آراسته به حق يقين شود او را بدين خاطر نفع رساني.

خداوندا بر محمد و آلش درود فرست و جان مرا در حال ثبات و استواري بگير و نيازم را

از دنيا قطع كن و رغبتم را به رحمتت برانگيز تا شوق لقايت در سر داشته باشم و مرا صدق توكل بر خودت مرحمت فرما.

از تو بهترين سرنوشت گذشته را مسالت دارم و از بدترين سرنوشت گذشته به تو پناه مي‏برم، پروردگارا، ترس بندگان و عبادت خاشعان و يقين توكل كنندگان و توكل مومنان را از تو درخواست دارم.

خداوندا، رغبت و شوق مرا در گدائيم مانند رغبت عاشقانت در گدائيشان و ترسم را مانند ترس اوليائت قرار ده و مرا در رضاي خود چنان به‏ كار دار كه با وجود آن چيزي از دين تو را به خاطر وحشت از آفريده‏اي ترك نكنم.

خداوندا، اين نياز من است، پس رغبتم را در آن عظيم كن و عذرم را در آن آشكار فرما و حجتم را در آن بر زبانم گذار و جسمم را در آن سلامت بخش.

خداوندا، هركس روز كند در حالي كه به غير تو اعتماد و اميدي داشته باشد، پس من روز كردم در حالي‏ كه در همه كارها اعتماد و اميدم تويي، پس برايم برنامه‏اي مقدر فرماي كه پايان آن از همه فرخنده‏تر باشد و از فتنه‏هاي گمراه‏كننده رهائيم بخش، به حق مهربانيت اي مهربانترين مهربانان و درود و بركات خداوند بر سرور ما محمد فرستاده و برگزيده حق و بر

خاندان پاكش باد.

فراهنگ** 1883

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30759397

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن