تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820699033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پاسخ دزفولي به حملات رسانه اي اخير به ايرانسل


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری ورزش ایران: پاسخ دزفولي به حملات رسانه اي اخير به ايرانسل
ICTna.ir - در پي انتشار اخباري نظير "اولتيماتوم دو وزارتخانه به ايرانسل" و "عدم رعايت سهم طرف ايراني در پروژه اپراتور دوم" در برخي رسانه ها و خصوصا سيماي جمهوري اسلامي ايران مهندس عليرضا قلمبر دزفولي -مديرعامل شركت خدمات ارتباطي ايرانسل- در گفتگو با خبرنگار ايستنا به ابهامات و شايعات منتشره پاسخ داد كه در ادامه ميخوانيد:

ابراز رضايت و شگفتي وزير ICT
مديرعامل ايرانسل در خصوص اخبار منتشر شده در خصوص اخطار وزارت ICT به ايرانسل گفت: حدود ۱۰ روز پيش جلسه مشتركي با حضور اعضاي كمسيون صنايع مجلس و مديران وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات بويژه دكتر محمد سليماني -وزير ارتباطات-، دكتر وفا غفاريان -معاون وزير و رئيس هيئت مديره شركت مخابرات ايران- و مهندس محمود خسروي -معاون وزير و رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي- تشكيل شد و طي آن وزير ارتباطات در حضور اعضاي كمسيون طي سخنان خود دستكم ۳ بار با اشاره به آگاهي از مشكلات طراحي، نصب و راه اندازي شبكه موبايل بر رضايت و شگفتي خود از سرعت عمل و پيشرفت كار ايرانسل تاكيد كرده كه اين موضوع مورد تاكيد و تكرار ديگر حضار هم قرار گرفت.
به گفته دزفولي همچنين سليماني از ارائه گزارش هاي مختلف در خصوص فعاليت ايرانسل خبر داد كه حاوي نكات مثبت و دلگرم كننده ايست.

وزير صنايع تنها بر تعجيل در رسيدن به توليد داخل تاكيد كرد
مهندس دزفولي در خصوص اخبار منتشر شده بنقل از از وزير صنايع در خصوص "اولتيماتوم به ايرانسل براي اصلاح سهام طرف ايراني" گفت: طرح پيشنهادي ايرانسل براي توليد آنتن هاي BTS و ديگر تجهيزات شبكه تلفن همراه به دكتر محسن حاتم -معاون امور توليد وزارت صنايع- تقديم شده بود كه مورد موافقت نسبي ايشان قرار گرفت و پيرو آن هفته گذشته اعضاي هيئت مديره ايرانسل به همراه مديرعامل شركت نوكيا ملاقاتي با دكتر طهماسبي -وزير صنايع و معادن- داشتند كه طي آن وزير صنايع تنها از تاخير در افتتاح خط توليد تجهيزات ايرانسل گله كرد كه در اين زمينه به ايشان توضيح داده شد كه اين تاخير به سبب ادغام بخش تجهزات شبكه نوكيا و زيمنس بوقوع پيوسته و مديرعامل تازه منصوب شده نوكيا-زيمنس هم قول راه اندازي سريع اين خط توليد را به وزير صنايع كشور داد.
دزفولي به ايستنا گفت: وزير صنايع در اين جلسه با تاييد تحقق ۳۱تا ۳۳ درصدي توليد داخل تجهيزات ايرانسل تنها بر تعجيل در راه اندازي اين پروژه تاكيد كرد و چيزي بعنوان اولتيماتوم مطرح نشد كه در پاسخ گفته شد با توجه به سهم بالاي نوكيا با راه اندازي اين خط توليد ميزان توليد داخل تجهيزات ايرانسل به بيش از ۵۱ درصد خواهد رسيد اما متاسفانه اين موارد به شكل تحريف شده و غير واقعي در برخي رسانه ها منعكس شد.
مديرعامل ايرانسل تاكيد كرد دكتر طهماسبي در زماني كه در مركز پژوهش هاي مجلس بودند همواره از پروژه اپراتور دوم دفاع و حمايت ميكردند و ما حالا هم كه بعنوان وزير صنايع وارد دولت شده اند همواره از نظرات و راهنمايي هاي ايشان استفاده كرده ايم و الحمدالله همگرايي خوبي با وزارت صنايع داريم.

آماده ايم از صبح فردا صورتحساب هاي ايرانسل را ثانيه اي كنيم
مديرعامل ايرانسل در خصوص اخبار منتشر شده در مورد نحوه محاسبه و صورتحساب مشتركين ايرانسل با يادآوري اينكه محاسبه هزينه مكالمات اپراتور دولتي كشور هم در چند سال اول فعاليت بر اساس دقيقه بود تاكيد كرد در متن قرارداد و پروانه ايرانسل هيچ اشاره اي به نحوه محاسبه صورتحساب مشتركين چه بر اساس دقيقه و چه بر اساس ثانيه نشد و اين مدل محاسبه يكي از مدل هاي متداول در اپراتورهاي مختلف جهان ميباشد.
دزفولي به خبرنگار ايستنا گفت با تلاش شبانه روزي كارشناسان ايرانسل اين تغيير اعمال شده و روز چهارشنبه طرح پيشنهادي به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارسال شده و در صورت تاييد اين سازمان آماده ايم تا از صبح فردا صورتحساب مشتركين ايرانسل را بصورت ثانيه اي حساب كنيم.
وي تاكيد كرد ايرانسل به دنبال تنوع در تعرفه هاي خويش است و در اين خصوص طرحي به رگولاتوري ارائه داده كه در صورت تاييد مشتركين ايرانسل بر اساس حجم تماس هاي خود ميتوانند ماهيانه و يا حتي بصورت لحظه اي مدل تعرفه هاي خود را تعيين كنند و با استفاده از تسهيلات ايرانسل هزينه هاي مكالمات خود را كاهش دهند.

تجربه جديدي به نام GPRS
مهندس دزفولي با اشاره به راه اندازي شبكه GPRS ايرانسل پيش از موعد مقرر تاكيد كرد در حال حاضر تنظيمات لازم براي استفاده از خدمات اينترنت همراه و تبادل پيام هاي چند رسانه اي (MMS) براي ۸۳درصد مشتركين ارسال شده و مشتركيني كه اين تنظيمات را دريافت نكرده اند براي دريافت مجدد ميتوانند با مركز تماس ايرانسل تماس بگيرند.
دزفولي به ايستنا گفت GPRS براي مشتركين ايراني يك خدمت نوين و پيشتاز است و از آنجايي كه تا ۱۵ فروردين آينده به صورت رايگان به كليه مشتركين عرضه ميشود ميزان تقاضا و استفاده از آن بيش از حد معمول ميباشد و به همين دليل اختلالات به وجود آمده در ساعات اوج مصرف طبيعي است، ضمن آنكه هيچ خدمت و تجهيزات مخابراتي اي با ظرفيت نامحدود در دنيا وجود ندارد.
وي در خصوص تعرفه هاي استفاده از خدمات GPRS و MMS ايرانسل گفت هزينه استفاده از خدمات GPRS ايرانسل بر اساس ترافيك تبادل شده بر حسب كيلوبايت محاسبه ميشود اما هزينه ارسال هر MMS رقم ثابتي است كه حجم هر MMS بين ۱۰۰ تا ۳۰۰ كيلوبايت خواهد بود.
دزفولي تصريح كرد با توجه به نو بودن اين سرويس تعرفه گذاري خدمات مبتني بر GPRS براي رگولاتوري تجربه جديدي است از اين رو ايرانسل با گردآوري و ارائه فهرستي از تعرفه خدمات فوق در اپراتورهاي ديگر به رگولاتوري بدنبال تسريع در تدوين و تصويب اين تعرفه هاست.

جلوتر از برنامه ايم
مديرعامل شركت خدمات ارتباطي ايرانسل تاكيد كرد ايرانسل از برنامه زمانبندي خود جلوتر است، سرويس هاي GPRS و MMS ايرانسل زودتر از موعد مقرر راه اندازي شدند و در حالي كه وعده راه اندازي شبكه در ۷۰ شهر تا پايان سال داده بوديم كه در حال حاضر تقريبا شبكه ايرانسل در ۸۶ شهر نصب و آماده راه اندازي است همچنين خط توليد تجهيزات شبكه در داخل كشور آماده راه اندازي است و با افتتاح اين خط سهم تجهيزات توليد داخل ايرانسل به بيش از ۵۱ درصد خواهد رسيد. دزفولي تاكيد كرد در داخل ايرانسل هيچ مشكلي نداريم و الحمدالله خيلي خوب پيش ميرويم و قطعا اگر اجماعي براي كمك به اين پروژه باشد سريعتر به اهداف خود ميرسيم و اگر اين كمك هم صورت نگيريد ما كار خود را ميكنيم. البته در برخي استانها با برخي ناملايمات مواجه ايم كه اين را طبيعت پروژه اي در قد و قواره ايرانسل ميدانيم.

هروقت كار ايرانسل اوج ميگيرد اين موج سازي ها شروع ميشود
دزفولي در خصوص موج سازي ها و حملات اخير برخي رسانه ها به ايرانسل تصريح كرد: هرگاه كار ايرانسل اوج ميگيرد اين موج سازي ها هم شروع ميشوند يا شدت ميگيرد.چطور زماني كه وزير ICT و معاونينش در حضور كميسيون صنايع مجلس از عملكرد ايرانسل ابراز رضايت و شگفتي ميكنند برخي رسانه ها از اخطار و اولتيماتوم اين وزارتخانه خبر ميدهند.
به گزارش ايستنا دزفولي در خصوص علت اين موج سازي ها گفت: در اين خصوص۲ - ۳ تحليل وجود دارد، درحالي كه ايرانسل مديرعامل نوكيا را به ايران ميكشاند و به وزير صنايع كشور متعهد ميكند و به شدت به دنبال توليد انواع تجهيزات شبكه تلفن همراه در داخل كشور است شايد شايد برخي ميخواهند سرمايه گذاري خارجي در كشور را نا امن جلوه دهند و يا برخي از پيشرفت كار يك بخش خصوصي در اين ابعاد ناراحت هستند.

لينك ثابت || اضافه شده توسط آرش كريم بيگي|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلي || آرش كريم بيگي

| More

براي عضويت در خبرنامه روزانه ايستنا؛ نشاني پست الكترونيكي خود را در فرم زير وارد نماييد. پس از آن به صورت خودكار ايميلي به نشاني شما ارسال ميشود، براي تكميل عضويت خود و تاييد صحت نشاني پست الكترونيك وارد شده، مي بايست بر روي لينكي كه در اين ايميل برايتان ارسال شده كليك نماييد. پس از آن پيامي مبني بر تكميل عضويت شما در خبرنامه روزانه ايستنا نمايش داده ميشود.

ictna/BHwZen_US

ثبت نام

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری ورزش ایران]
[مشاهده در: www.peonews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن