تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820709735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسي راهكارهاي توسعه روابط علمي بين دانشگاه تبريز و فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بررسي راهكارهاي توسعه روابط علمي بين دانشگاه تبريز و فرانسه
خبرگزاري فارس: راهكارهاي توسعه همكاري روابط علمي بين دانشگاه تبريز و كشور فرانسه بررسي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمدتقي علوي رئيس دانشگاه تبريز بعد از ظهر امروز در ديدار ژان ايوژيون (Jean – Yves Gillon) كاردار زبان فرانسه سفارت فرانسه و كريستيان دوآمل (Chiristian Duhamel) كاردار همكاري‌هاي علمي سفارت فرانسه با اعضاي هيئت رئيسه و جمعي از روساي دانشكده‌هاي دانشگاه تبريز، روند توسعه همكاري روابط علمي، آموزشي و پژوهشي بين دانشگاه تبريز و كشور فرانسه را بررسي كردند.
وي هدف از اين ديدار را تقويت منابع كتابخانه‌اي گروه زبان و ادبيات فرانسه، پيگيري روند پيشرفت طرح تحقيقاتي جندي شاپور و توسعه بيشتر روابط علمي، آموزشي و پژوهشي دانشگاه تبريز با كشور فرانسه اعلام كرد.
رئيس دانشگاه تبريز افزود: در اين ديدار كاردار زبان فرانسه و كاردار همكاري‌هاي علمي كشور فرانسه از بخش‌هاي مختلف دانشگاه تبريز از جمله پژوهشكده فيزيك كاربردي و ستاره‌شناسي، گروه زبان و ادبيات فرانسه، دانشكده علوم انساني و اجتماعي، علوم تربيتي و روانشناسي همچنين كتابخانه مركزي دانشگاه تبريز بازديد كردند.
براساس اين گزارش، دانشگاه تبريز هم اكنون با پنچ دانشگاه فرانسه شامل دانشگاه پاريس جنوبي، دانشگاه پاريس يازده اورسي، دانشگاه جوزف فوربر، دانشگاه پير و ماري‌كوري،دانشگاه سوربن و انيستيتوي آستروفيزيك پاريس تفاهمنامه همكاري آموزشي و پژوهشي دارد.
انتهاي پيام/ش30

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن