تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمدي در گفتگو با مهر:هلال احمر گيلان به 26 مصدوم تصادفات جاده اي خدمات ارائه كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: محمدي در گفتگو با مهر:هلال احمر گيلان به 26 مصدوم تصادفات جاده اي خدمات ارائه كرد
هلال احمر گيلان به 26 مصدوم تصادفات جاده اي خدمات ارائه كرد
رشت - خبرگزاري مهر:مدير عامل هلال احمر گيلان گفت: با اجراي طرح امداد و نجات زمستانه، امدادگران با انجام 15 ماموريت امدادي 26 نفر از مصدومان و حادثه ديدگان تصادفات جاده اي را پس از ارائه خدمات امداد و كمك هاي اوليه به مراكز درماني استان منتقل كردند.

جمشيد محمدي در گفتگو با خبرنگار مهرافزود: اين افراد در شهرستانهاي رضوانشهر، لنگرود، چابكسر، فومن، منجيل، رودبار و خشكبيجار بر اثر تصادفات جاده اي دچار حادثه شده بودند.

وي اظهارداشت: در حال حاضر جمعيت هلال احمر استان با اجراي طرح امداد و نجات زمستانه در 25 شعبه و پايگاه امداد و نجات به همراه تجهيزات و امكانات كامل امدادي در مسيرهاي پرتردد و حادثه خيز استان آماده ارائه خدمات امدادي به حادثه ديدگان است.

مديرعامل هلال احمر گيلان گفت: هموطنان و مسافران مي توانند در صورت نياز با تلفن 147 نداي امداد تماس بگيرند و از خدمات امداد و نجات اين جمعيت به صورت رايگان بهره مند شوند.

شركت 250 نفر در دوره آموزشي امداد و كمك هاي اوليه هلال احمر

وي همچنين از شركت 250 نفر در دوره آموزشي امداد و كمك هاي اوليه هلال احمر درشهرستانهاي استان خبرداد و افزود: در اين دوره آموزشي 35 ساعته امداد و كمك هاي اوليه در شعب هلال احمر شهرستانهاي رودسر، لاهيجان، ماسال، صومعه سرا، املش، سياهكل و آستانه اشرفيه برگزارشد.

محمدي يادآورشد: بسترسازي مناسب براي فراگيري بيشتر آموزشهاي امدادي و تحقق شعار در هر خانواده يك امدادگر از مهمترين اهداف اجراي اين دوره آموزشي بوده است.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن