تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820718554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماز، جلوه عبوديت


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: نماز، جلوه عبوديت
خبرگزاري آريا- ضبط برنامه "نماز، جلوه عبوديت" هفته آينده براي سيماي معارفي انگليسي شبكه جهاني سحر آغاز مي شود.

به گزارش روابط عمومي شبكه جهاني سحر، اين برنامه تركيبي كه تهيه كنندگي و كارگرداني آن را "محمدجواد رجب زاده" برعهده دارد، با هدف آموزش نماز و احكام آن به مخاطبان انگليسي زبان در سيماي انگليسي شبكه جهاني سحر تهيه مي شود.

به گفته "رجب زاده"، تحقيقات و پژوهش هاي محتوايي برنامه به اتمام و حدود 40% از نگارش كار نيز به انجام رسيده ضمن آنكه ضبط و تصويربرداري كار نيز هفته آينده آغاز مي شود.

گفت و گو در رابطه با نحوه صحيح قرائت اذكار و چگونگي اعمال نماز همچنين كارشناسي محتوايي و بحث و گفت وگو پيرامون فلسفه نماز و عبادت به زبان انگليسي توسط كارشناسان برنامه به ترتيب از جمله آيتم هاي برنامه "نماز، جلوه عبوديت" است.

در هر قسمت از مجموعه برنامه "نماز، جلوه عبوديت" كه به يك موضوع خاص از احكام نماز همچون آموزش اذان، آموزش وضو، آموزش قنوت و ... اختصاص خواهد يافت، ابتدا نحوه صحيح قرائت اذكار مربوط به هر قسمت توسط حجت الاسلام والمسلمين "محمدرضا سوداگر" مطرح و در پي آن حجت الاسلام والمسلمين دكتر "محمدرضا شاملي" كارشناس برنامه درباره فلسفه و نكات محتوايي آنها سخن گفت ضمن آنكه در خلال برنامه نيز، نقل قول هايي از بيانات و فرمايشات حضرت رسول اكرم(ص) و ائمه اطهار(ع) در رابطه با موضوع هر قسمت و وله هاي تصويري مرتبط نيز پخش خواهد شد.

عوامل اين برنامه عبارتند از: مجري: راضيه باباگل زاده، محققان و نويسندگان: محمدحسين علم الهدي و كامبيز پارتازيان، طراح صحنه: فريبا زرين قلم و مدير توليد: وحيد مينايي فر.

http://aryanews.com/default.aspx?cod=1020092011000100

چهارشنبه|ا|7|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن