تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817907423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تقابل مظلومي و كرانچار در آزادي/ پرسپوليس مدل جديد در مرداب


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: تقابل مظلومي و كرانچار در آزادي/ پرسپوليس مدل جديد در مرداب
رقابتهاي نيم فصل دوم ليگ برتر از فردا(پنجشنبه) آغاز خواهد شد تا تيمها بعد از استراحت چند روزه دوباره وارد گود شوند.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، 3 بازي روز فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد كه در مهمترين ديدار پرسپوليس با دنيزلي ميهمان تيم ملوان است. ديگر بازيهاي هفته هجدهم ليگ برتر نيز روز جمعه برگزار مي‌شود تا پرونده اولين هفته از نيم فصل دوم مختومه شود.

ملوان- پرسپوليس

پرسپوليس نيم فصل او را با "حميد استيلي" كابوس وار به پايان رساند تا دنيزلي روي نيمكت سرخپوشان بنشيند. دنيزلي كه در 2 سال اخير فعاليت مربيگري نكرده بود در اولين ديدار بايد تيمش را در انزلي مقابل ملوان هدايت كند. علي كريمي و رضا نورمحمدي به دليل 3 اخطاره بودن از غايبان بزرگ پرسپوليس در اين ديدار هستند و به احتمال زياد مازيار زارع در خط دفاع بازي خواهد كرد. دنيزلي در اين ديدار به دنبال امتياز است تا استارت به موقعي را در نيم فصل دوم بزند و دل هوادارانش را بدست آورد. در آن سوي ميدان ملوان در نيم فصل اول اصلا نتايج خوبي را كسب نكرد و در مكان هفدهم جدول قرار دارد. پورغلامي مي خواهد با حمايت هواداران انزلي پرسپوليس را مثل استقلال در خانه شكست دهد تا با اين پيروزي چند پله صعود كند.

شهرداري- مس كرمان

شهرداري تبريز با يسيچ به بن بست رسيد و در نيم فصل اين مربي را بركنار كرد تا علي اصغر مديرروستا جانشين وي شود. مديرروستا در اولين حضورش بايد به مصاف يك كروات باتجربه به نام بلاژويچ برود كه در مس كرمان مربيگري مي كند. بلاژويچ اين روزها حال و روز خوبي در تيم مس ندارد و اين تيم با حاشيه روبه رو شده است اما تقابل مديرروستاي باانگيزه با اين پيرمرد ليگ قطعا ديدني است.

مس در مكان شانزدهم جدول قرار دارد و تيم شهرداري تبريز نيز در مكان سيزدهم جدول جا خوش كرده است در صورت پيروزي براي هر كدام از تيمها صعود پله اي را خواهد داشت و بايد ديد كدام تيم به هدفش خواهد رسيد.

ذوب آهن- راه آهن

باشگاه ذوب آهن در بدترين شرايط ممكن از نظر مالي قرار دارد به همين دليل اين تيم نتوانست در نيم فصل اردوي تداركاتي برگزار كند و يك بازيكن هم به خدمت بگيرد. بازيكنان اين تيم هم از اين شرايط بدشت نگران هستند و اصلا تمركز روي فوتبال خود ندارد با اين شرايط تيم ابراهيم زاده ميزبان تيم راه آهن علي دايي است، تيمي كه به سلطان تساويها شهرت دارد و در نيم فصل با 13 تسازي از 17 بازي ركورد بسيار جالبي را بدست آورد. از دايي در نيم فصل اول انتظارات بيشتري مي رفت اما فقط در زمينه تساوي توانست ركوردار باشد. در ديدار رفت 2 تيم در تهران به تساوي 2 بر 2 قناعت كردند و بايد ديد در برگشت دوئل ابراهيم زاده و دايي به كجا ختم خواهد شد.

نفت تهران- فجرسپاسي

بدون تعارف تيم نفت تهران پديده نيم فصل اول ليگ برتر بود تيمي كه با حسين فركي توانست پا به پاي استقلال كهكشاني در بالاي جدول جولان دهد. بازيكنان جوان نفت در نيم فصل اول انگيزه بالايي داشتند و حالا در نيم فصل دوم نيز به دنبال ثبات هستند تا روند خوب خود را ادامه دهند.

در طرف ديگر ميدان فجرسپاسي قرار دارد، تيمي كه با محمود ياوري در هفته هاي پاياني نيم فصل اول كمي جان گرفت و 2 پله صعود كرد. ياوري براي نجات دادن اين تيم به شيراز رفته و مي خواهد با كسب نتايج قابل قبولي فجر را به رده هاي بالا سوق دهد. 2 تيم در بازي رفت به تساوي بدون گل رضايت دادند اما انگيزه 2 تيم براي پيروزي در اين ميدان قابل توجه است.

نفت آبادان- داماش گيلان

نفت آبادان در نيم فصل نتوانست با شاغلام پيرواني به نيم فصل برسد. اين مربي شيرازي طاقت بي حرمتي تماشاگرنماهاي آباداني را نداشت تا به شيراز برود و خانه نشيني را به اين بي اخلاقي ها ترجيح دهد. "آلبرتو‌كاستا" مربي پرتغالي جانشين پيرواني شده و مي خواهد با پيروزي خانگي مقابل داماش دل هواداران تيمش را بدست آورد. هواداراني كه در اين فصل فقط يك بار طعم پيروزي خانگي را چشيده‌اند اما داماش كه با قاسمپور آباداني نتايج خوبي را بدست آورده بود به دليل اختلاف با مديران باشگاه استعفا داد و مهدي تارتار را حالا روي نيمكت خود دارد. تارتار جوان به دنبال خلق شگفتي در آبادان است اما قطعا كار بسيار مشكلي مقابل هواداران پرشور آباداني دارد.

شاهين بوشهر- فولاد خوزستان

شاهين بوشهر اين روزها در بهترين شرايط روحي و رواني قرار دارد. اين تيم باجود مشكلات مالي توانست فيناليست جام حذفي شود و در آستانه افتخار بزرگي با فيروز كريمي قرار دارد. به همين دليل هواداران بوشهري در بازي خانگي با فولاد بيشتر از گذشته از تيمشان حمايت خواهند كرد تا فيروز كريمي و شاگردانش انگيزه زيادي براي شكست دادن فولاد داشته باشند و 23 امتيازي شوند اما فولاد خوزستان كه يك امتياز بالاتر از شاهين قرار دارد در نيم فصل با مجيد جلالي نوسان زيادي داشت و بحران پنالتي ها بدجوري يقه اين تيم اهوازي را گرفته بود. ظاهرا فولادها هنوز هم نتوانسته اند يك پنالتي زن استخدام كنند اما اميدوارند تا توپهايشان به جاي پنالتي در حين بازي تبديل به گل شود و نتايج لازم را بدست آورند.

مس سرچشمه- سايپا

مس سرچشمه قعرنشين نيم فصل مشكلات و بحران دارد. اصغر شرفي هم نتوانسته هنوز براي اين تيم كاري كند و با وجود اخراج چند بازيكن و جذب چند بازيكن ديگر اين تيم اميدوار نيست. اين تيم در نيم فصل مي‌توانست با جذب چند بازيكن نقاط ضعف خود را برطرف كنند اما عدم تجربه از سوي مديران اين باشگاه باعث شد تا در فصل نقل و انتقالات ناموفق باشند. به هر حال مس در دور برگشت به دنبال امتياز است تا شرايط خوبي را بدست آورد و در اولين بازي دور برگشت ميزبان تيم سايپا است، تيمي كه در بازي رفت 3 بر يك مس سرچشمه را شكست داده بود. شاگردان صالح در آخرين بازي نيم فصل برد پرپل را مقابل نفت آبادان تجربه كردند و اميدوارند تا در كرمان نيز پيروزي خوبي را بدست آورند تا از رده دهم جدول چند پله صعود كنند.

صباي قم- تراكتورسازي

صباي قم با عبدالله ويسي عملكرد بسيار خوبي در نيم فصل اول داشت و جزو تيمهاي بالاي جدول است. صبا در بازي رفت شكست سختي را به تيم قلعه نويي وارد كرد و حالا شاگردان قلعه نويي به دنبال انتقام هستند. اين ديدار يكي از حساس ترين بازيهاي هفته هجدهم است و 2 تيم محتاج هر 3 امتياز هستند تا در كورس قهرماني قرار داشته باشند.

ويسي اميدوار است تا با بازيكنان جوانش مثل نيم فصل اول همه را شگفت زده كند اما قلعه نويي هم مي خواهد ثابت كند بهترين مربي ليگ برتر است و به دنبال افتخار با تراكتورسازي است. تراكتورسازي در نيم فصل دوم با جذب چند بازيكن شرايط خيلي خوبي دارد و ژنرال مي خواهد با قدرت در نيم فصل دوم ظاهر شود تا فاصله خود را با صدر جدول كاهش دهد.

استقلال- سپاهان

استقلال كهكشاني با اقتدار توانست قهرمان نيم فصل شود و 6 امتياز اختلاف با ديگر تيمها در صدر داشته باشد. شاگردان مظلومي فيناليست جام حذفي هم شده اند و روحيه بالايي براي رويارويي با سپاهان دارند اما مصدوميت و محروميت چند بازيكن كليدي مثل آندو، رحمتي و ميداودي باعث شد تا مظلومي نگران بازي بزرگ مقابل سپاهان باشد، سپاهاني كه با كرانچار در مكان دوم جدول قرار دارد و انگيزه بالايي براي شكست دادن صدرنشين دارد تا فاصله خود را كم كند.

سپاهان هم جمشيديان و سيدجلال حسيني را به خاطر مصدوميت در اختيار ندارد تا 2 تيم غايبان بزرگي داشته باشند البته فراموش نشود كه استقلال فرهاد مجيدي هم در نيم فصل از دست داد تا نمايش استقلال بدون كاپيتان فرهاد نيز در نيم فصل دوم جالب شود.

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن