تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820708587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاوان خيانت به ملوان و هوادارانش


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: تاوان خيانت به ملوان و هوادارانش
ديدار ملوان و پرسپوليس در اولين بازي دور برگشت ليگ يازدهم حرفه اي كه در انزلي برگزار مي شود، يك چهره خاص دارد.


"مهرداد اولادي" مهاجم ناكام سرخپوشان تهراني در اين فصل كه با پيراهن ملوان در فصل گذشته به ميدان مي رفت روز سختي در انزلي پيش رو خواهد داشت و بدون ترديد چهره خاص اين ديدار محسوب مي شود. اولادي كه در نيم فصل اول روزهاي بسيار بدي را پشت سر گذاشته و در حد يك بازيكن معمولي براي پرسپوليس ظاهر شده قصد دارد در نيم فصل دوم به روزهاي اوج خودش برگردد اما در اولين گام بامشكل بزرگي به نام هواداران ملوان در شهر انزلي مواجه خواهد شد.

هواداران ملوان مدتي است كه انتظار بازگشت اولادي به انزلي را مي كشيد. از انزلي خبر مي رسد كه هواداران ملوان آماده مي شوند تا حسابي از خجالت اولادي در اين ديدار درآيند. گمانه زني هاي مردم انزلي در مورد فينال جام حذفي فصل گذشته بر اين اساس است كه مهرداد اولادي در بازي برگشت كه در انزلي برگزار شد در نيمه دوم حداقل 2 فرصت صددرصد گلزني را بدست آورد و با توجه به آماگي بسيار خوبي كه در آن روزها داشت بسيار بعيد بود كه چنين فرصتهاي طلايي و استثنايي را از دست بدهد اما با توجه به علاقه او به پرسپوليس و بازگشت به تيم سرخپوش تهراني در فصل جديد اولادي ترجيح داد در آن بازي طوري عمل كند كه پرسپوليس آسيايي شود نه ملوان، حالا اولادي و ملوان در شهر انزلي يك بار ديگر به هم رسيدند.

حضور اولادي در انزلي با توجه به اتفاقات فينال جام حذفي در فصل گذشته آبستن حوادث بسيار زيادي خواهد بود. انزلي چي ها منتظر بازگشت او به اين شهر هستند تا حسابي از خجالت مهاجم پرسپوليس كه فصل بسيار ضعيف و نااميدكننده اي را پشت سر گذاشته، درآيند.

يكي از هواداران قديمي ملوان در تماسي كه با ما داشت، گفت: اولادي به ملوان خيانت كرده و حالا بايد تاوانش را در همان جايي كه خيانت كرده يعني ورزشگاه تختي انزلي پس بدهد. ما بي صبرانه منتظر بازگشت اولادي به انزلي هستيم و برنامه ويژه اي براي پذيرايي از او داريم.

*مهدي نوري

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن