تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820546847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از امروز؛طرح نظارتي ويژه نوروز در آذربايجان غربي آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: از امروز؛طرح نظارتي ويژه نوروز در آذربايجان غربي آغاز شد
اروميه - خبرگزاري مهر: معاون نظارت و بازرسي سازمان بازرگاني آذربايجان غربي از آغاز اجراي طرح نظارتي ويژه نوروز از امروز در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، محمد دهقان ظهر امروز در نشست خبري افزود: با فرا رسيدن سال نو و افزايش تقاضاي عمومي براي كالا و خدمات جهت تشديد نظارت بر عملكرد واحدهاي توليدي، ‌توزيعي و خدماتي و برخورد با تخلفات احتمالي و تسريع در رسيدگي به تخلفات صنفي، طرح نظارتي ويژه نوروز 88 از امروز تا 15 فروردين ماه 88 در سراسر آذربايجان غربي اجرا مي شود.

وي ادامه داد: در راستاي اجراي اين طرح 140 بازرس در قالب 70 اكيپ به همراه 200 بازرس به صورت نامحسوس بر نحوه فعاليت واحدهاي صنفي در استان نظارت خواهند كرد.

وي در ادامه تنظيم بازار ميوه را يكي از برنامه‌هاي در دست تدوين اداره بازرسي سازمان بازرگاني عنوان كرد و گفت: در اين راستا امسال 15 نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در سطح استان كالا و مايحتاج ضروري مردم را با كيفيت و قيمت مناسب و تخفيف 15 درصدي ارائه خواهد كرد.

دهقان، در ادامه با اعلام اينكه هر اكيپ بازرسي به طور متوسط روزانه 17 بازرسي از واحدهاي مختلف مي‌كند خاطرنشان كرد: اين طرح در دو بخش كالايي شامل البسه و پوشاك، كيف و كفش، آجيل و خشكبار، خواروبار و شيريني جات، لبنيات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهي، قندوشكر، روغن نباتي، برنج، انبار و سردخانه ها، ميادين ميوه و تره بار اجرا مي شود.

وي، همچنين عمده تخلفات را گرانفروشي، عدم درج قيمت، عدم ارائه فاكتور، حراج غيرقانوني و تداخل صنفي و عمده صنوف متخلف را خواربار فروش، واحدهاي آزادپز، پوشاك، مصالح ساختماني، كتاب‌ فروشي، ارائه گاز مايع و قنادي عنوان كرد.

توزيع12 هزار تن ميوه با نرخ مناسب در بازار آذربايجان غربي

دهقان ادامه داد: 10 هزار تن سيب و دو هزار تن پرتقال مرغوب براي كنترل قيمتها در شب عيد، با نرخ مناسب در بازار شهرهاي استان آذربايجان غربي عرضه مي شود.

معاون نظارت و بازرسي سازمان بازرگاني آذربايجان غربي در ادامه با اعلام اينكه در 11 ماهه امسال 5 هزار و 172 مورد شكايت به اين سازمان ارسال شده است خاطرنشان كرد: از اين تعداد 4 هزار و 679 مورد مربوط به كالا و 523 مورد مربوط به بخش خدمات است.

وي دو هزار و 650 مورد از شكايات را تلفني و مابقي را به صورت حضوري ذكر كرد و گفت: در اين مدت همچنين 84 هزار و 576 مورد بازرسي از واحدهاي صنفي صورت گرفته است.

دهقان خاطرنشان كرد: 10 هزار و 778 مورد پرونده تخلف پس از بازرسي در استان تشكيل شده كه عدم درج قيمت با 5 هزار و 327 مورد، گرانفروشي با 5 هزار و 243 مورد و عدم صدور صورتحساب با هزار و 451 مورد بيشترين تخلفات را شامل مي شود.

به گفته معاون نظارت و بازرسي سازمان بازرگاني آذربايجان غربي ارزش ريال جرايم 110 ميليارد ريال و مجموع پرونده هاي ارجاع داده شده به هيئت هاي رسيدگي سازمان 10 هزار و 822 مورد از پرونده هاي متشكله است.

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن