تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820691773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر و مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر و مصاحبه
جاسم تا چهارشنبه از استقلال جدا مي‌شود؟
كرار پول مي‌خواهد، باشگاه نمي‌دهد!

پس از اينكه كرار جاسم با مسوولان باشگاه استقلال براي حل اختلاف خود با جباري به توافق رسيد بحث‌هاي مالي خود را پيش كشيد تا از اين طريق به حقوق عقب‌افتاده خود هم دست يابد اما باشگاه استقلال به كرار جاسم گفت كه لااقل بايد 4 هفته در تركيب استقلال بازي كند تا حقوق عقب افتاده‌اش را بگيرد اما ظاهرا جاسم اين پيشنهاد را نپذيرفته و مي‌خواهد تا چهارشنبه تكليف خود را روشن كند.
مسوولان باشگاه استقلال به دليل مشكلات مالي تحت فشار هستند و به همين دليل از كرار خواسته‌اند تا 4 هفته صبر كند كه اين بازيكن عراقي هم ظاهرا پيشنهاد مسوولان باشگاه را نپذيرفته است.
با توجه به اين شرايط ممكن است كرار جاسم تا چهارشنبه از جمع آبي‌ها جدا شده و راهي تيم فولاد خوزستان شود البته اگر مسوولان باشگاه استقلال با جدايي‌اش موافقت كنند كه اين بسيار سخت است.

علي كريمي: اميدوارم نيم فصل دوم را خوب شروع كنيم
مهدوي كيا مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند

علي كريمي بعد از پايان تمرين ديروز پرسپوليس گفت: اميدوارم نيم فصل دوم را به خوبي شروع كنيم و بتوانيم آن را به خوبي ادامه داده و ليگ يازدهم را با شرايط و نتايج مطلوبي به پايان برسانيم. در نيم فصل دوم آقاي دنيزلي و بازيكنان جديدي به تيم اضافه شدند كه اميدوارم حضور آنها بتواند به تيم كمك كند. كاپيتان تيم پرسپوليس در مورد اضافه شدن دوست قديمي‌اش به تيم هم گفت: مهدوي كيا هم كه نيم فصل به جمع بازيكنان پرسپوليس اضافه شده است تجربه بالايي دارد و مي‌تواند به پرسپوليس براي كسب نتايج مطلوب ياري رساند. كريمي در پايان گفت: قطعا مي‌توانيم با حمايت مسوولان نيم فصل دوم را به خوبي به پايان برسانيم و در مسابقات پيش رو نتايج قابل قبولي را كسب كنيم.

14 اسفند در دبي
اردن حريف تداركاتي ايران

ايران ورزشي- بعد از اينكه خبرهاي رد بازي دوستانه با سوئد از سوي كروش منتشر شد انتظار مي‌رفت حريف تداركاتي تيم ملي كشورمان تيمي قدرتمندتر از سوئد باشد اما باز هم برخلاف انتظارها نام تيمي كه قرار است با آن بازي كنيم در رده‌هاي پايين رنكينگ جهاني جاي دارد. خبرگزاري رسمي اردن ديروز نوشت: «كادر فني دو تيم ايران و اردن براي برگزاري بازي دوستانه به توافق رسيده‌اند و قرار است اين ديدار روز 23 فوريه (14 اسفند) در دبي برگزار شود. برگزاري اين ديدار توسط يكي از شركت‌هاي حمايت‌كننده مالي تيم ملي اردن ترتيب داده شده است.» البته گفتني است كه تيم اردن قبل از اين قرار بود 15 اسفند با تيم كره جنوبي ديدار كند كه كره جنوبي با آوردن بهانه عدم حضور بازيكنان اصلي‌اش اين بازي تداركاتي را نپذيرفت.

‌كيا قراردادش را ثبت كرد

مسوولان باشگاه پرسپوليس صبح ديروز در ديدار با عابديني مديرعامل باشگاه داماش و پرداخت مبلغي رضايتنامه مهدي مهدوي‌كيا را گرفتند. بعد از اين موضوع عصر ديروز مهدوي‌كيا با حضور در هيات فوتبال استان تهران قرارداد خود را به مدت نيم فصل با پرسپوليسي‌ها ثبت كرد. ظاهرا مهدوي‌كيا مشكلي براي حضور در بازي با ملوان ندارد و چنانچه كارت بازي وي براي پرسپوليس صادر شود، مي‌تواند در فهرست تيم قرار بگيرد.

دوري پنج هفته‌اي كياني از فوتبال

ايران ورزشي- مولايي پزشك تراكتورسازي در مورد وضعيت مهدي كياني اينگونه توضيح مي‌دهد: «مهدي كياني در بازي درون تيمي در اردوي تركيه بر اثر برخورد با مسعود ابراهيم زاده دچار پارگي ناقص رباط دلتوئيد مچ پاي راست شد كه اين عارضه با كندگي بخشي از قوزك داخلي نيز همراه بود. در حال حاضر پس از تهيه عكس و MRI و مشاوره با دكتر سهراب كيهاني به مدت سه هفته پاي مهدي كياني گچ گرفته شده است و پس از بازشدن گچ فيزيوتراپي شروع خواهد شد.» مولايي در مورد زمان رسيدن كياني به جمع سرخپوشان گفت: كياني حداكثر چهار الي پنج هفته ديگر آماده بازي خواهد شد.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن