تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820699010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار حجازي:فضاى فعلى كشور مأيد شعارهاى انقلاب اسلامى است


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: سردار حجازي:فضاى فعلى كشور مأيد شعارهاى انقلاب اسلامى است
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران با حمايت از اقدامات عدالت محور در كشور گفت: فضاي موجود در كشور مأيد همان شعارهاي انقلاب اسلامي است.

سردار حجازي در گفت وگو با فارس با اشاره به توانمندي هاي فعلي كشور اظهار داشت: امروز در زمينه تجهيزات هيچ عرصه اي نيست كه ما توانايي ورود در آن را نداشته باشيم. هر چند هنوز تا رسيدن به مرحله آرماني راه زيادي در پيش است ولي ديگر نيازي به تكيه بر خارجي ها نداريم و نيروهاي مسلح نشان داده اند كه در اين زمينه توانايي هاي بالايي دارند.

حجازي سپس تحركات رژيم صهيونيستي را به خاطر ترس از قدرت جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: اگر شرايط منطقه مطابق ميل آنها پيش مي رفت و هيچ احساس خطري نمي كردند، اين قدر دست و پا نمي زدند، هر چند همين ارتش اسرائيل كه ادعا مي كند پنجمين ارتش دنياست، در برابر قدرتي مانند حماس و حزب الله به سختي شكست خورد.

وي خاطرنشان كرد: امروز به لطف خدا و تدابير حكيمانه امام(ره) در گذشته و رهبر معظم انقلاب در امروز و نيز بواسطه قابليت هايي كه نيروهاي مسلح كشور دارند، دشمن در تهاجم عليه ايران با ترديد جدي مواجه شده است.

فرمانده قرارگاه ثارالله(ع) با تأكيد بر اينكه امروز تهديدات عليه جمهوري اسلامي ايران تنها به بعد نظامي منحصر نمي شود، تهديدات حال حاضر را تهديد نرم در زمينه كار فرهنگي و يا تهديدات امنيتي در قالب گروه هاي ضد انقلاب و تروريستي عنوان كرد و گفت: خود دشمن نيز اعلام كرده است كه كمك به رسانه ها و گروه هاي معاند در داخل ايران نيز در همين راستا صورت مي گيرد.

رئيس سابق ستاد مشترك سپاه با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر اينكه جهت گيري ها در آستانه دهه چهارم انقلاب بايد به سمت پيشرفت و عدالت توأمان باشد، اظهار داشت: هر چند سپاه و بسيج در بعد پياده سازي عدالت در كشور نقش مستقيم ندارند و اين وظيفه دستگاه هاي ديگر است، ولي اين دو سازمان با توجه به مخاطبين خود در زمينه عدالت بايد مطالبه جدي از كارگزاران نظام داشته باشند و از اقداماتي كه در راستاي عدالت صورت مي گيرد حمايت كنند.

حجازي فضاي موجود در كشور را مأيد همان شعارهاي انقلاب اسلامي دانست و گفت: البته متأسفانه در برخي مقاطع ديدگاه هايي مطرح شد كه نمي شود نام آن را اصلاح طلبانه گذاشت بلكه تجديدنظر طلبانه بود و افراد به دنبال تجديد نظر در برخي اصول و ارزش ها بودند و مردم نيز در شرايط موجود با انتخاب و جهت گيري هاي خود نشان دادند تا چه حد اين ارزش ها و رويكردها حاوي پيشرفت و تعالي كشور است.

وي افزود: اين باور نيز در نيروهاي ارزشي ايجاد شده كه هر چه خوبي است از آن ارزش ها و دين و انقلاب است و اگر اشكالاتي نيز به چشم مي خورد از نوع روش ها و كم كار هاي افراد است و اين مي تواند براي ورود به دهه چهارم دستمايه خوبي باشد.

حجازي در پايان با اشاره به تغييرات صورت گرفته در دولت آمريكا پيش بيني كرد: با روي كار آمدن رئيس جمهور جديد آمريكا نوع تهديدات عليه ايران نيز تغيير خواهد كرد و رويكرد دولت جديد اين كشور فشارهاي اقتصادي، سياسي و امنيتي بيشتر بر جمهوري اسلامي خواهد بود.

وي تصريح كرد: در عين حال ما هيچ گاه تهديد نظامي را منتفي نمي دانيم هر چند آنها اين حربه را در برابر ايران عملي نمي دانند چرا كه قدرت آمادگي نيروهاي مسلح ما برايشان روشن است و طبعاً اگر اين آمادگي ها در نيروهاي ما كاهش يابد آنها مجدداً به سمت تهديدات نظامي مي روند.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن