تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820709549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صالح‌نيا در گفتگو با مهر:بايد پرسپوليس را شكست دهيم/ وعده‌ها عملي نشود شرايط بدتر خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: صالح‌نيا در گفتگو با مهر:بايد پرسپوليس را شكست دهيم/ وعده‌ها عملي نشود شرايط بدتر خواهد شد
بايد پرسپوليس را شكست دهيم/ وعده‌ها عملي نشود شرايط بدتر خواهد شد
مديرعامل باشگاه ملوان بندرانزلي با اشاره به اينكه مسئولان استان گيلان قول داده‌اند اما هنوز به وعده‌هاي خود عمل نكرده‌اند، گفت: بايد سه امتياز ديدار با پرسپوليس را به دست آوريم زيرا اگر در اين بازي پيروز نشويم شرايط‌مان سخت‌تر خواهد شد.

بهمن صالح‌نيا در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرين وضعيت تيم فوتبال ملوان بندرانزلي ضمن بيان مطلب فوق گفت: قرار بود تيم اردويي را در بندرعباس برگزار كند اما به دليل مشكلات مالي نتوانستم خواست سرمربي تيم را در اين خصوص اجابت كنم. البته اردوي 6 روزه را در بندرانزلي برگزار كرديم و در آن دو ديدار تداركاتي داشتيم كه اين اردو جمعه گذشته به پايان رسيد.

وي با بيان اينكه تيم ملوان تمرينات خوبي را انجام داده و با جذب دو بازيكن تا حدودي نقاط ضعف اين تيم برطرف شده است، افزود: اگر شرايط حضور حسن اشجاري و پژمان نوري تحقق يابد و بتوانيم از آنها مقابل پرسپوليس استفاده كنيم، قدرت‌مان بيشتر مي‌شود.

مديرعامل باشگاه ملوان بندرانزلي اضافه كرد: هنوز اميدواريم پژمان نوري را جذب كنيم. در جلسه‌اي كه با پورغلامي سرمربي تيم داشتم وي گفت كه با نوري صحبت كرده و اين بازيكن در حال مذاكره با مسئولان و مربي تيم الامارات است تا بتواند شرايط بازگشتش به ملوان را فراهم كند.

وي با تاكيد بر اينكه ممكن است براي جذب نوري شماره حساب بدهد تا هواداران ملوان به كمك باشگاه بيايند، اظهار داشت: ما به كمك‌هاي جانبي نياز داريم. مسئولان استان به ما قول‌هايي دادند و ما براساس صحبت‌ها و قول‌هاي آنها قراردادهاي بازيكنان را در حدود سقف قرارداد بستيم كه اين مسئله باعث شد حدود چهار ميليارد و 600 ميليون هزينه كنيم.

صالح نيا در اين خصوص اضافه كرد: حضور در فينال جام حذفي و بالا رفتن انتظارات مردم براي جذب بازيكنان خوب باعث شد امسال برخلاف سال‌هاي گذشته هزينه‌هاي زيادي انجام دهيم، حتي من مورد اعتراض هواداران قرار گرفتم كه چرا نتوانستم پژمان نوري، مهرداد اولادي يا هادي تاميني را نگه دارم. آنها پيشنهاداتي با ارقام بالا داشتند و من نمي‌توانستم شرايط را براي ادامه حضورشان فراهم كنم.

وي ضمن ابراز اميدواري از اينكه مسئولان استان به وعده‌هاي خود در خصوص تيم ملوان عمل كنند، خاطرنشان كرد:‌ مسئولان استان قول داده‌اند به تيم و باشگاه ملوان كمك كنند و اگر اين عزيزان به وعده‌هاي‌شان عمل كنند نمي‌توانم براي حل مشكلات مالي باشگاه كاري بكنم. من به استناد صحبت‌هاي استاندار و مسئولان ديگر چنين هزينه‌هايي انجام دادم. مثلا در نشستي نماينده مجلس و فرماندار شهر به من گفتند نترسيد و با بازيكنان قرارداد امضا كنيد اما هنوز به وعده‌هاي‌شان عمل نكرده‌اند.

سرپرست باشگاه ملوان با بيان اينكه قصد دارد با گروهي داوطلب در زمينه اقتصادي همكاري كند، تصريح كرد: اگر آقايان به تيم محبوب ملوان كمك مالي نكنند شرايط بدتر از اين مي‌شود. امروز وضعيت خيلي سختي داريم و تمام افكارمان به حل مشكلات مالي معطوف شده است. اميدوارم امسال بتوانيم تيم را در ليگ برتر حفظ كنيم و بعد از آن تمهيداتي در نظر خواهيم گرفت تا شرايط بهتر شود.

وي از نزديك شدن به زمان پايان تفاهم‌نامه بين باشگاه ملوان و نيروي دريايي خبر داد و در مورد وضعيت اين تيم اظهار داشت: فوتبال بازي حادثه‌هاست و هر كس بتواند از موقعيت‌هايش بهتر استفاده كند پيروز مي‌شود. ما در چهار ديدار گذشته به دليل از دست دادن فرصت‌هاي گلزني نتوانستيم پيروز شويم كه اميدوارم در نيم فصل دوم با اين مشكل روبه‌رو نشويم.

صالح نيا در بخش پاياني گفتگويش با خبرنگار مهر در خصوص ديدار حساس اين تيم مقابل پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليسي‌ها با جذب دنيزلي و اضافه شدن نفراتي همچون مهدوي‌كيا از لحاظ فني و روحي بسيار تقويت شدند اما ما هميشه مقابل پرسپوليس شرايط خوبي داشته‌ايم و اميدوارم اين بار هم بازي خوبي را مقابل اين تيم به نمايش بگذاريم.

وي ادامه داد: ديدار فينال جام حذفي و شكست مقابل پرسپوليس يك بازي استثنايي بود اما بازيكنان تيم مصمم هستند تا آن نتيجه را در بازي فردا جبران كنند. بازيكنان با تلاش مضاعف بايد سه امتياز اين ديدار را به دست آورند. اگر در اين بازي پيروز نشويم شرايط‌مان سخت‌تر مي‌شود زيرا سه شنبه هفته آينده در ديداري دشوار بايد برابر راه آهن در تهران به ميدان برويم.

مديرعامل باشگاه ملوان با اشاره به اين كه مهدوي‌كيا و ديگر بازيكنان پرسپوليس سابقه تجربه خوبي دارند و شرايط آنان ايده‌ال‌تر از ماست، گفت: شما ببينيد آقاي عباسي وزير ورزش با پروين و رويانيان جلسه مي‌گذارد تا مشكلات اين تيم را حل كند اما كسي از ما حمايت نمي‌كند. البته با اين شرايط هم بازيكنان ما انگيزه مضاعفي براي رسيدن به پيروزي برابر پرسپوليس دارند.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن