تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820221286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه هاي تلويزيون


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: تازه هاي تلويزيون
جام جم آنلاين: با انجام مراحل فني، فيلم تلويزيوني «سنگ و سودا» به كارگرداني مجيد تربتي‌فرد و تهيه‌كنندگي هادي افشار به زودي آماده نمايش مي‌شود.


«هادي افشار» در گفت‌و‌گو با فارس گفت: تصويربرداري فيلم طي 25 جلسه و در لوكيشن‌هاي متعدد در استان سمنان و شهرهاي اطراف انجام شد و تدوين فيلم توسط جواد افشار به اتمام رسيده است.

وي در ادامه گفت: صداگذاري و ساخت موسيقي به ترتيب به ميلاد مظاهري و امير مهدي‌زاده سپرده شده است كه به زودي با انجام مراحل فني فيلم آماده نمايش خواهد شد.

وي در ادامه گفت: فيلم تمي معمايي و پليسي دارد، به همين دليل موسيقي در اين فيلم از اهميت خاصي برخوردار است زيرا بايد در انتقال پيام فيلم مؤثر باشد.

فيلمنامه توسط حسين رجايي دوست نوشته شده و داستان روايت قاچاق عتيقه در يك معدن سنگ است. مرگ مشكوك دو كارگر معدن باعث ورود افسري از بخش جنايي به ماجرا مي‌شود. افسر در طي تحقيق و بررسي و پي‌گيري متوجه مي‌شود كه مهندس معدن و دوستانش تحت پوشش صادرات سنگ به اعمال غيرقانوني مشغول هستند.

در اين فيلم حسين رجايي‌دوست، هادي قميشي، رضا آحادي، محمد اعلايي، محمدرضا عباس‌نژاد، علي رجايي، مهتا نظري، امير غريب‌زاده، حديث نادري، سيد جلال علي‌الحسيني و جمعي از بازيگران استان سمنان به ايفاي نقش مي‌پردازند.

تعدادي از عواملي كه در ساخت فيلم همكاري دارند، عبارتند از:

نويسنده:حسين رجايي‌دوست، كارگردان: مجيد تربتي‌فرد، تهيه‌كننده: هادي افشار، مدير تصويربرداري: عباس ناظريان، صدابردار: هادي بهشتي‌زاده، طراح گريم: علي كاظمي، مدير توليد: امير ابراهيمي،طراح صحنه و لباس: سعيد قلي‌زاده، دستيار اول كارگردان و برنامه‌ريز: وحيد نصيري، مديرتداركات: ميلاد مظاهري.

فيلم تلويزيوني «سنگ و سودا» به سفارش سيماي مركز استان‌ها تهيه و توليد مي‌شود.

سه مجموعه مستند در شبكه مستند سيما

مجموعه مستند «زندگي روي زمين» با هدف كشف حقايقي در مورد زمين كه تا به حال پوشيده مانده اند و نحوه زيست براين كره خاكي هر شب روي آنتن شبكه مستند سيما مي رود.

اين مجموعه كه ساخته‌ ديويد آتنبورو است نحوه پيدايش زمين، پيدايش و تاريخ تكامل حيوانات و جانداران گوناگون، پيدايش قاره‌ها، پيدايش جزيره ها را بازگو مي كند. همچنين نظريه‌هاي گوناگوني كه پيرامون حيات مطرح شده است را مورد بررسي قرار مي دهد.

تنوع گسترده آب و هوايي، جغرافيايي و موجودات زنده در هر منطقه ، چرخه زيستي آن ، زندگي موجودات آبزي و دنياي درون آب، نمونه گياهان آبي چون انواع جلبكها، خزه ها و انواع مختلف جانداران آبي نظير ماه ها، كوسه ها و نهنگ ها، اسبهاي آبي و همچنين زندگي در انواع سرزمين هاي مختلف نظير خشك و مرطوب و كوهستاني نيز در اين مجموعه مورد بررسي قرار مي گيرد.

علاقمندان مي توانند « زندگي روي زمين » را هر شب ، ساعت 20:30 از شبكه مستند سيما ببينند.

«قدرت توفان»

مستند ماجراجويانه «قدرت توفان» با هدف بررسي بلاياي بزرگ طبيعي و به تصوير كشيدن صحنه هاي واقعي از ناتواني انسان در اين مبارزه هر شب روي آنتن شبكه مستند سيما مي رود.

توفان هاي تندري و صاعقه هاي مرگبار، گردبادها و تگرگ هاي چند كيلويي، سيل ها و سونامي ها و در مقابل تصاويري واقعي از اين صحنه ها و تلاش انسان ها براي نجات از نكات جذاب اين مجموعه است.

در هر قسمت از «قدرت توفان» يكي از بلاياي طبيعي در نقاط مختلف جهان مورد بررسي قرار مي گيرد و با پخش تصاويري از اين رويدادهاي عظيم ، بازماندگان و حتي گروه هاي نجات كه خود اسير اين اتفاق شده اند واقعه اي را روايت مي كنند.

از ديگر جذابيت‌هاي اين مجموعه مي توان به همراهي با افرادي به عنوان تعقيب گر حادثه اشاره كرد كه با بررسي اخبار زيست شناسي براي ثبت توفان و حضور در آن به طور آگاهانه به سمت خطر مي روند.

افرادي چون ديويد استرينگر عكاس مشهور حوادث طبيعي و همچنين دكتر جيسون پرسف كه اثرات اين حوادث را بر بدن انسان شرح خواهد داد. «قدرت طوفان» هر شب ، ساعت 23 ، از شبكه مستند پخش مي شود.

سقف شيشه‌اي

مستند اجتماعي «سقف شيشه‌اي» به كارگرداني رضا بهرامي نژاد در هفته فيلم اين كارگردان در «شبهاي مستند» پخش و سپس نقد خواهد شد.

اين مستند كه از مجموعه « بيست شب» به تهيه كنندگي ارد عطارپور انتخاب شده است ، درباره ورود سخت و پر زحمت زنان تحصيل كرده به بازار كار ايران است و مسائل و مشكلاتي كه شرايط اجتماعي متفاوت براي اين زنان چه در زمان استخدام و چه در زمان كار مي سازد.

اين مستند اجتماعي ، سه شنبه ، 13 دي ماه ، ساعت 19 به روي آنتن شبكه مستند سيما مي رود و سپس با حضور منتقداني چون حسني‌نسب و قطبي زاده نقد و بررسي خواهد شد.

شبكه مستند سيما اين هفته ، از 13 تا 15 دي آثار رضا بهرامي نژاد را پخش و نقد خواهد كرد.

تصويربرداري «شيدايي» ادامه دارد

تصويربرداري سريال «شيدايي»، تا پايان پخش اين سريال از شبكه‌ سه سيما، ادامه دارد.

محمدرضا شفيعي ،تهيه‌كننده سريال «شيدايي» در گفت‌وگو با ايسنا گفت:‌ تا به حال تصويربرداري حدود 80 درصد از اين سريال به پايان رسيده و قرار است تا پايان پخش، ادامه داشته باشد.

«شيدايي»‌ به كارگرداني محمد مهدي عسگرپور و نويسندگي سعيد نعمت‌الله در 50 قسمت توليد مي‌شود. پخش روتين اين سريال نيز از 26 آذر ماه آغاز شده است.

سريال «شيدايي» با بازي امير جعفري، آتنه فقيه نصيري، پرويز پورحسيني، عطا عمراني، انديشه فولادوند، آرش مجيدي، گلاره عباسي، رحمان باقريان، جمال اجلالي، مريم بوباني، مجيد رحمتي، ميليشيا مهدي نژاد، هاني كشاورز، ماريه تهرانچي، فاطمه شعباني و ميترا شجاعي داستان زوجي را روايت مي‌كند كه به هم علاقه‌مند مي‌شوند اما در اين راه به مشكلاتي برمي‌خورند.

شيرين بينا قسمت 46 كتاب «دا» را روايت مي‌كند

قسمت چهل و ششم از مجموعه «كتاب دا» توليد گروه حماسه و دفاع شبكه يك سيما ، سه شنبه 13 دي ماه ساعت 18 با كتابخواني شيرين بينا، بازيگر سينما و تلويزيون پخش مي‌شود.

در اين قسمت از مجموعه كتاب «دا»، زهرا به جنت آباد برمي‌گردد و افرادي را مي‌بيند كه دور تابوتي جمع شده اند، جلوتركه مي‌رود، مي بيند تابوت حسين مجتهدزاده است. همراه زينب خانم بر سر مزار پدرش مي رود. عده اي ارتشي به همراه يك قبضه خمپاره انداز وارد جنت آباد مي شوند و از زهرا مي خواهند كه اولين گلوله را او پرتاب كند.

مجموعه «دا» به تهيه كنندگي علي تقي پور و كارگرداني سينا عطائيان، در 120 قسمت 15 دقيقه‌اي با گويندگي 55 نفر از زنان هنرمند كشور، در حال توليد و پخش است.

تعدادي از هنرمندان زن از جمله پريوش نظريه، بهناز جعفري، افسانه بايگان، شقايق فراهاني، نيوشا ضيعمي، شبنم قلي خاني، فريبا كامران، افسانه چهره آزاد، لعيا زنگنه، ژاله صادقيان، ليلا زارع و... روايت داستان اين مجموعه را به عهده دارند.

«ششمين نفر» از دهم بهمن ماه پخش مي‌شود

تهيه‌كننده‌ سريال «ششمين نفر» گفت: در حال حاضر 60 درصد از تصويربرداري اين مجموعه به پايان رسيده است و از دهم بهمن ماه به روي آنتن مي‌رود.

كامبيز كاشفي در گفت‌وگو با ايسنا افزود‌: در حال حاضر براي تصويربرداري سريال «ششمين نفر» در لوكيشن‌ خانه اديب واقع در ميدان ونك هستيم و قرار است تا يك هفته در آنجا بمانيم و پس از آن به لوكيشن‌هاي ديگر برويم. نقش اديب در اين سريال با بازي پولاد كيميايي همراه است.

وي در ادامه در پاسخ به پرسشي درباره ايفاي نقش بازيگران جديد در اين سريال، گفت:‌ عسل بديعي و كامران تفتي بازيگراني بودند كه پيش از اين حضورشان در سريال اعلام شد و تكميل‌كننده‌ بازيگران قبلي هستند و به غير از آنها هيچ بازيگر ديگري اضافه نمي‌شود.

در خلاصه داستان اين سريال آمده است: در پي قتل پدر سرگرد آسايش كه از افسران بلند پايه ارتش بوده، داود برادر همسرش دستگير مي‌ شود و اين سرآغاز روشن شدن ماجراهاي پنهان ديگري است.

پولاد كيميايي‌، نرگس محمدي‌، رحيم نوروزي‌، نادر فلاح،‌ بهشادفر‌، رضا اخلاقي‌، مهدي تقي نيا‌، زويا امامي‌، فرشيد نوابي‌،‌ عباس موسوي‌، مجتبي مسكني‌، توران قادري‌، خسروخان محمدي‌، عسل بديعي‌، كامران تفتي و ... از جمله بازيگراني هستند كه در ششمين نفر ايفاي نقش مي‌كنند.

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 372]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن