تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819816135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشي از ويژه برنامه‌هاي نوروزي شبكه‌ي اول پخش دوباره «پيامك از ديار باقي» و مستندي از رامين حيدري فاروقي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گزارشي از ويژه برنامه‌هاي نوروزي شبكه‌ي اول پخش دوباره «پيامك از ديار باقي» و مستندي از رامين حيدري فاروقي
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

شبكه اول سيما در كنار پخش سريال نوروزي «اشك‌ها و لبخندها» به كارگرداني حسن فتحي، سريال‌هاي «پيامك از ديار باقي» و مجموعه نمايشي «بيست» را هم هر روز به روي آنتن مي‌برد. اين شبكه هم‌چنين مجموعه‌هاي مستند «شرق ديوار آفتاب» و «دردانه‌هاي خليج فارس» را هم براي نوروز در نظر گرفته‌است.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، سريال تلويزيوني «پيامك از ديار باقي» نوروز امسال از شبكه اول پخش مي‌شود. اين سريال براي نخستين بار نوروز 87 از اين شبكه پخش شد و اتفاقا به دليل طرح مقوله چند همسري با حرف و حديث‌هايي هم همراه بود.

در سريال «پيامك از ديار باقي» كه توسط سيروس مقدم كارگرداني شده‌است، بازيگراني چون محمدرضا شريفي‌نيا، افسانه بايگان، شيلا خداداد، حميد لولايي، رضا شفيعي جم، حامد كميلي، نادر سليماني‌فرد، سروش گودرزي، آرام جعفري، رامين راستاد، سوسن مقصودلو، افشين سنگ چاپ، فخرالدين صديق شريف، عزت‌الله مهرآوران، رضا بنفشه‌خواه و كريم قرباني ايفاي نقش كرده‌اند.

اين سريال كه توسط سيدامير سيدزاده بر اساس فيلمنامه‌اي از محسن تنابنده تهيه‌ شده، قصه زندگي مردي به نام منصور سيم‌خواه است كه به شدت بدهكار است و طلبكاران بسياري به دنبال او هستند. علاوه بر اين او با بحران خانوادگي نيز روبه‌روست و اين فشارها آنقدر زياد مي‌شود كه در نهايت تصميم مي‌گيرد نقشه عجيبي را اجرا كند.

سريال «پيامك از ديار باقي» در ايام نوروز در قالب سيماي شبانگاهي شبكه اول سيما به روي آنتن مي‌رود و ساعت پخش آن 40 دقيقه بامداد است. شبكه اول سيما همچنين در ساعت سه بامداد و پس از پخش سريال، يك فيلم سينمايي پخش خواهد كرد.

بر اساس اين گزارش ايسنا، شبكه اول سيما در ايام نوروز به مدت 90 دقيقه برنامه كودك پخش مي‌كند كه مجموعه نمايشي «بيست» يكي از بخشهاي اصلي اين ويژه برنامه را شامل مي‌شود. در اين برنامه كه تهيه‌كنندگي آن را پروين شمشكي و كارگرداني آن را محمد حسن‌زاده بر عهده دارد، چهار بخش نمايشي به مدت كلي 30 دقيقه پخش مي‌شود و حسين رفيعي و رابعه اسكويي در آن بازي دارند.

بر اساس اين گزارش ايسنا، در كنار پخش كارتونهاي درخواستي از شبكه اول، همچنين احتمال توليد و پخش ويژه برنامه عمو پوررنگ نيز در ايام نوروز وجود دارد.

گفتني است تا اين لحظه «مستند ايران» در كنداكتور نوروزي شبكه اول سيما قرار نگرفته و مجموعه مستند «دردانه‌هاي خليج» در قالب 5 – 6 قسمت جايگزين آن شده‌است. اين مستند كاري از توليدات مراكز استانها است كه درباره جزاير خليج فارس ساخته شده‌است.

به گزارش ايسنا، شبكه اول سيما همچنين مستندي به نام «شرق ديوار آفتاب» به كارگرداني رامين حيدري فاروقي را در حال ساخت دارد كه احتمال مي‌رود، 5 تا 6 قسمت از اين مجموعه در ايام نوروز اط شبكه اول پخش شود.

شبكه اول در ايام نوروز تنها ي بخش خبري صبحگاهي دارد كه آن را به مدت 10 دقيقه هر روز ساعت 9 صبح به روي آنتن مي‌برد.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن