تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820556891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تذكرات كتبي نمايندگان به مسوولان اجرايي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: تذكرات كتبي نمايندگان به مسوولان اجرايي كشور
"حسن غفوري فرد" در جلسه روز سه‌شنبه مجلس شوراي اسلامي تذكرات كتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي كشور را قرائت كرد.
به گزارش خانه ملت، جزييات تذكرات قرائت شده به اين شرح است:

- تذكر نصيرپور نماينده سراب به رئيس جمهور در خصوص صدور دستور رسيدگي به علت عدم اجراي مصوبه مورخ 22/8/87 هيات دولت در خصوص حمايت از صادر كنندگان سيب زميني.

- تذكر فروزش نماينده زاهدان به رئيس جمهور در خصوص صدور دستور تسريع در تهيه طرح آمايش سرزمين.

- تذكر اكبرنژاد نماينده تبريز به رئيس جمهور در خصوص صدور دستور پاسخ گويي به علت عدم افزايش حقوق بازنشستگي براي افراد تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي و بازنشستگان بعد از تاريخ اعمال افزايش.

- تذكر قنبري نماينده ايلام به رئيس جمهور در خصوص صدور دستور تسريع در موافقت تاسيس شهرداري شهرستان هاي لنگرود و صدور دستور اجراي مصوبات دولت در سفر دوم استان.

- تذكرات عليخاني نماينده قزوين به رئيس جمهور در خصوص صدور دستور رسيدگي به وضعيت سوء مديريت در شركت فرش پارس و تسريع در پرداخت حقوق و مطالبات معوقه چهار ماهه كارگران آن شركت و به وزير كشور در خصوص صدور دستور رسيدگي به وضعيت نيروهاي شاغل و كارگران خدماتي سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري الوند و پرداخت كامل مزاياي قانوني و اضافه كاري آنان.

- تذكر حسيني صدر نماينده خوي به وزير جهاد كشاورزي در خصوص اتخاذ تدابير لازم براي خريد سيب زميني و كنترل بازار آن.

- تذكر حاجي اصغري نماينده ميانه به وزير جهاد كشاورزي در خصوص ضرورت تامين بخشي از خسارات وارد شده بر اثر خشكسالي به كشاورزان شهرستان ميانه.

- تذكر محمدياري نماينده تالش به وزير آموزش و پرورش تسريع در پرداخت باقي مانده مزاياي بازنشستگي فرهنگيان استان گيلان.

- تذكر كواكبيان نماينده سمنان به وزير امور خارجه در خصوص اعتراض به سفير ايران در ژاپن به علت عدم برخورد با واژه مجعول خليج عربي در بروشور اعراب در خيابان.

- تذكر بشيري نماينده پاكدشت به وزير امور اقتصادي و دارايي در خصوص چاره جويي فوري براي جلوگيري از تعطيلي مراكز توليدي صنعتي و كشاورزي به دليل كمبود نقدينگي.

- تذكر دهقان نماينده كازرون به وزير امور اقتصادي ودارايي در خصوص اعلام علت عدم تنظيم آيين نامه موضوع ماده 8 قانون تسهيل اعطا تسهيلات بانكي و كاهش هزينه هاي طرح مصوب 5/4/86

- تذكر بت كليا نماينده اقليت آشوري و كلداني به وزير بهداشت ودرمان در خصوص اعلام علت عدم تبديل بيمارستان سيد الشهدا اروميه به مركز تخصصي قلب و عروق پس از گذشت 7 سال از واگذاري آن به آن وزارت خانه.

- تذكر ترابي نماينده شهر كرد به وزير بهداشت و درمان در خصوص لزوم اجراي تبديل وضعيت پرستاران وكارشناسان استان چهار محال و بختياري از حالت شركتي به حالت قرارداد معين.

- تذكر مطورزاده نماينده خرمشهر به وزير بهداشت ودرمان در خصوص رسيدگي به وضعيت نامطلوب خدمات پزشكي در اورژانس بيمارستان وليعصر(عج) در شهرستان خرمشهر و پرداخت حقوق و مزاياي معوقه سه ماهه كاركنان شبكه بهداشت و درمان خرمشهر و بيمارستان حضرت وليعصر(عج).

- تذكر نصيري نماينده زنجان و طارم به وزير علوم و تحقيقات درباره لزوم حمايت مالي از دانشجويان درحال تحصيلات تكميلي و هم چنين اعلام علت عدم پرداخت وام تحصيلي به دانشجويان نوبت دوم در مقاطع مختلف برخلاف اعلام قبلي در دفترچه آزمون.

- تذكر برنا نماينده بروجن به وزير نفت در خصوص لزوم تسريع در استخراج و تاسيس پالايشگاه لردگان.

- تذكر يحيي زاده نماينده تفت و ميبد و سليمي نماينده محلات و دليجان به رييس جمهور در خصوص صدور دستور فوري براي بررسي علل و عوامل دعوت از اعضا آكادمي سينماي هاليوود به ايران با توجه به توليد فيلم هاي اهانت آميز عليه ملت مسلمان و قهرمان ايران.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن