تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819849160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجلاس تهران تسهيل كننده محاكمه سران رژيم صهيونيستي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اجلاس تهران تسهيل كننده محاكمه سران رژيم صهيونيستي
تهران/ واحد مركزي خبر/ سياسي 1387/12/14
رئيس هيأت جبهه دموكراتيك آزادي فلسطين گفت: اجلاس تهران روند مجازات و محاكمه سران رژيم صهيونيستي را تسهيل مي كند.
علي فيصل در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر؛‌ در حاشيه "كنفرانس بين المللي حمايت از فلسطين مظهر مقاومت، غزه قرباني جنايت" با قدرداني از مسئولان كشورمان براي برگزاري اين كنفرانس افزود: ملت و دولت ايران همواره ياور مردم فلسطين بوده و هستند.
وي تصريح كرد: در اين كنفرانس همه گروههاي مدافع و حامي فلسطين شركت كرده اند و اميدوارم نتيجه آن به محكوميت و مجازات سران رژيم صهيونيستي منجر شود.
رئيس هيات جبهه دموكراتيك آزادي فلسطين گفت: رژيم صهيونيستي درصدد شكست مقاومت فلسطين بود، اما اين رژيم و حاميانش بايد بدانند كه در نهايت از اين گونه اقدامات متضرر مي شوند.
فيصل درباره بيانات مقام معظم رهبري در آغاز اين كنفرانس با بيان اين كه سخنان ايشان صداي آزادي و بزرگمنشي مردم ايران است افزود: بيانات حضرت آيت الله خامنه اي در اين مراسم، موضع هميشگي ايران است.
وي گفت: مردم فلسطين هيچگاه اقدامات انسان دوستانه جمهوري اسلامي ايران را فراموش نمي كنند و همواره قدردان حمايت هاي ايران هستند.

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن