تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820700451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولتيماتوم امريكا به بلاروس/تلاش بلاروس براي افزايش صادرات


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اولتيماتوم امريكا به بلاروس/تلاش بلاروس براي افزايش صادرات
ايالات متحد آمريكا از حكومت بلاروس خواست تا تحقيقات پرونده والكاويتسك، يوري لئونوف، نيكلاي آوتوخوويچ و ولاديمير آسيپِنكو بازرگانان زنداني را بي غرض، آشكار و شفاف انجام دهد.سرگي سيدارسكي، نخست وزير بلاروس، در نشست هيئت رئيسه وزارت امورخارجه اين كشور ،خواستار نظارت دقيق بر اقدامات ضد بحراني كشورهاي ديگر شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران ،در بيانيه نمايندگي ايالات متحده آمريكا در سازمان همكاريهاي امنيتي اروپا كه 5 مارس پخش شد، آمده است:ايالات متحد آمريكا آشكارا فهماند كه شرايط اصلي طبيعي كردن روابط بلاروس و آمريكا پيشرفت در احترام به حقوق بشر و دموكراسي در بلاروس مي باشد".

قبلاً ايالات متحد از آزادي تمام زندانيان سياسي به رسميت شناخته شده در جهان و " ديگر اقدامات مثبت حكومت بلاروس "، از جمله بازگشت دو روزنامه غيروابسته در سيستم دولتي پخس و انتشار، ثبت جنبش " براي آزادي "، اعلاميه در زمينه آمادگي همكاري با سازمان همكاريهاي امنيتي اروپا درمورد مسائل بهسازي قوانين انتخاباتي استقبال كرد.

در بيانيه آماده است:" تمام اين اقدامات مثبت مي باشد، اما اين اقدامات جنبه محدود دارند،ما حكومت بلاروس را به عملي ساختن اقدامات مثبت بعدي كه اين پيشرفت را بازگشت ناپذير مي سازد، فرا مي خوانيم".

در اين بيانيه همچنين نگراني در رابطه با اطلاعات در زمينه فراخواني اجباري جوانان فعال نيروهاي مخالف، فراناك ويچوركي، ايوان شيلو و ديميتري فِدوروك به خدمت در ارتش بيان شده است.

*********تلاش بلاروس براي افزايش صادرات

رئيس دولت بلاروس گفت: اينگونه مي توان همكاري اثربخش بلاروس با دولتهاي ديگر را در زمينه اقتصاد خارجي فراهم كرد.

وي افزود:: بايد از همه بازارهاي امكان پذير براي صادرات محصولات بلاروسي استفاده كرد و براي تسخير بازارهاي صادراتي جديد از هر اقداماتي دريغ نكرد.
وي ضرورت فراهم شرايط برابر دسترسي به بازارهاي ديگر كشور را خاطرنشان كرد و گفت: براي رسيدن به اين هدف بايد از تمام ابزارهاي موجود در چهارچوب دولت اتحاديه بلاروس و روسيه، مجمع اقتصادي اوراسيا و كشورهاي مشترك المنافع استفاده كنيم.

نخست وزير بلاروس همچنين بر لزوم تجديد نظر در برگزاري نمايشگاه هاي ملي و محصولات بلاروس در خارج از كشور تاكيد كرد .

وي امكان فروش محصول مشخص در كشور معين يا امكان جلب تكنولوژي جديد و سرمايه گذاري خارجي را به نفع توسعه توليدات بلاروسي دانست

شنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن