تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820334481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جام جهاني كشتي آزاد/ ايران قدرتمندانه راهي فينال شد (تكميلي)


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جام جهاني كشتي آزاد/ ايران قدرتمندانه راهي فينال شد (تكميلي)
تيم كشتي آزاد ايران در سومين ديدار خود در سي و هفتمين دوره رقابت هاي جام جهاني كشتي آزاد در سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي تهران با يك تغيير به مصاف تيم گرجستان رفت و قدرتمندانه باحساب هفت بر صفر اين تيم را شكست داد و راهي فينال شد.


به گزارش ايرنا،‌ در اين ديدار عباس دباغي در وزن 55 كيلوگرم، مسعود اسماعيل پور در60، مهدي تقوي در 66 ، صادق گودرزي در 74 ، رضايزداني در 84 ، سعيد ابراهيمي در 96 و فردين معصومي دروزن 120 كيلوگرم براي تيم ايران به روي تشك رفتند.
نتايج كامل تيم ايران و گرجستان به اين شرح زير است:

55 كيلوگرم: عباس دباغي نماينده ايران در المپيك 2008 پكن در فاصله يك دقيقه از وقت نخست با زيرگيري، ‌خاك و سگگ مخالف "گئورگي اديشراشوويلي" از گرجستان را به پل كشيد و پس از كسب 5 امتياز با ضربه فني به پيروزي رسيد تا تيم ايران مسابقه خود در برابر گرجستان را با اقتدار شروع كند.
60 كيلوگرم: مسعود اسماعيل پور قهرمان سال 2008 جوانان جهان،‌ كه در دو ديدار قبلي صاحب يك پيروزي و يك شكست در برابر كوبا و روسيه شده است در سومين ديدار خود به مصاف " مالخاز زاركوا " از گرجستان رفت.
در وقت نخست پس از اينكه يك امتياز به خاطر اجراي فن حريف از دست داد با زير يك خم و تبديل آن به دوخم و درختكن حريف را در خارج تشك خاك كرد و امتياز گرفت تا در اين وقت با حساب يك بر يك به پيروزي برسد.
اسماعيل پور در وقت دوم يك بار به وسيله حريف از تشك به خارج رفت و يك امتياز داد اما با زيرگيري و خارج كردن وي از تشك يك اميتاز گرفت و دوباره با حساب يك بر يك حريف را شكست داد تا در مجموع دو وقت به پيروزي برسد و تيم ايران نيز به دومين برد خود دست يافت.
66 كيلوگرم : مهدي تقوي قهرمان جوانان جهان در سال هاي 2006 و 2007 و يكي ازالمپيكي هاي كشتي آزاد ايران پس از دو پيروزي قدرتمندانه در مقابل كشتي گيران كوبا و روسيه به مصاف "كوبا كاكلادزده" از گرجستان رفت.
تقوي در وقت نخست با يك سرزيربغل و دوخم بي نقص حريف را در خاك نشاند و با كسب يك امتياز به پيروزي رسيد.
مبارزه وي با حريف در دو دقيقه دوم در وقت قانوني بدون كسب امتياز به پايان رسيد و كار به كلينچ كشيده شد كه با بيرون آمدن گوي آبي به سود تقوي، ‌وي خم حريف را در اختيار گرفت و با به پل زدن حريف و كسب دو امتياز پيروز ميدان شد تا در دو وقت پي در پي نايب قهرمان سال 2008 اروپا را شكست داده به سومين پيروزي خود دست يابد.
74 كيلوگرم : صادق گودرزي نايب قهرمان نماينده ايران دراين وزن پس از كسب يك پيروزي و يك شكست در برابر تيم هاي كوبا و روسيه به ديدار" گوچا لوماتيدزه "رفت و در وقت نخست با زيرگيري، دوخم، درختكن، ‌بارانداز و فتيله پيچ امتيازات خود را به شش رساند و به پيروزي رسيد.
در وقت دوم با بارانداز حريف به پل رفت و دو امتياز از دست داد اما با يك دوخم و زدن حريف به پل صاحب سه امتياز شد.
در ادامه با اجراي سربندو پي، ‌خاك و فتيله پيچ اختلاف خود با حريف را به شش امتياز رساند و وقت دوم را هم به سود خود پايان داد تا ايران با كسب چهارمين پيروزي، راهيابي به فينال خود را حتمي بداند.
84 كيلوگرم: رضا يزداني دارنده دو مدال برنز سال هاي 2006 و 2007 و نماينده كشتي آزاد ايران در المپيك 2008 پكن در سومين ديدار خود به مصاف "رينريس سالاس پرز" رفت و در وقت نخست با سه زيرگيري، ‌خاك و كسب سه امتياز كشتي را به سود خود پايان داد.
يزداني در وقت دوم در همان آغاز كار با خارج كردن حريف يك اميتاز كسب كرد و سپس با يك زيرگيري از بغل، سالاس پرز را درخاك نشاند و به دومين امتياز رسيد و در ادامه با يك خاك ديگر به سومين امتياز دست يافت و پيروز ميدان شد تا پنجمين پيروزي ايران را رقم بخورد.
96 كيلوگرم: سعيد ابراهيمي دارنده مدال نقره سال 2007 جهان پس از دو پيروزي ارزشمند به ويژه پيروزي با ضربه فني مقابل ابراگيم سعيداف از روسيه به مصاف " بلداخي گاوا واشلي شوويلي" رفت كه در همان وقت نخست با زيرگيري، ‌خاك و بارانداز حريف را به پل زد و با ضربه فني به پيروزي دست يافت.
120 كيلوگرم : فردين معصومي دارنده مدال برنز سال 2006 جهان و نفر پنجم المپيك 2008 پكن پس از دو پيروزي در برابر كشتي گيران كوبا و روسيه با "الكس مودبازه" روبرو شد كه با يك خاك و كسب يك امتياز وقت نخست را با پيروزي به پايان برد.
در وقت دوم در ثانيه هاي پاياني با عكس العمل روي زيرگيري حريف و خاك كردن وي، يك امتياز كسب كرد و به پيروزي رسيد تا ايران همچون كوبا تيم گرجستان را هم با هفت پيروزي پي در پي شكست دهد.
براساس برنامه اعلام شده از سوي كميته برگزاري تيم ايران عصر فردا (يكشنبه) و ساعت 18:30 دقيقه در ديدار پاياني براي كسب عنوان قهرماني به مصاف تيم آذربايجان مي رود و راس ساعت 16 تيم هاي روسيه و قزاقستان ديدار رده بندي را براي كسب عنوان سومي برگزار مي كنند.

شنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن