تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820366939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي در گفتگو با مهر:آئين‌نامه شوراي صنفي نمايش منتظر پاسخ مديران سينمايي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هاشمي در گفتگو با مهر:آئين‌نامه شوراي صنفي نمايش منتظر پاسخ مديران سينمايي است
معاون اجرايي خانه سينما تاكيد كرد آئين‌نامه شوراي صنفي نمايش منتظر پاسخ مسئولان اداره كل نظارت و ارزشيابي معاونت سينمايي وزارت ارشاد است.

محسن هاشمي درباره مراحل تصويب آئين‌نامه شوراي صنفي نمايش به خبرنگار مهر گفت: 22 روز قبل هيئتي هفت نفره كه از سوي محمدمهدي عسگرپور مدير عامل خانه سينما مسئول شده بودند، جزئيات آئين‌نامه را تكميل و به اداره كل نظارت و ارزشيابي ارائه كردند.

در حالي كه مهدي كرمپور رئيس شواري صنفي نمايش اين روزها در سفر است، معاون اجرايي خانه سينما در مورد اقدام‌هايي كه در مورد آئين‌نامه انجام شده گفت: 9 روز بعد از تحويل آئين‌نامه اكران 88 پاسخي از سوي اداره كل ارائه و با اعمال برخي نكات از سوي خانه سينما شنبه دهم اسفند باز هم آئين‌نامه تحويل داده شد كه از آن زمان تاكنون پاسخي از سوي آنان دريافت نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، به دليل تصويب نشدن آئين‌نامه شوراي صنفي نمايش وضعيت اكران فيلم‌هاي نوروزي نيز نامشخص است و با ادامه اين روند، نگراني‌هايي براي اكران فيلم نوروزي به وجود مي‌آيد.

به نظر مي‌رسد مسئله‌اي كه موجب به تاخير افتادن تصويب آئين‌نامه شوراي صنفي نمايش شده يكي از بندهاي پيشنهادي خانه سينما است. در اين بند خواسته شده بر اساس برنامه پنجم توسعه كه به تفويض مسئوليت‌هاي دولت به بخش خصوصي اشاره دارد و قانون مديريت خدمات كشوري مبني بر نظارت عاليه دولت بر امور، مسئوليت كلي در زمينه اكران فيلم‌ها به خانه سينما واگذار شود.

اما ظاهرا اداره كل نظارت و ارزشيابي معاونت سينمايي وزارت ارشاد تمايلي به اين امر ندارد. بحث اكران فيلم‌هاي فرهنگي نيز از ديگر موارد مورد اختلاف اين دو بخش مديريتي سينما است.

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن