تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820480966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آرامش بازار جهاني طلا در آستانه كريسمس


واضح آرشیو وب فارسی:انتخاب: آرامش بازار جهاني طلا در آستانه كريسمس
پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :
هر قطعه سكه تمام بهار آزادي طرح قديم امروز شنبه به 620 هزار تومان رسيد، ضمن اينكه پيش فروش انواع سكه در بانكها در روزهاي اخير باعث كاهش التهاب در اين بازار شده است.

محمد كشتي آراي در گفتگو با مهر قيمت هر قطعه سكه تمام بهار آزادي طرح قديم را امروز شنبه در بازار 620 هزار تومان اعلام كرد و گفت: قيمت هر قطعه سكه تمام بهار آزادي طرح جديد نيز 605 هزار تومان است.

رئيس اتحاديه كشوري طلا و جواهر با اعلام قيمت 291 هزار توماني هر نيم سكه، اظهار داشت: ربع سكه بهار آزادي نيز 151 هزار تومان است. كشتي آراي با تاكيد بر اينكه قيمت هر قطعه سكه گرمي در روز جاري 76 هزار تومان است، افزود: هر گرم طلاي 18 عيار هم امروز در بازار 56 هزار و 500 تومان فروخته مي‌شود.

وي خاطر نشان كرد: هر اونس طلا در آستانه سال نو ميلادي در بازارهاي جهاني 1565 دلار است و پيش بيني مي شود به دليل قرار گرفتن در آستانه كريسمس، بازار جهاني در روزهاي آينده و حداقل تا پايان تعطيلات سال نو ميلادي در اروپا، آرام باشد.

رئيس اتحاديه كشوري طلا و جواهر در مورد وضعيت قيمتي و نوسانات آن در بازارهاي داخل كشور، اظهار داشت: با پيش فروش سكه در بانكها كمي از التهاب و عطش خريد سكه در بازار كاسته شده اما موضوعي كه اين روزها تاثير بيشتري بر نوسانات نرخ سكه دارد، تغييرات نرخ ارز است.

همچنين بررسي وضعيت قيمتي ارزهاي معتبر نيز در روز شنبه نشان مي دهد كه هر دلار آمريكا 1515 تومان خريداري و 1525 تومان نيز فروخته مي شود. هر يورو نيز 1955 تومان خريداري و 1980 تومان فروخته مي شود. پوند انگليس هم 2395 تومان خريده و 2430 تومان به فروش مي رسد.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: انتخاب]
[مشاهده در: www.entekhab.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن