تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820173915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه كنگان:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه كنگان:
خبرگزاري فارس: امام جمعه كنگان گفت: كانديداها توجه داشته باشند كه انتخابات ميداني براي كسب قدرت نشود.


به گزارش خبرگزاري فارس از كنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودي در خطبه‌هاي امروز نماز جمعه كنگان، بالاترين مصيبت را سبك شمردن گناه دانست و اظهار داشت: مصيبت ديگري كه انسان با ارتكاب آن بايد به حال خود گريه كند اين است كه از حيث اعمال معنوي و مادي خود راضي به وضع موجود باشد.
وي افزود: اين گونه افراد خيال مي‌كنند كه بهترين هستند و به خود نمره عالي مي‌دهند.
امام جمعه بندر كنگان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حماسه ۹ دي خاطرنشان كرد: هيچ دستگاه امنيتي به جز حضور مردم نمي‌توانست در مقابل آن توطئه قد علم كند.
محمودي تصريح كرد: خارجي‌ها و برخي از رسانه‌ها اذعان داشتند كه به جز در مراسم تشيع جنازه امام خميني(ره) تا كنون چنين جمعيتي به ميدان نيامده بود.
وي با بيان اينكه نهم دي روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت است، عنوان داشت: تجليل از ۹ دي تجليل از يوم‌الله است و همه بايد اين روز بزرگ را گرامي بدارند.
امام جمعه كنگان در ادامه با اشاره به اينكه امروز آخرين روز ثبت‌نام كانديداهاي انتخاباتي است، افزود: دشمن برخي از افراد را براي ثبت‌نام اجير مي‌كند تا رد صلاحيت شوند و آمار كساني را كه صلاحيت آنها تائيد نشده را به عنوان ضعف كشور ايران انتشار دهد.
محمودي انتخابات را ميدان مسابقه‌اي براي خدمت به نظام دانست و يادآور شد:‌ كانديداها توجه داشته باشند كه انتخابات ميداني براي كسب قدرت نشود.
وي اضافه كرد: كانديداهايي كه عزت خود را نگه نمي‌دارند؛ با ذلت به هر كسي متوسل مي‌شوند و بدون ترديد شان كانديدايي كه قصد قانون‌گذار شدن نظام ديني را دارد، بالاتر از آن است كه خود را ذليل و خوار كند.
امام جمعه كنگان، اختيارات نمايندگان مجلس را تعريف شده دانست و افزود: برخي از اين كانديداها و نمايندگان حاضرند بخاطر عوام‌فريبي به هر كسي قول‌هاي دندان‌گير دهند.
محمودي كانديداها را به صداقت در گفتارشان توصيه كرد و ادامه داد: مردم افراد صادق و باصلاحيت را براي قانون‌گذاري به مجلس بفرستند.
وي گفت: برخي از كانديداها خرج‌هاي ميلياردي مي‌كنند و مردم را به شك مي‌اندازند كه اين هزينه‌ها از كجا تامين شده است؟ مگر كانديداها به كجا مي‌خواهند برسند و چه اهدافي را دنبال مي‌كنند؟
محمودي اظهار داشت: توصيه مي‌كنيم كه مردم با در نظر گرفتن صلاحيت، سوابق، شخصيت علمي و معنوي، توانمندي، اصالت خانوادگي و عملكرد كانديداها در دوران انتخابات؛ تصميم نهايي خود را به روزهاي آخر موكول كنند و تصميم درست و صحيح بگيرند.
انتهاي پيام/ص20

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن