تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819728036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه ولي امر: سنگ بناي همه مصيب ها، بي بصيرتي خواص است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرمانده سپاه ولي امر: سنگ بناي همه مصيب ها، بي بصيرتي خواص است
زنجان - فرمانده سپاه ولي امر مسلمين،‌سنگ بناي همه كربلاها و مصيب ها را بي بصيرتي و ناداني خواص دانست و گفت: ولايت فقيه ريسمان محكمي است كه بايد به آن چنگ زد و هرگز از آن غفلت نكرد.


سردار "ابراهيم جباري" شامگاه پنجشنبه در جمع كاركنان سپاه انصارالمهدي (عج) استان زنجان، بابيان اينكه ولايت فقيه روح شجاعت و استقامت را به جامعه مي بخشد، افزود: همه دولت هاي كفر در فتنه سال 88 بصورت متحد براي ساقط كردن نظام اسلامي به صحنه آمده بودند.

وي يادآور شد: ناداني،‌ سكوت، خيانت و سازش باعث شد كه فتنه گران جرات جسارت به امام حسين (ع)‌، حضرت ابوالفضل(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت زينب (س)‌ را به خود دهند.

سردار جباري، گرفتاري امروز جامعه را وجود نفاق و جهل عنوان كرد و افزود: امروز با جريان بسيار خطرناك نفاق روبرو هستيم كه آن نفاق پنهان است.

فرمانده سپاه ولي امر مسلمين گفت: عده اي با كتمان نفاق از صدر انقلاب تا به امروز ظاهرا از ولايت حمايت مي كنند اما نخستين كساني هستند كه عليه ولايت شمشير مي زنند.

وي افزود: فتنه هاي 77،76 و 88 همچنان بر روي ميز دشمنان اسلام و انقلاب مي باشد و به هر نحو ممكن و با تهديد و تطميع افراد جاهل و نادان را به منظور پيشبرد اهداف شوم و پليد جذب خود مي كنند.

سردار جباري، هدف اصلي فتنه گران را رهبر فرزانه انقلاب و ولايت فقيه دانست و يادآور شد: افرادي كه به ولايت فقيه حمله مي كنند هيچ اعتقادي به پيامبر اكرم (ص)، حضرت علي (ع) و ارزشهاي انقلاب اسلامي ندارند.

وي، عشق به ولي فقيه را عشق به حضرت ولي عصر (عج) دانست و اظهار داشت: هر كس غير از ولايت فقيه چيز ديگري را انتخاب كند به گمراهي رفته است.

سردار جباري افزود: پيامبر مكرم اسلام براي اينكه جامعه در مسير امامت باقي بماند همواره در فكر استقرار رهبري جامع بودند و هميشه بر دفاع از ولايت اميرالمومنين حضرت علي (ع) تاكيد مي كردند.

فرمانده سپاه ولي امر مسلمين، به فتنه گران و سران فتنه اشاره كرد و گفت: اگر اين افراد بر سر كار مي آمدند مواردي همچون بي دفاع ماندن اسلام و قرآن، آغاز سير ارتجاعي مخالف با امامت و ولايت، آغاز تاريكي ها و ظلمت ها، انحراف عقيدتي، سياسي، ‌فكري جامعه و تغيير حكومت الهي به حكومت مستبدانه بشري بوجود مي آمد.

وي افزود: بايد از تاريخ و حوادث اسلام و انقلاب درس گرفت و به امامت و ولايت فقيه اعتماد كرد و عقل و هوش و چشم و گوش خود را متوجه ولي فقيه كرد.

سردار جباري، يكي از عوامل ارزشمند نهضت هاي الهي را عامل رهبري دانست و گفت: دشمن همواره كوشيده با ايجاد رعب و وحشت و به رخ كشيدن قدرت خود و بوجود آوردن حوادث ناگوار به عمر پربركت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پايان دهد.

به گفته ي وي، دميدن روح مقاومت، ايثار و شجاعت، پاكسازي جامعه از زشتي و پليدي ها،‌ حفظ دستاوردهاي انقلاب، گسترش علم در جامعه و ايجاد وحدت و اخلاق در جامعه از نقش هاي رهبري در جامعه اسلامي است.

522

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30739410

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن