تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820606345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت اﷲ صافي گلپايگاني:صدا و سيما بايد جامعه را به طرف خداوند سوق دهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آيت اﷲ صافي گلپايگاني:صدا و سيما بايد جامعه را به طرف خداوند سوق دهد
صدا و سيما بايد جامعه را به طرف خداوند سوق دهد
قم - خبرگزاري مهر: آيت الله لطف اﷲ صافي گلپايگاني در ديدار مسئولان صدا و سيماي مركز قم تاكيد كرد: رويكرد صدا و سيما بايد به گونه‌اي باشد كه جامعه را به سمت خدايي شدن سوق بدهد.

به گزارش خبرگزاري مهر، مرجع تقليد شيعيان در ادامه با اشاره به فعاليت‌هاي فراگير صدا و سيما افزود: صدا و سيما، مدرسه و دانشگاهي بزرگ است و بايد طوري باشد كه مردم را بسازد، و جامعه را به طرف خداوند متعال سوق دهد.

وي به نقش بي‌بديل صدا و سيما در اثرگذاري بر مردم اشاره كرد و ادامه داد: هيچ نهادي به اندازه صدا و سيما با عقايد و افكار و اخلاق مردم ارتباط مستقيم ندارد و اگر اين مركز درست كار كند، خيلي از نواقص و نقاط ضعفي كه در جامعه وجود دارد برطرف مي‌شود.

صافي گلپايگاني وظيفه و مسئوليت مديران و برنامه‌ريزان صدا و سيما را بسيار خطير ارزيابي كرد و اظهار داشت: هر چه روي برنامه‌هاي صدا و سيما كار شود و مسئولان آن اهتمام داشته باشند واقعاً سزاوار است و از طرف ديگر اگر مسامحه هم باشد، كم آن هم بسيار زيانبار و خطرناك است.

وي با ابراز تأسف از برخي برنامه‌هاي صدا و سيما به مسئولان تذكر دادند: بايد همه مواظب باشيم و اين وابسته به اين است كه از صدر تا ذيل، همه احساس مسئوليت كنند و هدفشان اجراي دستورات و معارف اهل بيت عليهم السلام، اخلاق اسلامي، استقلال و مبارزه با غرب‌گرايي، و نيز مبارزه با آن‌هايي كه اسلام‌زدايي مي‌كنند، باشد.

مرجع تقليد شيعيان در بخش ديگري از بيانات خويش با تاكيد بر حفظ و پاسداري از ارزش‌هاي اسلام و انقلاب افزود: فرهنگ اختلاط و عدم تفكيك جنسيتي در جامعه، فرهنگ غير اسلامي است و فرهنگ ما، فرهنگ قرآن و اسلام است.

صافي گلپايگاني در پايان با آرزوي موفقيت براي همه‌ خدمتگزاران به اسلام ابراز اميدواري كرد: اميدوارم همه موفق باشيد و بتوانيد در اين شرايط، طوري عمل كنيد كه موجب شوكت نظام اسلامي در خارج و داخل شويد و برنامه‌هايي بسازيد كه به مردم روح و نشاط اسلامي بدهد.

يادآور مي‌شود: در ابتداي اين ديدار، مدير كل صدا و سيماي مركز قم، گزارشي از فعاليت‌هاي اين مركز ارائه، و آمادگي خود را جهت انجام دستورات مراجع معظم تقليد اعلام كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن