تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820532764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تبليغات اسلامي كرمان: مردم در نهم دي اعلام كردند كه اسلام و رهبري را مي‌خواهند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديركل تبليغات اسلامي كرمان: مردم در نهم دي اعلام كردند كه اسلام و رهبري را مي‌خواهند
خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمان
سرويس: استان‌ها

مديركل تبليغات اسلامي استان كرمان گفت: مردم در نهم دي اعلام كردند كه نظام، اسلام و رهبري را مي‌خواهند و همين مسائل براي مردم مهم است و با كسي عقد اخوت نبسته‌اند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه كوير، حجت ‌الاسلام مهدي عرب ‌پور در همايش تبيين واقعه حماسه ماندگار نهم دي ويژه هيأت‌هاي مذهبي كرمان گفت: بخشي از اعتبار نهم دي مربوط به هيأت‌هاي مذهبي است.

وي افزود: فتنه به‌ وسيله مردم و هيأت‌ها خنثي شد و بايد هميشه اين حماسه با بصيرت و توجه بيشتري مورد توجه قرار گيرد.

مديركل تبليغات اسلامي استان كرمان تصريح كرد: فتنه ‌گران در نهم دي بعد از حضور حماسي مردم مأيوس شدند و روش‌هاي خود را عوض كردند و بايد مراقب روش‌هاي جديد آنها باشيم.

حجت ‌الاسلام عرب‌ پور تصريح كرد: هرگاه حق و باطل روبه ‌روي يكديگر قرار بگيرند، طبيعي است كه براي غلبه بر ديگري تلاش مي‌كنند، با اين تفاوت كه جريان حق سعي مي‌كند غلبه را از راه روشنگري و تنوير افكار عمومي پيش ببرد و بصيرت و آگاهي را ايجاد كند، اما باطل سعي مي‌كند غلبه خود را از راه مكر، فريب، فتنه و سرانجام قدرت نظامي به سرانجام برساند.

وي بيان كرد: در تاريخ اسلام پيامبر اكرم(ص) هيچگاه مردم را به جنگ دعوت نكردند، بلكه كفار قريش جنگ را آغاز و به دستور پيامبر(ص) مردم از اسلام دفاع مي ‌كردند.

حجت ‌الاسلام عرب‌ پور با اشاره به اينكه فتنه هميشه در دامن باطل رشد مي‌كند، يادآور شد: فتنه طراحي يك برنامه حساب شده با استفاده از نيرويي غير از نيروي نظامي و با استفاده از عوامل داخلي عليه هر ملت و كشوري تعريف مي‌ شود.

وي اظهار كرد: آمريكا و استكبار از اول انقلاب در دامن خود فتنه‌هاي گوناگوني را عليه ايران طراحي و اجرا كرده‌اند و تاكنون در هيچكدام موفق نبودند.

حجت ‌الاسلام عرب‌ پور گفت: جنگ جمل مقدمه‌اش فتنه و جنگ صفين پايانش فتنه بود و در جنگ صفين فتنه چنان رسوخ كرد كه افراد ميان امام علي(ع) و معاويه تفاوتي نمي‌ديدند در حالي كه پيامبر(ص) بارها اعلام كرده بود هر جا علي باشد، حق نيز همان جاست.

حجت ‌الاسلام عرب‌ پور با تأكيد بر اينكه هر فتنه يك طراح، زمينه و ابزار مي‌خواهد، بيان كرد: طراح فتنه با باطل همراه است و زمينه فتنه آن وقتي است كه بصيرت و آگاهي مردم پايين باشد و ابزار فتنه به دست آوردن يك بهانه است.

وي گفت: مردم در نهم دي اعلام كردند كه نظام، اسلام و رهبري را مي‌خواهند و همين مسائل براي مردم مهم است و با كسي عقد اخوت نبسته‌اند.

حجت ‌الاسلام عرب‌ پور افزود: دشمنان مي‌خواستند از بستر انتخابات، نظام را سرنگون كنند اما مردم با آگاهي به دست آمده خود با فتنه‌ گران برخورد كردند.

وي اذعان كرد: در رأس حركت مردم هيأت‌هاي مذهبي بودند و همين هيأت‌ها عاشورا و تاسوعا را زنده نگه داشته‌اند و هيأت‌هاي مذهبي جايگاه ويژه‌اي در به وجود آوردن حماسه نهم دي داشتند.

حجت ‌الاسلام عرب‌ پور تصريح كرد: جمهوري اسلامي پايگاه مردم آزاديخواه و مسلمان جهان است و به همين دليل استكبار درصدد ضربه زدن به ايران است.

وي با تأكيد بر اينكه اگر فتنه ‌گران به پيروزي مي‌رسيدند، ديگر هيچ نام و نشاني از اسلام نمي ‌ماند، بيان كرد: حضور مردم در صحنه و بعد از به دست آوردن بصيرت، يكي از عوامل از بين بردن توطئه‌ها و فتنه‌هاي دشمنان است.

مديركل تبليغات اسلامي استان كرمان خاطرنشان كرد: فتنه‌هاي دشمنان تمام نشده است و عامل موفقيت در برابر اين فتنه‌ها بصيرت، هوشياري و رصد كردن فعاليت‌هاي دشمنان و حضور به موقع در صحنه است و حضور مردم در صحنه، ثوابش از مراسم مذهبي و زنده نگه داشتن تاسوعا و عاشورا كمتر نيست.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن