تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820142846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رسولي نژاد در بازديد از فدراسيون همگاني:ورزش همگاني باعث ارتقاء نشاط و همبستگي در جامعه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری ورزش ایران: رسولي نژاد در بازديد از فدراسيون همگاني:ورزش همگاني باعث ارتقاء نشاط و همبستگي در جامعه شده است


سيد احمد رسولي نژاد معاون حقوقي، مجلس و هماهنگي امور استانهاي وزارت ورزش و جوانان با هدف ديدار و گفتگو با علي مجدآرا رئيس فدراسيون ورزشهاي همگاني در محل فدراسيون حضور يافت .
به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومي فدراسيون ورزشهاي همگاني، در اين نشست صميمانه هر دو طرف به ارائه سياستها و خط مشي ورزش همگاني در استانها و فدراسيون پرداختند .
معاون حقوقي و امور استانهاي وزارت ورزش و جوانان در اين نشست ، ورزش همگاني را يكي از اركان بنيادي و اساسي ايجاد و ارتقاء سطح نشاط و شادابي در جامعه ارزيابي كرد و در اين خصوص اظهارداشت : تاكيد مقام معظم رهبري درباره نهادينه كردن ورزش همگاني در بين كليه اقشار جامعه شور خاصي را در بين كليه مسئولين متبلور نمود كه خوشبختانه با حمايت ها و توجه خاص دكتر عباسي وزير ورزش و جوانان بسياري از سياستها و برنامه هاي پيش بيني شده در اين خصوص عملياتي شده به نحوي كه طبق آخرين اخبار ميل و اميد به زندگي در بين ايرانيان در سال جاري افزايش پيدا كرده است .
وي در ادامه تصريح كرد : معتقدم در راستاي ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه بايد تعاملي سازنده بين هياتهاي استانها ، كميته هاي همگاني فدراسيونها و حتي كليه سازمانها و نهادها برقرار شود تا شاهد هرچه بارور شدن ورزش همگاني در كشور باشيم .
معاون حقوقي و امور استانهاي وزارت ورزش و جوانان در پايان خاطر نشان ساخت : پياده رويهاي خانوادگي كه در حال حاضر هر هفته در يكي از استانهاي كشور برگزار مي شود يكي از اقدامات ارزنده اين فدراسيون است كه شور و نشاط خاصي را در بين كليه اقشار در هر سن و رده اي ايجاد نموده است .
سيد احمد رسولي نژاد در جمع كارمندان اين فدراسيون از زحمات ارزنده و همچنين دكتر علي مجدآرا كه منشاء خدمات بسياري در زمينه اشاعه ورزش همگاني شدند تقدير و تشكر نمود .

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری ورزش ایران]
[مشاهده در: www.peonews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن