تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820061683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيهان و خوانندگان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كيهان و خوانندگان
¤ جنايات انجام شده توسط رژيم اشغالگر و وحشي صهيونيسم در غزه كه با حمايت آشكار شيطان بزرگ صورت گرفت سند گويايي براي اثبات توخالي بودن حقوق بشر غربي و بي رمق شدن سازمان هاي بين المللي و از همه مهمتر پوچي دمكراسي غرب است در يك جمله بايد گفت جهانيان پي برده اند كه استكبار جهاني خطري براي بشريت محسوب مي شود و بايد از سر راه برداشته شود و اين موضوع دستاورد كمي نيست.

محمودي

¤ حماقت دشمن صهيونيستي، حماس را جهاني كرد. اينك تمام مردم آزادي خواه دنيا، حماس را متعلق به خود مي دانند.

تاجيك از شاهدشهر شهريار

¤ جنايتكاران رياكاري كه با پول امت اسلامي مجلس شرابخواري راه انداختند و آرزوي نابودي حماس را دارند، اينك با پيروزي فلسطين از ترس خود، دو كنفرانس تشكيل و وعده پرداخت مالياتي داده اند. آن هم به ابومازن مهره سرسپرده رژيم صهيونيستي كه اين پول ها را چماقي كند و بر سر ملت فلسطين بكوبند. مردم آزاده دنيا نبايد اجازه چنين كاري را به آنها بدهند و بايد معترض شوند.

دستغيب

¤ در رابطه با پوشش خبري و تصويري كه كيهان در ارتباط با موضوع جنايات اسرائيل در غزه انجام داد مي توانم بگويم كه روزنامه شما آبروي مطبوعات ايران را خريد. چون شاهد بوديم بعضي روزنامه هاي غيرمستقل داخل كشور حاضر نشدند عكس هايي از جنايات رژيم اشغالگر در روي جلد يا صفحات داخلي چاپ كنند.

قوي دل

¤ خواهشمند است چهارراه كوكاكولا در خيابان پيروزي، به نام غزه تغيير كند تا با اين روش نام شركت هاي وابسته به اسرائيل از كشورمان حذف شوند.

مسعود دلسوز از تهران

¤ چرا رهبران دنياي كاتوليك جهان جنايات و هلوكاست غزه را كه توسط جنايتكاران صهيونيسم انجام شده محكوم نمي كنند و هيچ واكنشي از خود نشان نمي دهند.

مشكوه از كرج

¤ از مسئولين خواهشمنديم كه مشخص كنند، كساني كه به هر دليل نتوانستند فرم هاي اطلاعات خانوار را تكميل نمايند، اكنون بايد در اين زمينه چگونه اقدام كنند؟

كاظمي

¤ اين كه انگليس و فرانسه از رژيم صهيونيستي خواستند كه نظامي هايش را از غزه خارج كند براي تظاهر به دموكرات بودن و خريدن آبروي آن رژيم است. يكي از وزراي اسرائيل هم چندي پيش پيشنهاد بمباران اتمي كرد. اين پيشنهاد از نظر موازين بين المللي يك جرم است و ايران بايد آن را به چالش بكشد.

سيد ضيا

¤ غزه تنها بخشي از سرزمين اشغالي فلسطين است كه با جهاد و مبارزه از صهيونيسم رها شده است. اين نشان مي دهد كه تنها راه رهايي قدس جهاد است.

جاودان

¤ اگر سازمان ملل نام خود را به سازمان مدافع منافع آمريكا و رژيم صهيونيستي تغيير دهد بهتر است. چون اين سازمان براي ملل جهان كاري نمي كند. نمونه اش همين مسئله غزه است.

مطمئن از تهران

¤ مشاهده مي شود در بعضي از رسانه ها مثل مطبوعات جنايات اسرائيل در غزه تعبير به جنگ غزه مي شود. اين عبارت درستي نيست. با توجه به جنايت هاي فجيعي كه رژيم اشغالگر قدس در اين منطقه از سرزمين فلسطين اشغالي مرتكب شده حق اين است كه «فاجعه غزه» خوانده شود.

محسن محمدي

¤ بعد از مدت ها فرصت پيدا كردم نقد و نظر كيهان در مورد ابتذال يكي از نشريات سينمايي را بخوانم. با افتخار مي توانم بگويم به وجود شما و جسارت و صداقتي كه از آن برخوردار هستيد به خودم مي بالم. اگر دلسوزي ها و افشاگري هاي اين روزنامه نبود چه بسا جبران مافات مشكل مي شد.

فتح الله پور

¤ نقدي كه كيهان از تبرئه شدن متهمين اصلي پرونده جعل 35 هزار شناسنامه توسط دو نفر از اعضاي شوراي شهر سابق اسلامشهر در ستون اخبار ويژه چاپ كرده بود دل تمام شهروندان اسلامشهري را خوشحال كرد. تماس گرفتم كه بگويم اين موضوع را رها نكنيد و افشاگري خودتان در اين مورد را ادامه بدهيد.

اسلامي

¤ اسرائيل به دنبال آن است كه همه دنيا را در دست خود بگيرد و براي اينكه به اين خواسته شيطاني برسد هم با اسلحه مردم بي گناه را مي كشد و هم با دين هاي ساختگي مثل بهائيت به جان ملت ها و كشورها افتاده است. با تمام توان بايد در مقابل اين غده سرطاني ايستاد و كاري كرد كه از صحنه روزگار محو شود.

امامي

¤ مسافركش شخصي هستم، تاكسيراني اعلام كرده پولهايي كه شركتهاي خصوصي از مسافركش ها مي گيرند غيرقانوني است ( با توجه به نوع ماشين از 15 هزار تا 50 هزار تومان مي گيرند) بالاخره تاكسيراني مي گويد غيرقانوني است اگر غيرقانوني است پس چرا شركتهاي خصوصي تحت امر تاكسيراني مي گيرند اگر قانوني است پس چرا تاكسيراني اعتراض مي كند؟!

محمدي

¤ از نيروي انتظامي تقاضا مي شود نسبت به افزايش جايگاههاي معاينه فني در اسرع وقت اقدام نمايد تا براي پرداخت 8 هزار تومان 8 ساعت در صفهاي طولاني معطل نشويم!

يك شهروند

پاسخ روابط عمومي ناجا

در پاسخ به مطلب مندرج در مورخه 87.8.12 آن روزنامه تحت عنوان «جمع آوري اراذل و اوباش شهرستان ورامين» به اطلاع مي رساند: همه روزه طرح امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا مي گردد در راستاي طرح مذكور تعداد قابل توجهي از سارقين منزل و مغازه و معتادين و اراذل و اوباش و مزاحمين خياباني به همراه مقادير معتنابهي لوازم منزل و مغازه، انواع موادمخدر و مشروبات الكلي دستگير و تحويل مراجع قضائي گرديدند. همچنين تعداد زيادي خودرو و موتورسيكلت هاي داراي تخلفات رانندگي توقيف و به پاركينگ منتقل گرديدند.
 چهارشنبه 2 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن