تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820429012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيروزي مقاومت / نماينده ولي فقيه در سپاه كربلا: پيروز نبرد غزه‌حماس است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پيروزي مقاومت / نماينده ولي فقيه در سپاه كربلا: پيروز نبرد غزه‌حماس است
داخلي. سياسي. غزه. حماس. سپاه كربلا. مازندران.

ساري - نماينده ولي فقيه در سپاه كربلاي مازندران گفت : با تجربه جنگ ‪۳۳‬ روزه لبنان و مقاومت ‪ ۲۲‬روزه در غزه ، از اين به بعد اين نبرد براي رژيم صهيونيستي جنبه باخت دارد ودرهرحال و هر جا كه به اتمام برسد حماس پيروز ماجرا است.

حجت‌الاسلام " عبدالعلي گواهي" روزسه شنبه در حاشيه برگزاري شوراي اداري شهرستان گلوگاه در گفتگو با خبرنگار ايرنا ادامه داد : جنگ غزه جنگي حقيقي و تمام عيار بين يك ارتش آماده و تا بن دندان مسلح با خوي وحشيگري و جنايتكارانه عليه يك ملت بي‌دفاع اما با ايمان است كه تا هميشه به مقاومت خود ادامه مي‌دهد .

وي افزود : نزديك به يك ماه مقاومت و پايداري مردم بي‌دفاع غزه در مقابل حملات وحشيانه و همه جانبه رژيم صهيونيستي كه با استفاده از همه امكانات مدرن نظامي و حمايت پاره‌اي كشورهاي عربي و غربي بويژه آمريكا همراه بود اين رژيم را در آستانه شكست سنگين نظامي- سياسي ديگري قرار داد.

نماينده ولي فقيه در سپاه كربلا خاطرنشان كرد : دشمنان بدانند كه اوضاع غزه با اين رفتار حماس بزودي عوض مي‌شود و حماس با در اختيار داشتن انسان هاي پاك، موحد، عدالتخواه و آزاده مقدمه نابودي قطعي رژيم صهيونيستي را فراهم مي‌كند.

حجت‌الاسلام گواهي ادامه داد : در حقيقت، ارتش اسراييل امروز هيچ دستاورد و درس نظامي را براي نسل موجود و آينده و نظاميان خود ندارد و نمي‌تواند نكته مهمي را براي آنان تعريف كند.

وي گفت: فرماندهان ارتش صهيونيستي و سران اين رژيم، اكنون پاسخي براي اين سوال ندارند كه با چه انگيزه و چه ابزار و دليلي عملياتي را شروع كردند كه انتهاي آن اين گونه رقم خورد.

نماينده ولي فقيه در سپاه كربلا يادآور شد : كشورهاي عربي كه داعيه دينداري دارند، بدانند كساني كه نسبت به وقايع دردناك نوار غزه بي‌تفاوت و سكوت كردند در واقع با صهيونيست‌ها در جنايات ظالمانه عليه مردم فلسطين همراه هستند.

حجت‌الاسلام گواهي تصريح كرد: محاصره نوار غزه جنايتي ديگر از سوي رژيم غاصب صهيونيست است و همه مسلمانان در حد توان بايد به ياري وحمايت اين مردم مظلوم بپردازند . ك/‪۳‬
 سه شنبه 1 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن