تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا در پاسخ به فارس خبر دادبرگزاري جلسه با وزارت بهداشت درباره عرضه الكل سفيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا در پاسخ به فارس خبر دادبرگزاري جلسه با وزارت بهداشت درباره عرضه الكل سفيد
خبرگزاري فارس: رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا با اشاره به عرضه آزاد الكل سفيد در فروشگاه‌ها گفت: در اين ارتباط روز چهارشنبه جاري، جلسه‌اي را با وزارت بهداشت به منظور قانونمند كردن و ساماندهي عرضه الكل سفيد برگزار مي‌كنيم.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، سردار احمد روزبهاني در جمع خبرنگاران گفت: بايد در تهيه الكل سفيد، يك ماده تلخ به آن اضافه ‌شود، تا گوارا و مناسب نوشيدن نباشد و از وزارت بهداشت خواسته‌ايم در اين مورد نظارت شود، تا حتما اين ماده تلخ به الكل سفيد اضافه شود.
روزبهاني در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره نحوه فروش الكل سفيد در داروخانه‌ها افزود: بايد راهكارهايي براي فروش الكل سفيد انديشيده شود.
رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا گفت: با مزاحمان خياباني به شدت برخورد مي‌شود و تخلفات در اين زمينه در كشور به شدت پايين آمده است.
سردار روزبهاني درباره فعاليت شيطان پرستان در كشور هشدار داد و افزود:براي برخورد با گروه‌هاي شيطان پرستي بايد اقدامات اساسي، ريشه‌اي انجام داد، البته هنوز به سازماندهي خاصي در اين ارتباط نرسيد‌ه‌ايم.
وي گفت: بايد با روشنگري و آگاه‌سازي جوانان و اقدامات فرهنگي، از پيچيده تر شدن و سخت تر شدن شرايط جلوگيري شود. بايد براي شناساندن اهداف شيطان پرستان به جوانان اقدام شود و ارگان‌ها و سازمان‌هايي كه مسووليت دارند، كار علمي و تحقيقاتي براي شناساندن اين گروه‌ها به جوانان و به ويژه‌ نوجوانان انجام شود.
رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا تأكيد كرد: دشمن از اين حربه استفاده خواهد كرد بايد هوشيار باشيم.
سردار روزبهاني ‌در ارتباط برخورد با بدحجابي نيز با نشان دادن چند عكس از موارد بدحجابي به خبرنگاران، گفت: اين موارد شامل شلوارهاي خيلي تنگ، پوتين‌هاي بلند و كاپشن‌هاي خيلي كوتاه است و در واقع در اين حوزه‌ برخورد و تذكر صورت مي‌گيرد و اگر لازم باشد، به محل دعوت مي‌شوند و حتي اگر لازم باشد از طريق مراجع قضايي اقدام مي‌شود.
سردار روزبهاني درباره توزيع مشروبات الكلي، بيان كرد: ورود مشروبات الكلي به داخل كشور بيشتر از استان‌هاي غربي كشور صورت مي‌گيرد كه سعي شده از طريق مرزباني و پليس امنيت، انسداد مرز انجام شود كه بر اين اساس، آمار واردات مشروبات الكلي به داخل به شدت كاهش يافته است.
رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا گفت: هر قدر قانون در زمينه‌اي، سفت و سختي داشته باشد و بهاي تخلفي كه انجام مي‌شود، بيشتر باشد، قطعا وقوع آن جرم كاهش پيدا مي‌كند، چرا كه در حال حاضر واردكنندگان و توزيع‌كنندگان مشروبات الكلي، چندين برابر قيمت مشروبات الكلي جريمه مي‌شوند و حتي خودروي آن‌ها نيز مصادره مي‌شود، لذا نرخ جرم بالا رفته و در نتيجه ميزان جرايم كاهش يافته است.
انتهاي پيام/ر
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن