تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آب انبار صفوي اسدآباد، موزه آب مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آب انبار صفوي اسدآباد، موزه آب مي شود
همدان - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان ميراث فرهنگي استان همدان گفت: آب انبار صفوي در شهرستان اسد آباد از توابع همدان، موزه آب مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، اسدالله بيات ظهر امروز در كارگروه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان همدان افزود: اين مكان تاريخي از جاذبه هاي گردشگري استان همدان است كه به موزه آب تبديل خواهد شد.

بيات با بيان اينكه آب انبار صفوي يكي از آثار منحصر به فرد در غرب كشور است، تصريح كرد: اين اثر در حال بازسازي است .

وي در توضيح برگزاري جشنواره زمستاني همدان گفت: جشنواره زمستاني همدان براي سومين باراز 30 دي ماه به مدت پنج روز در همدان برگزار مي شود

بيات نمايشگاه تبليغات گردشگري و صنايع وابسته، گردهمايي دهياران روستاهاي هدف گردشگري استان، ساخت آدم برفي در مجتمع عباس آباد و گنجنامه، مسابقه يخ نوردي، مسابقات كوهنوردي، اسكي در پيست اسكي را از جمله برنامه هاي استان همدان در سومين جشنواره زمستاني عنوان كرد.

بيات خاطر نشان كرد: تمامي دستگاه ه هاي اجرايي در استان بايد با انسجام در كارها سعي در مطرح كردن استان همدان داشته باشند و استان را به خوبي مطرح كنيم.

معاون عمراني استاندارهمدان نيز يكي از بحثهاي مهم دربرگزاري جشنواره ها را ارزيابي مثبت ار آنها عنوان كرد و با اشاره به نقش تبليغات در جذب گردشگر افزود: اين تبليغات بايد هم كشوري و هم با مشاركت وزارت خارجه و ارشاد برون مرزي باشد.

وي خاطر نشان كرد: آژانس هاي مسافرتي نيز نقش مهمي در جذب گردشگر خارجي دارند و بايد برنامه هاي جشنواره زمستاني به اين آژانسها اعلام شود.

موسوي افزود:انعكاس خبري در داخل استان و در خارج استان بايد پررنگ باشد و اخبار جشنواره به شكل بهتري در رسانه ها انعكاس داده شود تا به شناسايي جاذبه هاي استان كمك كند.

وي با بيان اينكه مسيرهاي تاريك دره، خان گرمز و عليصدر تردد گردشگر بيشتر است، افزود: بايد برنامه ويژه اي براي اين مناطق داشته باشيم.

موسوي با اشاره به نقش مهم بخش خصوصي در امر گردشگري، افزود: استارت كار از طريق بخش دولتي انجام شده ولي بايد زمينه را براي حضور بيشتر بخش خصوصي در اين زمينه فراهم كنيم.

وي از تهيه ماكت هاي يخي و نماد استان همدان خبر داد و گفت: سعي شود در جشنواره امسال اين ماكت ها و نمادها در بين شركت كنندگان جشنواره توزيع شود تا به عنوان يك يادگاري و به عنوان وسيله شناسايي استان همدان مطرح شود.
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن