تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820195939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توليد سيمان يكي از كارهاي پايه‌اي در توسعه است استاندار كرمانشاه خواستار شد: افزايش ظرفيت توليد كارخانه سيمان غرب


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: توليد سيمان يكي از كارهاي پايه‌اي در توسعه است استاندار كرمانشاه خواستار شد: افزايش ظرفيت توليد كارخانه سيمان غرب


خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمانشاه
سرويس: شهرستان‌ها

استاندار كرمانشاه افزايش ظرفيت توليد كارخانه سيمان غرب را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه كرمانشاه، مهندس عبدالمجيد غفوري، در بازديد از كارخانه سيمان غرب، گفت: كارخانه سيمان غرب هم به لحاظ محصولات توليدي و هم از لحاظ رعايت استاندارد محيط زيست، جزو بهترين واحدهاي توليدي كشور است.

وي خاطرنشان ساخت: ظرفيت توليدي اين كارخانه 90 هزار تن در ماه است كه ضروري است مديريت كارخانه با همكاري و هماهنگي دستگاه‌هاي ذي‌ربط تمامي تلاش خود را براي افزايش توليد كارخانه به 120هزار تن در ماه بكار گيرد.

وي توليد سيمان را يكي از كارهاي پايه‌اي در توسعه استان و كشور دانست و گفت: در بحث توسعه ضروري‌ترين نيازي استان، توليد سيمان است كه با توجه به مراحل ساخت كارخانه سيمان سامان، با ظرفيت 10 هزار تن در روز، اين كارخانه موجب رشد روند توسعه و عمران در استان خواهد شد.

وي با اشاره به وجود بازار رقابتي سيمان در كشور، تلاش براي توليد بهتر و با كيفيت‌تر سيمان را در استان مورد تاكيد قرار داد و گفت: بازار امروز در بحث سيمان بصورت رقابتي است، لذا با بهره‌گيري از نوآوري و ابتكار بايد زمينه را براي توليد بهتر سيمان فراهم ساخت.

به گزارش ايسنا، استاندار كرمانشاه استفاده از طرح‌هاي نو و جديد را جهت تحول و نوآوري در توليد سيمان مورد تاكيد قرار داد.

مهندس غفوري اظهار داشت: خوشبختانه ادارات استاندارد و محيط زيست استان بر چگونگي توليد اين كارخانه نظارت دقيق و مستمري دارند، لذا از مديران اين دستگاه‌ها مي‌خواهيم كه همچنان نظارت و پيگيري‌هاي خود را در اين خصوص ادامه و استمرار دهند.

وي بيان كرد: در چند ماه گذشته كيفيت توليدات اين كارخانه پائين بود، اما خوشبختانه رفع شد كه جاي تقدير و تشكر دارد.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: چنانچه مشكلي در روند كار پيش مي‌آيد بايد صادقانه به مردم گفته شود زيرا اين موضوع منجر به جلب اعتماد آنان در اجراي صحيح كارها خواهد شد.

استاندار كرمانشاه از سازمان بازرگاني استان خواست كه مشكل صادرات سيمان را به سرعت رفع كند تا از منافع استان در اين خصوص با قاطعيت دفاع شود.

وي در پايان تصريح كرد: مديريت ارشد استان با آمادگي كامل تمام تلاش خود را براي حل مشكل واحدهاي صنعتي به‌كار گرفته است و در اين راستا هر واحد توليدي كه نياز به كمك و حمايت داشته باشد با جديت و پيگيري‌هاي لازم حمايت خواهد شد.

انتهاي پيام
 جمعه 20 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن