تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820651931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل تربيت بدني گيلان:مسابقات وزنه‌برداري جام نامجو در گيلان برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل تربيت بدني گيلان:مسابقات وزنه‌برداري جام نامجو در گيلان برگزار مي‌شود
خبرگزاري فارس: مدير كل تربيت بدني گيلان گفت: مسابقات وزنه‌برداري جام نامجو در گيلان برگزار مي‌شود.


محمد فولادي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت افزود: تنها موردي كه در برگزاري مسابقه جام نامجو نياز به همكاري و هماهنگي دارد، مسئله مالي است كه مسئولان استان قول همكاري داده‌اند.
وي ادامه داد: اين همكاري‌ها كمك به برگزاري اين مسابقات در اسفند ماه امسال در استان مي‌كند.
مدير كل تربيت بدني گيلان با بيان اينكه گيلان آمادگي برگزاري مسابقات جام نامجو را دارد، تصريح كرد: اين مسابقه در سالن زيباي وزنه‌برداري رشت برگزار مي‌شود.
وي اظهار داشت: اين استان انگيزه‌هاي زيادي مانند داشتن نيروي فني و متخصص وزنه‌برداري و اينكه جام به نام يك گيلاني است كه آوازه شهرتش در وزنه‌برداري جهاني است، دارد.
مدير كل تربيت بدني گيلان در ادامه استعداديابي از طريق هيئت‌هاي ورزشي روستايي و همگاني را از برنامه‌هاي مهم براي شكوفايي ورزش گيلان عنوان كرد.
فولادي از ساخت 77 پروژه ورزشي در دست اجرا در استان خبر داد و اظهار داشت: اين پروژه‌ها در زمينه‌هاي سالن‌هاي مختلف براي رشته‌هاي ورزشي، ورزشگاه، استخر ويژه بانوان و ... است.
وي در خصوص واگذاري اماكن ورزشي به بخش خصوصي خاطرنشان كرد: تاكنون از 126 مكان ورزشي در سطح استان، بيش از 100 مكان در مزايده شركت كرده و واگذار شده‌اند و آن تعداد كه واگذار نشده به دليل نداشتن متقاضي بوده است.
به گفته فولادي براي واگذاري اماكن ورزشي سه مرحله مزايده تكرار مي‌شود و اگر در اين سه مرحله متقاضي نداشت، اماكن ورزشي به هيئت‌هاي ورزشي منطقه و يا شوراي شهر و منطقه با هدايت اداره كل تربيت بدني واگذار مي‌شود.
انتهاي پيام/مي20
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن