تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820595187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان؛ حمايت اصولگرايان از خاتمى محال است


واضح آرشیو وب فارسی:الف: اخبار ويژه كيهان؛ حمايت اصولگرايان از خاتمى محال است
ينجا راديو اسرائيل است!
صداى ما را از دفتر تحكيم وحدت مى شنويد! (خبر ويژه)
روزنامه كارگزاران در شماره روز گذشته خود به انتشار بخشي از بيانيه وقيحانه طيف غير قانوني دفتر تحكيم وحدت پرداخت كه در آن جنبش مبارز و انقلابي حماس «تروريست» خوانده شده است. در بيانيه اين تشكل غيرقانوني بدون ارائه هيچ شاهد و مستندي ادعا شده است رزمندگان حماس خود را در بيمارستان ها و كودكستان ها (؟!) مخفي مي كنند و در ادامه جنگ همانقدر مقصرند كه اسرائيلي ها مقصر هستند!! اين سخنان كه برخاسته از عمق خودباختگي نزديك به وابستگي برخي گروه هاي چند نفره داخلي محافل صهيونيستي است و از كينه توزي تاريخي آنها نسبت به محور مقاومت - الگو گرفته از ايران - حكايت مي كند در حالي بيان شده كه اولاً رزمندگان حماس اساساً از مردم نوار غزه قابل تفكيك نيستند و در عين حال حتي يك گزارش هم از اينكه در كودكستان ها پناه گرفته باشند وجود ندارد چرا كه به خوبي مي دانند و سابقه اسرائيل هم نشان مي دهد كه غاصبان قدس شريف هرگز به بيمارستان و كودكستان رحم نمي كنند.
روزنامه اصلاح طلب كارگزاران بيانيه اين گروه خودباخته را كه با اظهارات رسمي مقام هاي صهيونيست انطباق كامل دارد بدون هرگونه تعريض و توضيحي در شماره روز گذشته خود درج كرده است

روايت غافلگيرى قدرت ها 30 سال پس از پيروزى انقلاب (خبر ويژه)
آرشيو ملي انگليس اسنادي مربوط به 30 سال پيش را منتشر كرد كه نشان مي دهد دولت اين كشور و ايالات متحده تا پاييز 1357 بر اين باور بودند كه شاه ايران در قدرت باقي خواهد ماند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، اسناد منتشر شده كه مربوط به مكاتبات وزارت خارجه بريتانيا در سال 1357 است، نشان مي دهد به رغم ناآرامي هاي گسترده در ايران، مقامات انگليس از جمله سفير اين كشور در تهران تا چند هفته مانده به پيروزي انقلاب، سرنگوني حكومت شاهنشاهي را غيرممكن مي دانستند.
سرآنتوني پارسونز، سفير وقت بريتانيا در تهران در مجموعه اي از گزارش هايي كه در سال 1978 و در آستانه پيروزي انقلاب اسلامي به لندن ارسال كرده، مقام هاي مافوق خود را به طور دائم در جريان وضع ايران قرار مي داد. او در ارديبهشت 1357 در گزارشي مي نويسد: «حكومت چندان در خطر نيست» پارسونز در گزارش مفصل ديگري كه همان ماه براي وزارت خارجه فرستاده نسبت به جدي بودن خطر سرنگوني شاه ابراز ترديد و نفوذ رهبران ديني را رد مي كند. سفارت انگليس در تابستان هم گزارش مي دهد كه رهبران ديني به سرنگوني رژيم بي علاقه اند چون جايگزيني ندارند.
براساس اين گزارش، پيتر جي سفير انگليس در آمريكا هم در گزارشي به تاريخ 18 شهريور، حكومت پهلوي را در معرض سقوط نمي داند اگرچه از افسردگي شاه (پس از ماجراي 17 شهريور) خبر مي دهد اما با گسترش تظاهرات و اعتراض ها، «جي» در 13 آبان و در حاشيه گزارشي از پارسونز مي نويسد«بر اين اساس نمي توانم شانس زيادي را براي شاه تصور كنم.»
بر اساس اين گزارش با وجود نگراني هاي فزاينده انگليس، طرف آمريكايي از جمله پيش بيني مي كرد شاه در قدرت بماند. پايان آذرماه و آغاز زمستان بود كه انگليس از اتباعش خواست ايران را ترك كنند. چند روز بعد (26 دي) شاه هم مجبور به خروج از ايران شد.

الويري:
حمايت اصولگرايان از خاتمى محال است (خبر ويژه)
شهردار سابق و اصلاح طلب تهران امكان حمايت اصولگرايان از خاتمي را كه در برخي تبليغات گفته مي شود، رد كرد.
مرتضي الويري در گفت وگو با خبر آنلاين اظهار داشت: محال است هيچ طيفي از رهبران اصولگرا به خاطر انتقاد از احمدي نژاد از خاتمي پشتيباني نمايند زيرا اولا انتقادهايي به خاتمي دارند. ثانيا در اين صورت جايگاه حزبي و گروهي خود را از دست خواهند داد.
وي همچنين با اشاره به ديدار روز دوشنبه خود با ميرحسين موسوي، از جدي تر شدن نامزدي وي در صورت عدم نامزدي خاتمي خبر داد و گفت: موسوي برخلاف دوره هاي قبل تصميم گرفته در انتخابات فعال باشد. اين فعال بودن مي تواند به صورت كانديدا شدن يا حمايت از كانديداي مطلوب باشد.
الويري در عين حال حمايت اصلاح طلبان از ميرحسين موسوي را مشروط به تغيير ديدگاه هاي اقتصادي او به نسبت سال هاي نخست وزيري (مخالفت با اقتصاد) دانست.
در همين حال سايت انتخاب در خبري تاييد نشده نوشت: ميرحسين موسوي اخيرا در ديدار با برخي چهره هاي مطرح نظام به عدم حضور در انتخابات توصيه شده و تصميم وي كمرنگ تر شده است.
اين افراد مطرح در ديدار با ميرحسين خطاب به وي گفته اند كه حضور تو، جز آن كه باعث ايجاد درگيري و دوپارگي شديد شود، نتيجه ديگري ندارد.

مزدوران پادگان اشرف رسما تحت الحمايه آمريكا قرار گرفتند (خبر ويژه)
اعضاي گروهك تروريستي منافقين به رغم وعده قبلي آمريكا به دولت عراق، تحت حمايت اشغالگران باقي مي مانند. به گزارش راديو فردا و صداي آمريكا، سفارت آمريكا در بغداد اعلام كرد شماري از نظاميان اين كشور در پادگان اشرف باقي مي مانند تا از اعضاي سازمان مجاهدين (منافقين) حمايت كنند. اين در حالي است كه بنابر توافق بغداد و واشنگتن، پادگان ياد شده اول ژانويه (فردا) بايد تحويل نيروهاي عراقي شود. 3500 مزدور منافقين از 20 سال پيش كه به خدمت ارتش و استخبارات صدام درآمدند، در اين پادگان به سر مي برند و در عمليات سركوب كردها و شيعيان شركت جسته اند. آمريكا مي گويد «در صدد است رفتار انساني(!) با اين افراد را تضمين كند» و اين در حالي است كه دولت آمريكا اجبارا گروهك ياد شده را در فهرست سازمان هاي تروريستي قرار داده است.
راديو صداي آمريكا در اين باره اذعان كرد: اعضاي سازمان تحت حمايت صدام ديكتاتور عراق قرار داشتند و با تصويب اجازه صدام گاه به گاه، به داخل خاك ايران شبيخون مي زدند. علاوه بر آن به دستور صدام در خاك عراق به دشمنان صدام حسين حمله مي كردند و به اين ترتيب، مورد نفرت جمعي قرار گرفته بودند. امروز تعدادي از لطمه ديدگان ديروز مجاهدين (منافقين) در سمت هاي بالاي دولتي عراق، قرار گرفته اند.
رفتار انساني با تروريست ها و تحت حمايت قرار دادن آنها در حالي است كه تروريست هاي تحت حمايت آمريكا در جاي جاي منطقه به ويژه ايران و عراق، انسان هاي بيگناه را قتل عام كرده اند.

دروغ هولوكاستى و دروغ در دروغ بى بى سى (خبر ويژه)
كتاب خاطرات مربوط به هولوكاست دروغ از آب درآمد. به گزارش تلويزيون سي بي اس آمريكا، هرمن روزنبلات يك يهودي (صهيونيست) ساكن در شهر ميامي ايالت فلوريدا كتابي نوشته كه در آن ادعا كرده از اسارتگاه نازي ها در آلمان توسط دختري نجات داده شده و سال ها بعد با همان دختر در نيويورك ازدواج كرده است. اما پس از تشكيك در حقيقي بودن داستانش، مجبور شد اذعان كند اين داستان ساختگي بوده است. بنا بر اين گزارش روزنبلات در چنين اسارتگاهي در آلمان به سر نبرده است و هرگز از آن نگريخته و دختري هم كه به وي در اين رابطه كمك كند، وجود خارجي نداشته است. اين يهودي كه پيش از انتشار آن بسيار مشهور شده و به همراه همسرش در چند برنامه تلويزيوني در آمريكا براي تبليغ كتابشان شركت كرده بود، گفت: من اين داستان را براي ابلاغ پيام اميد و سرور به مردم، از خود ساختم(!)
بنابر اين گزارش، گرچه انتشار اين كتاب كه حاوي داستاني كذب در خصوص هولوكاست است، اكنون در آمريكا متوقف شده است اما همچنان يكي از استوديوهاي فيلم سازي قرار است از محتواي آن، فيلمي با هزينه بيست و پنج ميليون دلار بسازد!
جالب اينجاست كه سايت بي بي سي با تحريف بخشي از ماجراي لو رفته توسط سي بي اس آمريكا و در دروغي بزرگ تر از دروغ نويسنده كتاب مدعي شد روزنبلات «از نجات يافتگان نسل كشي يهوديان در آلمان نازي است»! اين شيوه از دروغ گويي و جا انداختن يك دروغ در جريان تكذيب دروغي ديگر، شيوه عجيب و غريبي است كه ظاهراً فقط از رسانه هاي سابقه داري چون بي بي سي برمي آيد.

من كه ديوانه نيستم فقط زنجيرپاره كرده ام (خبر ويژه)
طنزنويس خارجه نشين روزنامه هاي زنجيره اي مي گويد: از اينكه از شر جواني ام راحت مي شوم خوشحالم. جواني براي من خيلي چيز جالبي نبود، پر از ناپختگي، پر از اشتباه، پر از بلاهت و تكرار اشتباهات.
ابراهيم نبوي كه با سايت گويانيوز گفت وگو مي كرد، افزود: گاهي اوقات با يك نگاه انتقادي به پشت سر مي توان خجالت كشيد البته بعضي ها نام اشتباهات شان را تجربه مي گذارند، من سعي مي كنم چنين نكنم. جواني زيباست، من دارم از آن فرار مي كنم.
وي همچنين با بيان اينكه «اميدوارم بتوانم از سياست و ژورناليسم فرار كنم» افزود: اگر طنزنويس نمي شدم تا به حال 3 بار اعدام شده بودم، يا 5 بار كودتا كرده بودم، شايد هم با سرعت 200كيلومتر در مسابقه اتومبيل راني دچار حادثه شده و مرده بودم.
وي انتخاب از ميان «بهنود و شمس الواعظين» را براي خود ناممكن دانست و خود را بدهكار دوم خرداد معرفي كرد. نبوي گفت: اگر مي خواستم بيام اروپا زندگي كنم بايد كلي بدبختي در شرايط عادي مي كشيدم. وي همچنين خاتمي را عشق و روياي خود معرفي كرد.
گفتني است اخيراً مصاحبه اي از مسعود بهنود روزنامه نگار سلطنت طلب منتشر شد كه تأييد كرده بود «ابراهيم نبوي سال 83 در نامه مانندي نوشته بود آن روزهاي پس دوم خرداد همه ما تسمه پاره كرده بوديم».
.
 چهارشنبه 11 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن