تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819762139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه‌ نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها در خصوص مقابله با جنايتكاران غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: بيانيه‌ نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها در خصوص مقابله با جنايتكاران غزه


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها در بيانيه‌اي اعلام آمادگي همه جانبه دانشگاهيان در استجابت فرمان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مقابله با جنايتكاران غزه را اعلام كرد.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، در اين بيانيه آمده است: ديگر بار، محرم فرا رسيد و دلهاي احرار و آزادگان جهان به سوي حسين بن علي (ع) متوجه و چشمانشان به واقعه عاشورا دوخته شد؛ واقعه اي كه قرنها از وقوع آن مي گذرد؛ اما هنوز، هر سال در سالروز وقوع آن، نه تنها مسلمانان و شيعيان، بلكه تمامي آزادگان را به سوي خويش جلب مي كند.
انگيزه الهي عاشورا كه در آن ذره اي غير خدا راه ندارد، سبب شده كه اهداف قيام ابا عبدالله الحسين (ع)، اهدافي مطابق فطرت و سرشت تغيير ناپذير انساني شود و مگر ممكن است كه روزگاري از ايام زندگي بشر، انگيزه ظلم ستيزي و آزادي از قيد و بند ظلم از صفحه جان آدمي خارج شود و يا عشق به مبدا خلقت در ميان آدميان فراموش شود. پس همين پيوستگي عاشورا و فطرت انساني، خود سبب بقا و استمرار عاشورا، نه تنها پس از 14 قرن، بلكه تا آخر زندگي بشريت است.
و البته اين پيوند فطري بشريت آزاده با عاشورا، باعث شده تا با الگو پذيري از نهضت حسيني تاريخ شاهد حوادث و رخدادهايي باشد كه با هيچ منطق مادي قابل محاسبه نبوده و نخواهد بود.
امروز نيز دنيا خواهد ديد كه چگونه و دقيقا همچون عاشورا و برخلاف محاسبات مادي گرايان، بار ديگر مردان و زنان الگو گرفته از آزادي حسين (ع) در غزه، تمام پيش بيني هاي جهان سلطه را بر هم خواهند زد.
چندين قرن از شروع تمدن بشر سپري شده ولي همچنان شاهد وحشي گريهاي فراواني در جهان هستيم. گويي اصلا تمدني وجود نداشته و تجربه اي از اين قرون نصيب انسانها نشده است.
هنوز همان توحشي كه در كتابها به انسانهاي اوليه نسبت مي دهند در صهيونيستهاي به اصطلاح متمدن امروزي قرن 21 بدون كم و كاست و بلكه بيشتر وجود دارد. ظلم و ستمي كه هم اكنون استكبار جهاني با ابزار به اصطلاح تمدني خود انجام مي دهد، در تاريخ بشري بي سابقه است و جالب تر اينكه همين مستكبرين اقدامات خود را حفظ حقوق بشر و حمايت از اخلاق انساني مي نامند.
نمونه اي از اين جنايات را سالهاست در سرزمين فلسطين و ساير مناطق مسلمان نشين نظاره گر هستيم و البته در اين ميان مظلوم تر از همه ساكنين مسلمان نوار غزه هستند.
اين روزها ابتدايي ترين حقوق انساني در غزه، زير چكمه هاي تمدن مجلل صهيونيستي غرب خاكستر مي شود و رسانه ها قطره هاي خون را چونان تزئين صفحات تلويزيوني نمايش مي دهند ولي صدايي از حلقوم مدعيان حقوق بشر شنيده نمي شود.
كساني كه براي حقوق بشر يقه دراني مي كنند و رسالت خود را با حفظ كرامت و آزادي انساني گره مي زنند، اكنون چرا مصلحت انديشانه زبان به دهان گرفته اند؟
آيا كسي فرياد " هل من ناصر ينصرني" فرزندان اسلام را نمي شنود؟!
اينان به كدامين گناه عذاب مي شوند و به فجيع ترين صورت كشته مي شوند؟
جنايتكاران جنگي امروز، كه روي چنگيزها و هيتلرها را هم سپيد كرده اند، حتي مردم اين سرزمين را از حقوق اوليه انساني خود محروم و فاجعه انسان سوزي را به راه انداخته اند تا معنا بخش هولوكاست واقعي شود.
به نمايندگي از دانشگاهيان سراسر كشور، ضمن حمايت از پيام عاشورايي رهبر معظم انقلاب اسلامي و با لبيك به فرمان ايشان اعلام مي داريم كه از تمام ظرفيت دانشگاهها و جانهاي ناقابل خود در راه اجراي دستورات ولي امر مسلمين جهان بهره خواهيم جست./05
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن