تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820690134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح مجتمع خدماتي – رفاهي ميلاد در كهگيلويه و بويراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: افتتاح مجتمع خدماتي – رفاهي ميلاد در كهگيلويه و بويراحمد


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: مجتمع خدماتي – رفاهي بين‌راهي ميلاد در محور گچساران – بابا ميدان استان كهگيلويه و بويراحمد افتتاح شد.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" مسعود مصدقي، مدير سازمان حمل و نقل و پايانه‌هاي استان كهگيلويه و بويراحمد در آئين افتتاح اين مجتمع گفت: ايجاد زيرساخت‌هاي حمل و نقلي در طول شبكه راه‌ها اثر مثبتي در ارايه خدمات مطلوب به استفاده‌كنندگان از راه‌ها به همراه خواهد داشت.
وي گفت: محور مذكور يكي از محورهاي شرياني استان به شمار مي‌رود كه ترافيك آن در روز معادل 14 هزار سواري خودرو است و بهره‌برداري از اين مجتمع سطح سرويس‌دهي خدمات را در اين محور افزايش مي‌دهد.
به گفته وي مجتمع خدماتي – رفاهي ميلاد در زميني به مساحت يك هكتار اجرا شده است و مستحدثات آن بالغ بر 1500 متر مربع و شامل جايگاه سوخت، سرويس‌هاي بهداشتي، نمازخانه، غرف تجاري و رستوران است.
وي با بيان اينكه اين مجتمع با سرمايه‌گذاري بالغ بر هفت ميليارد ريال اجرا شده است، افزود: چهار ميليارد ريال آن توسط متقاضي فراهم شده و سه ميليارد ريال تسهيلات بانكي از طريق بنگاه‌هاي كوچك زود بازده به آن اختصاص يافته است .
وي ميزان اشتغال‌زايي اين پروژه را 15 نفر عنوان كرد كه تا سقف 40 نفر نيز قابل افزايش است.
مصدقي گفت: اين سازمان نيز براي اجراي رمپ‌هاي ورودي و خروجي مجتمع يك ميليارد ريال هزينه كرده است. /د/190
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن