تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عمران و امورزيربنائي سازمان منطقه آزاد اروند: 41 پروژه عمراني منطقه آزاد اروند 22 بهمن افتتاح خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون عمران و امورزيربنائي سازمان منطقه آزاد اروند: 41 پروژه عمراني منطقه آزاد اروند 22 بهمن افتتاح خواهد شد


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: اقتصاد و بازرگاني

معاون عمران و امور زيربنايي سازمان منطقه آزاد اروند گفت:41 پروژه عمراني با اعتباري به ارزش بيش از 220 ميليارد ريال در مدت زمان 18 ماه در منطقه آزاد اروند اجرا شده و در 22 بهمن‌ماه افتتاح خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و بازرگاني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خوزستان- بهرامي در نشست خبري با نمايندگان رسانه‌هاي خوزستان كه در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهارداشت: احداث پل كابلي جزيره مينو،‌ فاز نخست جاده جرف ( خليج فارس)، حصاركشي دهكده بريم و شهرك صنعتي خرمشهر و تكميل جاده پيرامون سايت صنعتي خرمشهر از جمله اين پروژه‌هاست.

وي افزود: از ديگر پروژه‌ها مي‌توان به ديوار كشي سايت صنعتي سازمان با مساحت 3 هزار و 500 هكتار و 25 پروژه مربوط به خدمات شهري اشاره كرد.

معاون عمران و امور زيربنايي سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان كرد: حاشيه رودخانه اروند مينو با عرض 45 متر سامان دهي و 25 متر نيز فضاي سبز در حاشيه اين رودخانه احداث مي‌شود. اين پروژه با اعتباري به ارزش300 ميليون ريال اجرا مي‌شود.

بهرامي بيان كرد: مركز نمايشگاههاي صنعتي با اعتبار 9 ميليارد تومان در حال ساخت است و قرار است ظرف 18 ماه آينده به بهره‌برداري ‌رسد.

محمد صالح سواريان، معاون امور اقتصاد، سرمايه‌گذاري و بازرگاني سازمان منطقه آزاد اروند نيز در اين نشست عنوان كرد: مساحت سايت صنعتي منطقه آزاد اروند 8 هزار و 600 هكتار مي‌باشد كه از اين ميزان 3 هزار و 600 هكتار فنس كشي شده است.

وي افزود: مذاكره با سرمايه‌گذاران خارجي به صورت فراوان انجام شده كه از جمله مي‌توان به مذاكره با چين، امارات و عربستان اشاره كرد و هم اكنون نيز در حال مذاكره با سرمايه‌گذاران كويتي هستيم.

سواريان تاكيد كرد: سازمان منطقه آزاد اروند جذابيت لازم براي جذب سرمايه‌گذاران دارد.
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن