تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819677134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صندوق تعاون ‪ ۹۰‬درصد اعتبار ساخت ‪ ۱۶‬فروند شناور مسافربري را تامين كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: صندوق تعاون ‪ ۹۰‬درصد اعتبار ساخت ‪ ۱۶‬فروند شناور مسافربري را تامين كرد
اقتصاد. صندوق تعاون. خريد كشتي
مديرعامل صندوق تعاون كشور گفت: طي قرارداد چهارجانبه اي، ‪ ۹۰‬درصد از اعتبارات مورد نياز ساخت ‪ ۱۶‬فروند شناور مسافربري هر يك با ظرفيت ‪ ۴۰‬نفر توسط صندوق تعاون تامين شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا ماشاء‌الله عظيمي روز چهارشنبه در مراسم انعقاد قرارداد ميان سازمان بنادر و دريانوردي، موسسه اعتباري بخش تعاون، شركت تعاوني سازنده شناورها و شركت‌هاي تعاوني بهره بردار در خصوص ساخت ‪ ۱۶‬فروند شناور مسافربري پيشرفته براي ناوگان حمل و نقل دريايي در خليج فارس افزود: به دليل ترددهاي غير استاندارد در خطوط دريايي ، حوادث و خسارت‌هاي مالي و جانبي بر اين شناورها، با امضاي قرارداد چند جانبه اي صندوق تعاون كشور منابع اعتباري كارگشايي را جهت ساخت شناورهاي مسافربري پيشرفته اختصاص داده است.

اين مقام مسئول ادامه داد: از اين طريق ناوگان حمل و نقل مسافر در خطوط دريايي تقويت و بهبود مي‌يابد و بر اين اساس موسسه اعتباري بخش تعاون پيش از اين با پرداخت تسهيلات اعتباري خود از برخي شركت‌هاي تعاوني فعال در بخش حمل و نقل دريايي با ظرفيت ايجاد ‪ ۳۰۰‬شغل مستقيم واقع در مناطق قشم و بندرعباس حمايت كرده است.

وي افزود : مدت قرارداد يادشده يكساله بود و پيش بيني مي‌شود ساخت شناورهاي مورد نظر طي هشت ماه آينده نهايي و به مرحله بهره برداري برسد.

عظيمي سپس با اشاره به ضرورت تقويت خطوط حمل و نقل درياي خزر تاكيد كرد:
با توجه به درخواست‌هايي كه از سوي استانداران استان‌هاي گلستان ، مازندران و گيلان مبني بر توسعه فعاليت تعاوني‌هاي تخصصي در بخش حمل و نقل دريايي اين مناطق ارايه گرديده است، براين اساس مطالعات مقدماتي در اين زمينه آغاز شده است و در صورت عملياتي شدن بررسي‌ها و مطالعات انجام شده به طور حتم صندوق تعاون بر اساس رويكرد حمايت از چرخه كارآفرينان، كارجويان، شناسايي مزيت‌هاي منطقه‌اي و مديريت اعتبارات خرد از تعاوني هاي فعال در بخش حمل و نقل خطوط دريايي شمال كشور پشتيباني خواهد كرد.

عضو هيات مديره اتاق تعاون مركزي با اشاره به عملكرد اعتباري صندوق تعاون كشور خاطر نشان كرد: موسسه اعتباري بخش تعاون با بررسي و كارشناسي تعداد ‪ ۳۸‬هزار پرونده اعتباري در ‪ ۹‬ماهه نخست سال جاري نزديك به سه ميليارد و ‪ ۹۰۰‬ميليون ريال تسهيلات به تعاونگران فعال در بخش‌هاي مختلف اقتصادي پرداخت كرد كه بر اين اساس نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ‪ ۲۰‬درصد رشد داشت.

وي افزود : با توجه به سياست دولت نهم بر لزوم اهميت حضور مردم در عرصه هاي اقتصادي و ضرورت حمايت از بخش مردمي اقتصاد، در اين مدت بالغ بر ‪۱۱‬ تريليون ريال تسهيلات به اتحاديه ها، شركت‌هاي تعاوني و اعضاي تعاوني ها پرداخت شده است.

گفتني است ، ارزش قرارداد ساخت ‪ ۱۶‬فروند شناور مسافري پيشرفته بيش از ‪۲۵۰‬ ميليارد ريال است .
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن