تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819686926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسي تعطيلي مدارس پايتخت در جلسه كميته آلودگي هوا


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: بررسي تعطيلي مدارس پايتخت در جلسه كميته آلودگي هوا
پيگيريهاي خبرنگار مهر حاكي از آن است كه به دليل احتمال افزايش شدت آلودگي هوا موضوع تعطيلي مدارس تهران در شرايط اضطرار در جلسه كميته تعيين وضعيت اضطرار شهر تهران كه در حال برگزاري است مورد بررسي قرار مي گيرد.
مديرعامل شركت كنترل كيفيت هواي تهران دراين باره به خبرنگار مهر گفت: وضعيت آلودگي هوا در تهران امروز در وضعيت اضطراري نيست، اما سازمان هواشناسي اعلام كرده كه به دليل پايدار بودن وضعيت هوا در روزهاي آينده قطعا آلودگي هوا تشديد خواهد شد كه در اين صورت امكان تعطيلي مدارس وجود خواهد داشت.

يوسف رشيدي ادامه داد: هم اكنون ميزان آلاينده هاي موجود در جو بالا است ولي هنوز به مرز هشدار نرسيده است.

استاندار تهران نيز امروز در جمع خبرنگاران گفت: كميته تعيين وضعيت اضطرار شهر تهران امروز بعد از ظهر تشكيل مي شود و بررسيهاي خود از وضعيت آلودگي هوا را اعلام مي كند و ما با توجه به آن تصميمگيري مي كنيم.

همچنين مديركل پيش بيني هواي سازمان هواشناسي كشور نيز در اين باره گفت: در روزهاي دوشنبه تا چهارشنبه با توجه به پيش بيني تداوم پايداري هوا، چگالي آلاينده هاي جوي در شهرهاي صنعتي و پرجمعيت به ويژه در كلانشهر تهران روند افزايشي خواهد داشت.

پرويز رضازاده افزود: از شهروندان تهراني مي خواهيم كه از تردد غير ضروري در سطح شهر طي اين مدت خودداري كند.

اما مدير روابط عمومي آموزش و پرورش شهر تهران درباره تعطيلي مدارس به خبرنگار مهر گفت: هنوز استانداري در اين باره هيچ اطلاعيه اي به ما صادر نكرده است و به محض اينكه اعلام كنند مدارس را تعطيل مي كنيم.
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن